Olen 160/120 ja mulla on salarakas oman miehen lisäks:)
Eli oon saanut ainakin kaks miestä!
Kommentit (31)
Olen 56kg/171cm, korkeasti koulutettu ja kaunis. Minulla on yksi mies, vaikka halutessani saisin varmasti "salarakkaita", mutta en todellakaan halua. Itsetuntoni on hyvä ihan omasta takaa, enkä tarvitse miehiä sitä pönkittämään. Lähes jokainen nainen saisi salarakkaan, jos haluaisi. Se ei ole mikään mainitteleva meriitti, että pettää miestään - ei naisten, eikä miesten silmissä. Eli mitä ajoit viestilläsi takaa???
Olet siis pettäjä. Rakastatko miestäsi? Sen enempää painoosi kantaaottamatta olet mielestäni ikävä ihminen.
Olen 160 cm ja 51 kg ja sitä mieltä, että olet aivan helvetin lihava.
Olen 159/98, eikä mulla ole yhtään miestä, eikä näillä kiloilla tule koskaan olemaankaan :/
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:27"]
Eli oon saanut ainakin kaks miestä!
[/quote]
Olen 170/85 ja yksi hyväkroppainen ihana vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mutta näillä kiloilla, olisinko hänelle vain reikä. Sitä en halua.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:22"]
Olen 170/85 ja yksi hyväkroppainen ihana vaikuttaisi kiinnostuneelta. Mutta näillä kiloilla, olisinko hänelle vain reikä. Sitä en halua.
[/quote]
Hyväkroppaisella ja ihanalla miehellä on kenestä valita, eli turhaan murehdit :)
Hui, olis kiva tavata sut ja kokeilla sun vaatteita! T. Alle puolet susta
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:25"]
[/quote]
Hyväkroppaisella ja ihanalla miehellä on kenestä valita, eli turhaan murehdit :)
[/quote]
noin vähän ajattelinkin, meinasin eilen hairahtua kun niin kehui. hyvä etten kuitenkaan.
Olet siis löytänyt ne sairaat yksilöt joilla on se ihme fetissi että pakko saada läskiä akkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:25"]
[/quote]
[/quote]
noin vähän ajattelinkin, meinasin eilen hairahtua kun niin kehui. hyvä etten kuitenkaan.
[/quote]
Ei ei, siis tarkotin että jos susta on kiinnostunut hyvännäköinen mies: usko! Sellasella miehellä ON naisia kenestä valita, joten otat kaiken ilon irti jos sellainen osuu sun kohdalle :)
ap nyt ihan oikeasti! en tarkoita tätä pahalla tai vittuillakseni. miksi leuhkit täällä asialla? oman terveytesi vuoksi, hanki ennemmin lääkärin apua laihdutukseen mahdollisimman pian! painostasi tietää, että terveytesi ei ole hyvä. jos aloitus ei ole provo, herää myös epäilys onko pääsikään ihan kunnossa.