Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ettei nuori käy baareissa?

Vierailija
30.11.2014 |

Olen 22-vuotias nainen ja nykyään ajatuskin siitä, että lähtisin baariin, lähinnä vain "ahdistaa". On kyllä kiva laittautua ja pitää hauskaa, mutta kaikki muu onkin sitten vähän tylsää. Kävin kuitenkin paljon 17-21-vuotiaana, mutta enää ei kiinnosta. Erosin kesällä parisuhteesta ja oletin, että ehkä nyt se into löytyy, mutta olenkohan käynyt kahdesti ja toisella kerralla olin täysin selvänä. Viikonloppuisin kun kaverit kyselevät kymmeneltä illalla, että missä menen niin öö.. Makaan kotona sohvalla valmiina menossa nukkumaan :-D Olen yleensä viikolla kiireinen koulun ja töiden kanssa niin viikonloppuna on kiva ottaa rennosti ja käydä salilla.. Tuntuu vaan, että tässä iässä pitäisi olla joka viikonloppu jossain ja jos ei ole niin on outo. 4 vuotta vanhempi siskonikin käy melkeinpä joka viikonloppu baareissa.. Noh, ehkä olen outo :D Vai onko muitakin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta on fiksumpaa olla käymättä. Säästää rahaa ja jää aikaa muuhun.

Vierailija
2/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleistä. Mistä hitosta ihmiset olettaa olevansa aina jonkun asian suhteen uniikkeja lumihiutaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota... jos baareissa käymättömyys on omituista, niin sitten meillä on talossa kaksi tosi omituista nuortamiestä. Toinen 23 ja toinen 19.

Vierailija
4/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 22 ja esim viime vuonna kävin kerran baarissa ja silloinkin selvinpäin. Ei mua vaan kiinnosta se meteli ja tungos ja jonottaminen. Ja rahoille keksin muutakin käyttöä. En kyllä hirveästi juo että sekin vaikuttaa. Kavereita voi nähdä muualla, sellaisessa paikassa missä kuulee puhetta.

Vierailija
5/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 23 ja käynyt baarissa ehkä 5 kertaa elämäni aikana. ei ole vaan mun juttu. 

Vierailija
6/6 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19-vuotias ja käyn TODELLA harvoin baarissa (pari kertaa vuodessa). Viihdyn itsekkin paremmin kotona viikonloppuisin; salilla/lenkkipolulla treenaten tai kavereiden kanssa vaikkapa illallisella ravintolassa. Äitini on monesti ihmetellyt, miksi en käy missään, koska olen nuori, sinkku ja parhaassa "baari-iässä". Vastaus on aivan yksiselitteinen:D Inhoan ylikaiken Helsingin teinimestoja, jossa meno on enemmän tai vähemmän vaivaannuttavaa ja lapsellista. Ikäni puolesta en edes pääsisi K-20, K-22 tai K-24 paikkoihin:( Sen lisäksi en pidä alkoholin mausta juuri lainkaan. Mun mielestä suomalaisessa yhteiskunnassa on joku ihme käsitys, että on normaalia (varsinkin nuorena ja lapsettomana) dokata joka viikonloppu ympäripäissään. Jokainen tehköön mitä huvittaa, itse saan enemmän vapaa-ajastani irti ilman baarissa ravaamista ja krapulaa.