En saa miestä innostumaan aamuseksistä,,
haluaa vaan nukkua. Mun tekee herättyä mieli aina ja ärsyttää ihan kamalasti, kun toinen ei koskaan halua aamulla. Mitäs Pitäis tehdä?
Kommentit (11)
Ei kai siinä mikään auta... Ite alan imee joskus miehen munaa, jos huomaan että sillä on aamuseisokki, mutta ei sekään aina johda mihinkään, kun yleensä päästävä ensiksi aamupissille ennen kun pystyy mihinkään suurempaan aktiin :D Mutta kyllä se mies sillä tavalla ainakin herää ;)
No mun mies käskee lopettaa. Haluaa nukkua. Ao
jos mies haluaa aamulla niin se on kuulemma raiskaus näiden av mammojen mielestä
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:08"]
No mun mies käskee lopettaa. Haluaa nukkua. Ao
[/quote]
No kaikki ei vaan innostu aamulla touhuilee :) Voithan sanoa miehellesi, että sitten jos hänen joku aamu tekee mieli, niin olet enemmän kuin valmis. Eipähän jää epäselvyyttä saako nukkuvaa naista kosketella. ;) T:3
Vaihda miestä. Mies pitää sua vastenmielisenä aamulla herättyään nähdessään sut naturellina ilman pakkelia. Ota mies joka pitää susta ilman ehostustakin.
Laske mies ensin vessaan aamulla sen jälkeen sinulla on noin 5 min aikaa enne kun kiinnostus
lähtee, aamu ei ole seksin kannalta parasta aikaa mutta rakko täynnä nussiminen ei vaan luonnistu.
Ei mulla illallakaan ole pakkelia sekstaillessa. Siitä tuskin johtuu. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:38"]Ei mulla illallakaan ole pakkelia sekstaillessa. Siitä tuskin johtuu. Ap
[/quote]
Laita mies kiertoon jos ei oke susta kiinnostunut. En katselisi tuollaista vässykkää.
Näemme jälleen moniavioisuuden edut. Olisi mahdollisuus käyttää aamulla sitä miestä, jolla seisoo ja joka haluaa. Säästyisi vielä paljon aikaa kun ei tarvitsi netissä valittaa miehestä, vaan olisi innokas mies hyppimässä päällä heti aamusta. Ellei sitten olisi tehnyt niin typerää valintaa että olisi valinnut useita haluttomia miehiä. Joskaan silloin ei valittaminan auttaisi, koska olisi oma moka.
Päästä vessaan ensi ja iske sitten heti sen jälkeen kiinni