Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseni ovat iältään

Vierailija
30.11.2014 |

8v, 5v ja 2v. Olen aika uupunut, ja mies paljon pous kotoa. Vinkkejä kehiin kakilra. Voiko tämän ikäiset lapset uuvuttaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 20:07"]No, en ole. Mutta kaipa tämä tästä. Ap
[/quote]

Älä vähättele väsymystäsi vaan ota se tosissaan. Totta kai voit olla väsynyt. Hae apua: neuvolasta, tk, sossusta....

Vierailija
22/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on 8,7,4,2v ja 4kk vauva :) mies ei juuri ikinä kotona,käy päivä töissä ja illat yrittäjänä! Siivoan lähes joka pv ja kuskaan kahta lasta harrastuksiin,teen ruuat jne..väsyttää ihan helvetisti,mutta pakko jaksaa. Ei ne kauan pieniä ole! Vknloppuisin saan onneksi nukkua niin pitkään kuin tahdon,yleensä nukun 9asti kun mies herää klo.7 lasten kans.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis lasten kanssa kotona? Millaisia päivänne ovat? 8 v. lähtee aamuisin kouluun, mitä teet sitten? Entä illat, onko paljon harrastuksia?

Meillä 0, 3, 5, 8 ja 10 ja rankkaahan tämä on. Kaksi leikki-ikäistä, jotka leikkivät kyllä paljon keskenään mutta myös riitelevät jatkuvasti. Ja kaksi pientä koululaista, joiden läksyistä ja kokeisiin luvusta pitää vielä huolehtia. Ja sitten on ne harrastukset kolmella isoimmalla. On tämä kyllä todella rankkaa, mutta toisaalta ihanaa.

Mikä arjessa uuvuttaa? Onko sinulla ystäviä tai äitikavereita? Olisi hyvä, kun saisi jakaa arkea jonkun kanssa, jos mies on paljon pois.

Vierailija
24/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:56"]

8v, 5v ja 2v. Olen aika uupunut, ja mies paljon pous kotoa. Vinkkejä kehiin kakilra. Voiko tämän ikäiset lapset uuvuttaa?

[/quote]

Tietenkin voi tuossakin iässä uuvuttaa, riippuu niin lapsesta. Meillä on juuri tuossa 2 vuoden iässä ollut niitä "yöllisiä kauhukohtauksia" joiden vuoksi olin umpiväsynyt päivisin.

Vierailija
25/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mulla olis helppoa jos olis vaan 5ja 2v kotona! Nauti!

Vierailija
26/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä tämä tässä jatkuvassa vastuussa oleminen väsyttää. Ja sen kun mies tosiaan on tosi paljon pois tai nukkuu. Tekee epäsäännöllistä kolmivuoroa. Eikä meidän keskinäiset välitkään ole kauhean hyvät, suuresti johtuen  tästä kun ei kauheasti edes tavata. Hoidan kodin ja lapset oikeastaan täysin yksin, oli univelkaa tai ei. Koen, että mieheni ei oikein ymmärrä minua tässä asiassa. Meidän maailmat eivät oikein kohtaa, kumpikin "puurtaa tahoillaan". Ap