Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei varmaan kukaan normaali mies ikinä huoli parisuhteeseen

Vierailija
30.11.2014 |

Koska

-olen ylipainoinen. Elämäntavat on kyllä kunnossa, mutta jostain syystä paino ei putoa kuin todella hitaasti joten näitä läskejä sulatellessa menee useampi vuosi.

-olen yh, lasten isä on kuollut joten mulla ei ole koskaan "lapsivapaata"

-mulla on luottotiedot menneet väkivaltaisen eksän takia. Maksan niitä koko ajan, mutta hidasta on koska kasvavat korkoa aivan järjettömästi koko ajan.

Siinäpä ne, ihmisen kolme suurinta syntiä ja mulla on ne kaikki. Mulla ei taida olla mitään arvoa täyspäisten, normaalien miesten silmissä näine vikoineni? Ai niin, yksi synti vielä, olen ollut jo vuosikausia sinkkuna, sekin lienee merkki siitä että mussa "on joku vikana" joten noidankehä on silläkin jo varmistettu.

Eipä sillä, nautin tästä yksinolosta enkä "etsi" yhtään ketään, mutta joskus tulee kaipuu hellyyteen ja läheisyyteen, siihen että saisi vielä tuntea miltä tuntuu olla rakastettu ja rakastunut. Näiden vikojeni kanssa sitä ihmettä tuskin tulee tapahtumaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ei ole mitään väliä kunhan olet nuori, kaunis, sulla on hyvä takapuoli, tissit ja annat anaalia. Nimim. Miehet on ällöjä

Vierailija
2/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä tää yksiavioisuus teettää. Hyviä miehiä on avioliitoissa tyhjäkäynnillä ja sinä kärsit siellä. Uusikaan laki ei mahdollista moniavioisuutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sulla on kaksi paljon pahempaa ongelmaa kuin nuo yllä mainitut. 

1) Huono itsetunto, epävarmuus ei viehätä. Sun pitää edes salaa uskoa varmasti löytäväsi jonkun, ja myös haluta löytää. Josta pääsemmekin numero kahteen. 

2) "Nautin tästä yksinolosta enkä "etsi" yhtään ketään" ei ole rakentava asenne. Tai siis toki saat nauttia yksinolosta, mutta ei se prinssi sua kotoa hae. Eli lapset hoitoon (osta apua), mahdollisesti kampaajalle, kosmetologille, ja sitten treffeille. Asenteeksi, että jos ei omaa parastaan tajua, se on hänen häpeänsä. Lykkyä!

Vierailija
4/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten väkivaltaisen exän seurauksena voi menettää luottotiedot? Ostit laastareita osamaksulla? En väitä, että valehtelisit, mutta haluan tietää enemmän, sillä en ole vastaavaa ennen kuullut.

Vierailija
5/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi samaa ja puoliksi eri mieltä. On paljon miehiä, jotka ei todellakaan hae mitään rikasta kaunotarta. Vaan aitoa, kivaa ja rehellistä naista jolla on sydän paikallaan. Moni sinkkumies taas selittyy sillä, että ne luulee saavansa jonkun "Sara Siepin" itselleen eikä kelpuuta ketään muuta. Silläkin on väliä, jos itse takerrut noihin negatiivisiin juttuihin, eli surkuttelet ulkonäköongelmia tai rahajuttuja. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet, meitä naisia on tullut niin monesta muotista :) Ja raha-asiat hoituu kyllä - vielä jonain päivänä olet taakastasi vapaa.

Ihan varmasti sinullekin tulee vielä kohdalle Se Oikea. Älä koskaan lakkaa uskomasta siihen <3 Sinä olet kaunis ja hyvä äiti, kukapa tuollaista ei tahtoisi? <3

Vierailija
6/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies käytti kaikki rahani, jopa tyhjensi tilini (oli kopioinut pankkitunnukset ja tunnuslukukortin -asia meni oikeuteen mutta enhän mä ikinä rahojani takaisin saanut), ostatti mun nimiini kaikenlaista ja laskuja en pystynyt maksamaan koska vei aina kaikki rahat. Ihan väkivallalla uhkaamalla jos ei muuten. Vuokra-asunto oli mun nimissä, sähkösopparit oli mun nimissä jne, itse väitti maksaneensa ne laskut ja piilotti karhukirjeet. Asia paljastui mulle vasta kun tuli häätö maksamattomien vuokrien takia. Olin todella sinisilmäinen ja annoin typeryyksissäni käyttää itseäni hyväksi, mies teki minulle hirvittävän suuret velat. Ulosottoasiat olen nyt saanut hoidettua, mutta perintätoimistoilla on vielä omansa... Kai mä näistä joskus selviän, toivottavasti.

Kaikki on kuulkaa mahdollista, kun vain törmää tarpeeksi sairaaseen ihmiseen.

Kiitos teille siitä, ettei vielä ole tullut yhtäkään solvaavaa viestiä tähän ketjuun. Ehkä mun tosiaan pitäisi muuttaa jotenkin omaa asennetta tässä jutussa jotenkin. Enkä mä nyt täysin ole kotiin hautautunut, tapaan kyllä ihmisiä niin töissä kuin vapaa-ajallakin, mutta ei musta kiinnostu kuin varatut tai sellaiset joilla elämänhalllinta ihan hukassa. Kumpaakaan en huoli.

Vierailija
7/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vietsiä, olen 32v vapaa mies: Itsellinen.82@gmail.com

Vierailija
8/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaa asennettasi. (Olen ihan samaa mieltä kuin no:4)

- olet ylipainoinen. No, mieskin saattaa olla. yhdessä voitte kävelläja urheilla ne ylimääräiset kilot pois, jos se tuntuu tärkeältä.

- olet yh. No, mieskin saattaa olla yh tai vaikka eronnut etäisä, mutta tietää kyllä mitä lapsiarki on. Arvostaa sitä, että asetat lasten tarpeet ykköseksi ja olet sitoutunut äiti ihan kuten hänkin on sitoutunut isä. Pidätte yhteyttä puhelimitse, tapaatte leikkipuistoissa, uimarannoilla, joissa lapsillakin on hauskaa. Kun tapaatte toistenne kotona, voitte tehdä yhdessä lasten kanssa vaikka pizzaa. Kahdenkeskistä aikaa on sitten kun muksut nukkuvat.

- Luottotiedot palaavat, kun teet sitkeästi töitä. JOs tarvitset apua maksusuunnitelman tekoon, varaat ajan velkaneuvojalle. Jonot ovat pitkiä, mutta joskus sen ajan saat. Joskus koittaa päivä, jolloin talous on tasapainossa.

Tunnusta vielä itsellesi, että pärjäät hienosto omillasi, onhan sen jo näyttäneet menneet yh-vuodet. Mutta että ihan aidosti elämä olisi ihanampaa kumppani kanssa. Se on hyvin inhimillistä.

Usko pois. Löysin minäkin kumppanin ja tulevan aviomiehen ihan saman kuuloisista lähtökohdista. Hänkin oli eronnut, etäisä. Tosin minulla  luottotiedot olivat menneet oman masennukseni ja aloitekyvyttömyyteni takia samassa yhteydessä, kun erosin lasten isästä. Takana oli miehen alkoholismia ja väkivaltaa. Enkä ihmetellyt ylipainon syytä. Paino lähti putoamaan sitkeällä kuntosalitreenillä ja ruokavaliolla. 10 kiloa kuudessa viikossa :)

Vierailija
9/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Käy työterveyspsykologilla keventämässä taakkaasi!
Kun masennus paranee, elämäkin näyttää vähän vihreämpää valoa

Vierailija
10/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa normaalia miestä tai naista, me kaikki olemme jollain tavalla epänormaaleja eikä kukaan meistä ole täydellinen. Mikäli kaipaat muutosta elämääsi, muista, että se lähtee sinusta itsestäsi. Lähde liikkeelle pikku askelin, muuta ensimmäisenä joitakin itsestäsi itsestään selvänä pitämiäsi tapoja tai ajattelumalleja. Opi arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet, joillekin asioille ei vain voi mitään, ne ovat osa sinun persoonallisuuttasi. Onko sitten ihminen lihava tai laiha, vaalea tai tumma, hiljainen vai seurallinen tms. niin ei sillä ole loppupeleissä mitään merkitystä. Aloita vaikka säännöllisellä ulkoilulla, en tarkoita liikuntaharrastusta vaan lähde ulos raikkaaseen ilmaan. Saat jotain íhan muuta ajateltavaa.

Vierailija
11/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille sympatiasta. Tämä oli paljon enemmän kuin uskalsin odottaakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi