Aamulla keitän kahvia
Illalla keitän kahvia, kun on tylsää keitän kahvia... aika paljon siis keitän kahvia.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 06:29"]Minä lopetin kahvin keittämisen ajat sitten ja ostin kahvinkeittimen. Pannukahvi on kyllä parempaa, mutta työläämpi tehdä.
[/quote]
No okei. Minä laitan keittimen keittämään.
Toi mun kommentti ei ollut vittuilua, vaan ihan oikeasti olen keitellyt pannukahvia vuosia. Se aika harvinaista kumminkin nyky-yhteiskunnassa.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 06:38"]Toi mun kommentti ei ollut vittuilua, vaan ihan oikeasti olen keitellyt pannukahvia vuosia. Se aika harvinaista kumminkin nyky-yhteiskunnassa.
[/quote]
Itse kuitenkin keittelen ihan kahvinkeittimellä. Ap
Murukahvi on parasta. Sitä olen tässä yön lipittänyt. Kohta pääsee nukkumaan kun vuoro loppuu.
Ymmärsin kyllä, niin minäkin nykyään. En ole vaan vieläkään löytänyt keitintä missä olisi pitävä tippalukko.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 06:44"]
Murukahvi on parasta. Sitä olen tässä yön lipittänyt. Kohta pääsee nukkumaan kun vuoro loppuu.
[/quote]
Armeijassa metsässä sitä tuli juotua, ja joku tyrkky siihen silloin tuli. Se oli jtn. nescafe tai vastaavaa.
Minä lopetin kahvin keittämisen ajat sitten ja ostin kahvinkeittimen. Pannukahvi on kyllä parempaa, mutta työläämpi tehdä.