Onko laitonta jos ihminen haluaa itse eheytyä?
Entä jos ihminen itse haluaa eheytyä? Onko sekin kiellettyä?
Kommentit (14)
Juh, vain ja ainoastaan kasa lääkkeitä ja kolme terapeuttia ja kuntouttavaa työtoimintaa...
Niinhän kaikki muutkin!!!
Nou tänks.
Eheyttäminen on sama asia kuin se että jos olet tummahiuksinen ja sinut yritetään muuttaa vaaleahiuksiseksi syyllistämällä sinua siitä. Sadistien keksimä julmuus joka vain vahingoittaa uhrejaan.
Eheytymisestä on sellainen perustavanlaatuinen ongelma,että miten korjaat jotain mikä ei ole rikki?Homous on ihmisen ominaisuus siinä missä vaikka esimerkiksi pituus.
Jos tässä tarkoitetaan näitä sukupuolisekoiluja niin ainakin aivan viisasta on eheytyä.
Vierailija kirjoitti:
Eheyttäminen toimii ihan yhtä hyvin kuin yksisarvishoidot, mutta yleensä aiheuttaa uhrilleen mielenterveys ongelmia. Asiasta on ihan turha puhua, koska ihminen ei voi eheytyä, seksuaalinen suuntaus on se minkä kanssa synnytään.
Lähes kaikki muslimit muuttuvat homoiksi kielteisen päätöksen jälkeen. Ja eheytyvät myönteisen päätöksen jälkeen.
Ruben stillerin jakso aiheesta löytyy yhä areenasta. Siis radio-ohjelma. Kandee käydä kuuntelemassa.
jos on tarve vain saada huomiota, niin tuollaisella vapaaehtoisella eheytyksellä sitä varmaan saa
Pedofiliakin pitäisi sallia jos lapsi itse haluaa. Mitä muita hienoja ideoita tätä samaa peruskonseptia käyttäen voidaan keksiä?
Vaikka kuinka rukoilisit Jumalaa muuttamaan sinut heteroksi, Hän ei sitä tee. Eikö silloin ole selvää, että sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Ei tarvitse muuttua. Vain yksi on tärkeää. Ja se on rakkaus.
Hyvä esimerkki ihmisestä, joka halusi itse eheytyä: Patrik Tiainen. Tai sanotaan vaikka Markku Koivisto. Menikö aloittajan mielestä heillä hyvin eheytymisen ansiosta?
Vierailija kirjoitti:
Eheyttäminen on sama asia kuin se että jos olet tummahiuksinen ja sinut yritetään muuttaa vaaleahiuksiseksi syyllistämällä sinua siitä. Sadistien keksimä julmuus joka vain vahingoittaa uhrejaan.
Harmaansävyt. Jos voi olla 50/50 bi (sukupuolella ei väliä), niin miksi ei voisi olla 20/80 bi (suosii omaa sukupuolta, mutta toisessakin osa kiinnostaa). Jos sitten on kälkimmäinen ja haluaa heterosuhteen, niin varmaan on mahdollista opetella tehokkaammin hakemaan vastakkaisesta sukupuolesta noita itseä kiinnostavia yksilöitä/puurteitä.
Itsekin olin samaa mieltä eheytyksistä, mutta havahduin siihen tosiseikkaan etten tiedä mitä niissä oikeasti tapahtuu. Mielipiteeni perustui siis muualta omaksuttuun yleiseen mielipiteeseen. Kyselin tätä useammankin kerran eikä kukaan muukaan osannut vastata. Olen yhä lähtökohtaisesti sitä mieltä että ei varmaankaan ole hyvä juttu kun sillä on näin negatiivinen maine laajalti, mutta todellisuudessa en pysty ottamaan asiaan kantaa ennen kuin tiedän enemmän oikeasti. Miettikääpä tätä joskus, muidenkin asioiden osalta.
Eheytyminen ei vaadi muuta kuin jämäkän päätöksen: "Nyt loppui se homoilu!"
Samalla lailla voi lopettaa tupakoinnin ja ryyppäämisen. Kerrasta poikki.
Eikä kaikkea tarvitsisi aina edes aloittaa, mutta kun se on niin muodikasta ja wokea... Jotkut jää siihen koukkuun.
Eheyttäminen toimii ihan yhtä hyvin kuin yksisarvishoidot, mutta yleensä aiheuttaa uhrilleen mielenterveys ongelmia. Asiasta on ihan turha puhua, koska ihminen ei voi eheytyä, seksuaalinen suuntaus on se minkä kanssa synnytään.