Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri lähti jatkoilta vieraisiin

Vierailija
30.11.2014 |

Jatkettiin työporukan juhlista yökerhoon. Siellä lääppi humalassa kahta ennalta tuntematonta miestä ja lähti niiden kanssa pois. Ei olla hyviä kavereita eikä ole koskaan ennen juhlittu yhdessä. En siis tiedä onko se aina tuollainen vai mokasiko nyt todella pahasti. Mitä sanon kun nähdään seuraavan kerran?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos työkaverisi oli aviossa ja tiedät hänen miehensä, kerrot miehelle, vaikka txtllä, mitä nainen touhusi. Mies ansaitsee joko saada samalla mitalla, mitä itsekin harrastaa, tai saada paremman vaimon. Valheeseen ei pidä ketään jättää ehdoin tahdoin elämään, koska et sellaista tahdo itsellesikään!

Vierailija
22/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siltikään kuulu sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:25"]Ymmärän APtä, en itsekään voisi vain sivuuttaa tälläistä. Kyllä minun mielipiteeseeni ihmisestä vaikuttaa tälläiset teot. Minun olisi kyllä pakko kertoa kyseiselle ihmiselle että en hyväksy tekoa enkä voi suhtautua häneen samanlailla. Sitten kait yhdessä tai esimiehen kanssa miettisimme vaikuttaako työhön tai miten rakentaa luottamus uudelleen.
[/quote]
Hohhoijakkaa, oikein yhdessä tai esimiehen kanssa pitäisi miettiä asiaa. Toivottavasti tällaiseen ei ole aikaa missään työpaikassa.

Vierailija
24/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis jotain sanoa? Jos se ei sun kaveriskaan oo, niin mitä väliä. Anna toisen nauttia.

Vierailija
25/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano mitään. Ei se sulle kuulu.

Vierailija
26/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:53"]

Miksi sun pitäis jotain sanoa? Jos se ei sun kaveriskaan oo, niin mitä väliä. Anna toisen nauttia.

[/quote]

Pitäisikö mun sanoa kuitenkin etten aio juoruta muille? Vai teeskennellä etten olisi nähnyt mitään? Se mitä tapahtui yllätti minut täysin, siksi jännittää tavata uudestaan. Työkaverilla voi olla kova morkkiskin.