Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri lähti jatkoilta vieraisiin

Vierailija
30.11.2014 |

Jatkettiin työporukan juhlista yökerhoon. Siellä lääppi humalassa kahta ennalta tuntematonta miestä ja lähti niiden kanssa pois. Ei olla hyviä kavereita eikä ole koskaan ennen juhlittu yhdessä. En siis tiedä onko se aina tuollainen vai mokasiko nyt todella pahasti. Mitä sanon kun nähdään seuraavan kerran?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:55"]

Aina ei voi toisen elämäntilannetta täysin tietää.

[/quote]

Kyllä.

Vierailija
2/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:25"]

Ymmärän APtä, en itsekään voisi vain sivuuttaa tälläistä. Kyllä minun mielipiteeseeni ihmisestä vaikuttaa tälläiset teot. Minun olisi kyllä pakko kertoa kyseiselle ihmiselle että en hyväksy tekoa enkä voi suhtautua häneen samanlailla. Sitten kait yhdessä tai esimiehen kanssa miettisimme vaikuttaako työhön tai miten rakentaa luottamus uudelleen.

[/quote]

Hohhoijaa..  Esimiehenä opastaisin sinut työpsykologille setvimään miten sun päässäsi saataisiin pysymään työasiat työaikana, ei kollegojen paneskelut vapaa-aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora se on varmasti jatkossakin, vaikka sille jotakin sanoisitkin. Asia ei periaatteessa kuulu sinulle, jos ette ole kavereita muuten eikä ämmän naimiset vaikuta työntekoon. Se, miten taas suhtaudut ko. käytökseen on oman pohdintasi tulos.

Vierailija
4/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi sai mulkkua anaaliin ja penaaliin. Itsekin harrastan ryhmäseksiä miesten kanssa
-Pirjo

Vierailija
6/26 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö onko työkaverillasi kumppania? Ota selvää ja jos on, kerro hänelle tapahtuneesta

Vierailija
7/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä.

Vierailija
8/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:55"]

Älä sano mitään. Ei se sulle kuulu.

[/quote]

Eli kannustat olemaan kuin ei olisi nähnyt mitään?

Vierailija
9/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kade?

Vierailija
10/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun ei sulla käynyt yhtä hyvin?

Vierailija
11/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan "huomenta".

Vierailija
12/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta, onko tässä sellainen mahdollisuus, että joku on saanut pyhää vulvaa :D Mitä jos hommaat oman elämän.

Vierailija
13/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta vaan harmittaa, kun tietää työkaverin saaneen kahta kullia yhtäaikaa, kun itse ei saanut yhtäkään:DD

Vierailija
14/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttura tais saada munaa. Oliko ees komeita?

Vierailija
15/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän APtä, en itsekään voisi vain sivuuttaa tälläistä. Kyllä minun mielipiteeseeni ihmisestä vaikuttaa tälläiset teot. Minun olisi kyllä pakko kertoa kyseiselle ihmiselle että en hyväksy tekoa enkä voi suhtautua häneen samanlailla. Sitten kait yhdessä tai esimiehen kanssa miettisimme vaikuttaako työhön tai miten rakentaa luottamus uudelleen.

Vierailija
16/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:49"]

Jatkettiin työporukan juhlista yökerhoon. Siellä lääppi humalassa kahta ennalta tuntematonta miestä ja lähti niiden kanssa pois. Ei olla hyviä kavereita eikä ole koskaan ennen juhlittu yhdessä. En siis tiedä onko se aina tuollainen vai mokasiko nyt todella pahasti. Mitä sanon kun nähdään seuraavan kerran?

[/quote]

Tuntemattomia sinulle vai hänelle? Mistä tiedät minne menivät? Taksitolpalle, josta jokainen omaan osoitteeseen? Lähimpään hotelliin kolmestaan? Tekemään mitä? Juomaan? Naimaan? Sammumaan? 

Vierailija
17/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kohtelin hyvin asiallisesti loppuajan työpaikalla pikkujouluissa sekoilleita. En siis varsinaisesti tylysti, mutten lämpimästikään. Sama kuin olisin nähnyt heidän pahoinpitelevän jonkun, menettivät vain kunnioitukseni. Nyt en ole onneksi enää töissä siellä wt-landiassa.

Vierailija
18/26 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat niin kuin ennenkin (älä aloita keskustelua asiasta). Jos henkilö on vain työkaverisi, niin eipä tuota kannata pohtia. Jokainen tekee elämässään omat valintansa.

Itse hieman petyin erääseen kollegaani, joka kävi maksullisissa koulutusmatkalla. Sekin meni ajan kanssa ohi (vaikka eihän tuo teko minuun kohdistunut mitenkään). Oli onneton avioliitossaan ja erosi vähän tuon jälkeen. Aina ei voi toisen elämäntilannetta täysin tietää. Eli anna olla ja teette töitä, niin kuin ennenkin.

Vierailija
19/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:35"]

Mä kohtelin hyvin asiallisesti loppuajan työpaikalla pikkujouluissa sekoilleita. En siis varsinaisesti tylysti, mutten lämpimästikään. Sama kuin olisin nähnyt heidän pahoinpitelevän jonkun, menettivät vain kunnioitukseni. Nyt en ole onneksi enää töissä siellä wt-landiassa.

[/quote]

Tällaiset fiilikset mullakin oli opiskelijana kun joku törttöili. Ei aikuisen pidä menettää kontrollia

Vierailija
20/26 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 10:35"]

[/quote]

Tällaiset fiilikset mullakin oli opiskelijana kun joku törttöili. Ei aikuisen pidä menettää kontrollia

[/quote]

Opiskelijakulttuuriinhan ei missään nimessä kuulu törttöily!!

Me sinkut saamme kuitenkin lähtea vaikka viiden miehen kanssa?