Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin odottaa treffiseuralaisen viestiä treffien jälkeen?

Vierailija
11.01.2015 |

Pitkän parisuhteen loppumisen jälkeen uskaltauduin treffimaailmaan. Tapasin aivan ihanan miehen eilen ja jalat meni alta. Luulisin että hän tunsi samaten, ellei ollut ihan älyttömän hyvä näyttelijä. Treffien jälkeen halattiin ja sanoin että toivottavasti tavataan uudestaan.

Milloin voisin odotella miehen viestiä? Tästä on niin pitkä aika kun oon viimeksi treffaillut etten tiedä mitä odottaa. Hänestä ei ole vielä ainakaan kuulunut mitään. Edellisen kerran treffailin entistä aviomiestä. Hän oli hyvin ohjat käsiinsä ottava ja ilmoitti kiinnostuksensa heti meidän ensimmäisen tapaamisen jälkeen. 

Mitä ootte mieltä? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos treffaamasi mies ei ole pelimies, hän ei ole perillä "ora yhteyttä vasta kolmen päivän päästä" -jutuista eli kuulet hänestä pian. Jos et kuule - hän ei ole kovin kiinnostunut tai jos menee se muutama päivä, hän on pelimies eli sinä et ole kiinnostunut. 

Älä missään tapauksessa ota itse yhteyttä!!!! Teit jo selväksi, että olet kiinnostunut jatkosta. 

Saattaa olla, että joudut tapaamaan kymmeniä (luit oikein: kymmeniä) miehiä ennen kuin kolahtaa puolin ja toisin, joten ota ihan vaan löysin rantein.

Vierailija
2/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehestä ei viikon sisällä kuulu mitään, kannattaa varmaan unohtaa. Kyllä kiinnostunut mies ottaa yleensä yhteyttä nopeastikin, jos ei nyt ihan mikään aloitekyvytön vässykkä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tietenkin voit odottaa heti.

katostaan sitten milloin tulee yhteydenotto. Tai otatko sä itse yhteyttä.

eihän noissa jotain sääntöä ole.

jos ei ota yhteyttä, niin ei ole kiinnostunut. Jos ottaa, niin on.

Vierailija
4/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä mitään sääntöjä ole, lisäksi justiinsa jostain kuulin että tässäkin on naisilla ja miehillä ajatusmaailmassa iso ero: nainen odottaa sitä viestiä viimeistään parin päivän päästä kun taas miehelle saattaa olla ihan ok laittaa se viesti vaikka viikon päästä ilman että olisi ajatellut sen olevan hirveän loukkaavaa tms. Nainen taas on sit jo ehtinyt ajattelemaan asiaa (liikaa) ja päätellyt miehen pyörittävän montaa naista ja kun se viesti viimein tulee, on nainen loukkaantunut kun on ihan varma että mies otti yhteyttä vain kun ei muilta saanut.

Itse treffailin eron jälkeen paljonkin, osan kanssa vain kerran, osan kanssa useamman kerran. Joukkoon ei mahtunut kun kaksi todella epämiellyttävää tyyppiä; toinen oli sitä perinteistä "mä laitan sulle viestiä"-tyyppiä josta ei koskaan mitään enää kuulunut, ja toinen oli taas tyyppi jonka mielestä mun olisi heti pitänyt muuttaa hänen luokseen lasteni kanssa. 

Avomieheni, jonka kanssa olen nyt asunut 4 vuotta, tapasin myös netin kautta ensin ja sitten treffailimme. Ensimmäisen oikean tapaamisen jälkeen tuntui todella hyvälle; sellaiselle ei ollut tuntunut muiden kohdalla vaikka heidänkin tapaamisensa jälkeen oli ihan hyvä olla. Mutta nyt oli erilainen tunne. Ja kun pääsin kotiin (mulla oli ajomatkaa vähäsen koska asun maaseudulla ja hän asui kaupungissa), mulle tulikin kohta jo viesti että pääsinkö turvallisesti kotiin. Ja siitä se sitten lähti. Ja jatkui.

Ja jos mies ei olisi laittanut sinä iltana viestiä, mä olisin laittanut seuraavana päivänä itse. Mä en ole ikinä uskonut niihin "naisen pitää odottaa miehen yhteydenottoa"-juttuihin. Jos joku mies kiinnostaa, se pitää sille kertoa.

Vierailija
5/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaaa, toivon että ottaa yhteyttä pian. Tunne on mahtava. Nauti siitä. Pitkän suhteen jälkeen elämän jatkaminen saattaa olla haasteellista. Niin ja näistä seurustelukuvioista varsinkin voi olla aikaa

Vierailija
6/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaikutti yhtään epävarmalta siitä, oletko sinä itse kiinnostunut, niin laita itse tekstari. Ihan turhaa pelata mitään kivikautisia pelejä, joissa naisilla ja miehillä on ennalta määrätyt roolit.

Vierailija
7/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista ja tsempeistä! :) Mun avioliitto kesti 12 vuotta joten tosiaan nämä freffikuviot on aika uudet.

Katotaan nyt, tuleeko mieheltä viestiä. Ainakin treffit oli tosi kivat, juteltiin, naurettiin ja hän vaikutti aidosti kiinnostuneelta minusta ja pettyneeltä kun ilmoitin että mun täytyy lähteä kotiin. Hän olisi ilmeisesti halunnut jatkaa treffejä, kun ehdotti että lähdetäänkö lasilliselle. Mutta mulla on tänään pitkä ajomatka parinsadan kilometrin päähän työasioissa joten en voinut lähteä viettämään iltaa pidemmälle. Sanoinkin tämän hänelle, ettei luullut että lopetan treffit koska en viihdy seurassa.

Mies oli ihana, pitkä, komea ja hyväkäytöksinen. En voi sille mitään mutta ihastuin heti :) Jos jatkoa tulee näille treffeille, koetan muistaa tulla kertomaan siitä tähän ketjuun. 

Vierailija
8/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:22"]

Ei niissä mitään sääntöjä ole, lisäksi justiinsa jostain kuulin että tässäkin on naisilla ja miehillä ajatusmaailmassa iso ero: nainen odottaa sitä viestiä viimeistään parin päivän päästä kun taas miehelle saattaa olla ihan ok laittaa se viesti vaikka viikon päästä ilman että olisi ajatellut sen olevan hirveän loukkaavaa tms. Nainen taas on sit jo ehtinyt ajattelemaan asiaa (liikaa) ja päätellyt miehen pyörittävän montaa naista ja kun se viesti viimein tulee, on nainen loukkaantunut kun on ihan varma että mies otti yhteyttä vain kun ei muilta saanut.

Itse treffailin eron jälkeen paljonkin, osan kanssa vain kerran, osan kanssa useamman kerran. Joukkoon ei mahtunut kun kaksi todella epämiellyttävää tyyppiä; toinen oli sitä perinteistä "mä laitan sulle viestiä"-tyyppiä josta ei koskaan mitään enää kuulunut, ja toinen oli taas tyyppi jonka mielestä mun olisi heti pitänyt muuttaa hänen luokseen lasteni kanssa. 

Avomieheni, jonka kanssa olen nyt asunut 4 vuotta, tapasin myös netin kautta ensin ja sitten treffailimme. Ensimmäisen oikean tapaamisen jälkeen tuntui todella hyvälle; sellaiselle ei ollut tuntunut muiden kohdalla vaikka heidänkin tapaamisensa jälkeen oli ihan hyvä olla. Mutta nyt oli erilainen tunne. Ja kun pääsin kotiin (mulla oli ajomatkaa vähäsen koska asun maaseudulla ja hän asui kaupungissa), mulle tulikin kohta jo viesti että pääsinkö turvallisesti kotiin. Ja siitä se sitten lähti. Ja jatkui.

Ja jos mies ei olisi laittanut sinä iltana viestiä, mä olisin laittanut seuraavana päivänä itse. Mä en ole ikinä uskonut niihin "naisen pitää odottaa miehen yhteydenottoa"-juttuihin. Jos joku mies kiinnostaa, se pitää sille kertoa.

[/quote]

Ja ap sen kertoikin miehelle sanomalla, että olisi ihanaa tavata uudestaan. Mikäli ap itse ottaisi ensin yhteyttä tuon jälkeen, hän tyrkyttäisi itseään.

Vierailija
9/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 11:22"]

[/quote]

Ja ap sen kertoikin miehelle sanomalla, että olisi ihanaa tavata uudestaan. Mikäli ap itse ottaisi ensin yhteyttä tuon jälkeen, hän tyrkyttäisi itseään.

[/quote]

höpö höpö.

Vierailija
10/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo siis tämäkin. Kukaan nainen enää Suomessa ajattele, että miehen pitää ottaa yhteyttä. Naurettavaa pelaamista, mutta onneksi on provo.

Vierailija
11/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä on aivan kivikautista nuo pelailut, että nainen ei voi ottaa yhteyttä. Minä otin. Yhdessä nyt 2 vuotta.

Vierailija
12/23 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sieltä viestiä :) ihan tavallisia kuulumisien vaihtoa jne. Mutta mies ei kysynyt mitään että milloin nähdään tai kertonut pitikö minusta tms.

Onko tämä nyt hyvä vai huono enne? Siis tuohan voi olla kohteliasta kiitosta treffeistä :/
Vai onko mies vain hitaasti lämpiävä. .

Ap

Vierailija
13/23 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä olen aika samassa tilanteessa kanssasi. Pitkä suhde takana, treffeille menin. Ei nyt jalat menny alta, mutta olin jo kiinnostunut tästä ihmisestä ennen näkemistä. Jännitystä oli selkeästi treffeillä ilmassa ja harmitti kun itsekin käyttäydyin ehkä hieman viileästi.. tai saatoin antaa sellaisen vaikutelman, vaikka en niin tarkoittanut.

Odotin mieheltä kovasti jo yhteydenottoa illalla; kiitos, oli kiva nähdä tmv. Ei kuulunut. Seuraavana päivänä sitten viestitti. Ja juurikin niinkuin sinullekin. Ihan vain mitä kuuluu. Muutama viesti vaihdettiin, ei mitään muuta. Seuraavana päivänä minä laitoin viestiä ja taas ihan mitä kuuluu viestejä vaihdettiin. Alkoi tympäsemään miksi ei mitään näkemisestä tai muusta.

laitoin tämän jälkeen suoran kysymyksen haluaako vielä nähdä. Vastaus oli tyyliin, voisihan sotä tässä koittaa taas nähdä.Että se siitä suoraan kysymisestä. nyt sitten olen odottanut milloin tämä näkeminen tapahtuisi, mihestä ei ole kuulunut nyt pariin päviään mitään..

Kuinkas ap teillä homma eteni?

Vierailija
14/23 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin 4n vuoden suhde kariutui 6kk sitten, olen nettideittaillut käynyt 10n miehen kanssa treffeillä. Tämä 10s kolahti aivan eri tavalla kuin muut, mielestäni meillä oli tosi hauskaa ja rentoa. Naurettiin ja vitsailtiin paljon ja puhuttiin vakavistakin asioista. Mies suuteli minua 2 kertaa illan aikana ja hyvästellessä sanoi nähdään pian. Tavattiin 2 päivää sitten eikä hänestä ole vieläkään kuulunut mitään.

Tarkoittaako tämä ettei hän ole kiinnostunut minusta? Ärsyttävä tunne kun muiden kohdalla oli minulle lähes yhdentekevää ottaako he minuun yhteyttä vai ei mutta tämän kohdalla on miltei kidutusta ettei hän ole laittanut mitään viestiä... grrrr

Vierailija
16/23 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/23 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa viestiä viimeistään seuraavana päivänä jos teillä oikeasti synkannut ja kiinnostunut. Olen käynyt sen verran monilla treffeillä että aika hyvin oppinut tuon kantapään kautta. Eksä laittoi viestiä heti samana päivänä, nykyinen poikaystävä seuraavana. Ja molemmat pyysivät parin päivän sisällä uusille treffeille.

Vierailija
18/23 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, hän laittaa viestiä melko pian. Olen treffaillut/tavannut ehkä 7 tyypin kanssa. 5 näistä on laittanut heti viestiä. Oikeestaan jo heti kun lähdettiin eri suuntiin, tuli pian viesti.

Osan kanssa oli ihan tarkoitus tavata seksin merkeissä/tapasin baarissa. Ne ketkä ei halunneet enää tavata, eivät laittaneet viestiä. . Yhdelle laitoin itse. Ei auttanut , ja Hän oli se

Kuumin 🤣

Vierailija
19/23 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edellinen ketju poistettiin? Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti. Kaikki...

Vierailija

klo 21:19 | 5.3.2019

Miksi edellinen ketju poistettiin? Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti. Kaikki...

Vierailija

klo 21:17 | 5.3.2019

Vierailija

klo 21:16 | 5.3.2019

Miksi edellinen ketju poistettiin?

Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti.

Kaikki ketjuni ovat poistuneet tänään. Joku sekopää täällä on poistelemassa.

Sinccis

https://aijaa.com/0B2iQw

VASTAA LAINAA

Ilmoita asiattomaksi

0

alas

0

KOMMENTIT (1)

Vierailija

1/1 |

Tosiaan, itse en ole päässyt vielä basilikaa pidemmälle:

Mutta viimevuotisiakin on.

Laitan kohta kuvia ;)

Sinccis

VASTAA LAINAA

Ilmoita asiattomaksi

0

alas

0

KOMMENTIT (1)

Vierailija

1/1 |

It´s my way, or it´s highway

;)

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi 

ylös0

alas0

KOMMENTIT (1)

Vierailija

1/1 | 

Onpas sulla kivat pasilikat

Vierailija
20/23 |
05.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, hän laittaa viestiä melko pian. Olen treffaillut/tavannut ehkä 7 tyypin kanssa. 5 näistä on laittanut heti viestiä. Oikeestaan jo heti kun lähdettiin eri suuntiin, tuli pian viesti.

Osan kanssa oli ihan tarkoitus tavata seksin merkeissä/tapasin baarissa. Ne ketkä ei halunneet enää tavata, eivät laittaneet viestiä. . Yhdelle laitoin itse. Ei auttanut , ja Hän oli se

Kuumin 🤣

Vierailija

Vierailija

Vierailija

Miksi edellinen ketju poistettiin?

Mulla on vasta rairuohoa, mutta laitan paljon tilliä heti kun on järkevä aika. Perheen lempiyrtti.

Kaikki ketjuni ovat poistuneet tänään. Joku sekopää täällä on poistelemassa.

Sinccis

VASTAA LAINAA

Ilmoita asiattomaksi

0

alas

0

KOMMENTIT (1)

Vierailija

1/1 |

Tosiaan, itse en ole päässyt vielä basilikaa pidemmälle: