Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastan mun salaisen hyvän ihon salaisuuden

Vierailija
30.11.2014 |

Usein saan kuulla ylistystä kuinka hyvännäköinen iho minulla on ja kysytty neuvoja. En ole kehdannut kertoa että oikeasti pesen kasvoni ihan tavallisella Suomalaisella shampoolla! Mitään muuta en käytä perusvoiteen lisäksi. Siinä mun salaisuus hyvään ihoon.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun salaisuuteni on joka ikinen päivä tulikuuma suihku. Juujuu, niin kuuma, että iho hehkuu pitkään lämpimänä sen jälkeen. Lisään lämpöä niin pitkälle kuin ikinä mahdollista.

Rasvaan ihoa hyvin harvoin, ehkä eniten auringonoton jälkeen tai talviöinä. En käytä meikin puhdistamiseen mitään maitoja enkä vesiä, vaan harvakseltaan hajustettua kasvovoidetta. kUorin ihoa ehkä kerran kuukaudessa kuorintavoiteella tai sitten ihna vaan karkealla froteepyyhkeellä peseytyessäni.

Syön kasvisruokaa, kalaa, juon 2l vettä päivässä ja otan vitamiinilisiä nyt kun olen yli nelikymppinen. Aiemmin en mitään.

Vierailija
22/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne tykkää b-vitamiinista eli esim. hiivauutetableteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:02"]Mun ihoa kans kehutaan, minä en pese kuin vedellä aamusuihkussa. Mitään rasvoja en käytä, enkä meikkiä.
[/quote]

Sama kuin mulla.

[/quote]

Tavallaan noin mullakin. Pesen nimittäin sillä suomalaisella shampoolla hiukseni ja siinä samalla vaahdoilla pesen kasvot. Harvoin käytän meikkejä tai hiustuotteita. Hiuksetkin ovat pysyneet hyvässä kunnossa. t.Ap.

Vierailija
24/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en koskaan käyttänyt mitään meikkejä, rasvoja tai pesuaineita. Sitten tuli jotain sukukypsyyden saavuttamiseen liittyviä hormonaalisia muutoksia, alkoi pukata kaikenlaista näppylää, eikä iho koskaan oikein palautunut entiselleen. 

Miksiköhän muuten se hyväksytään, että murrosikä muuttaa karvankasvua ja hikoilua pysyvästi, mutta varsinkin naisilla se on lähes jonkinlainen epäonnistumisen merkki, jos iho ei palaudukaan murrosiän jälkeen siihen lapsuuden näpyttömään ja näkymättömien huokosten tilaan?

Vierailija
25/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan geenit. Itse jos vaihtaisin shampooseen niin oletettavasti mitään ihmeitä ei tapahtuisi. Olen elämäni aikana kokeillut monenlaista ja samanlainen paska iho se on aina. Ainoa milloin iho on omalla mittapuulla ollut hyvä niin silloin kun söin e-pillereitä. En silti lähtisi sitä yleisesti kehumaan miksikään ihmelääkkeeksi kun ei se iho paljon ilahduttanut kun muuten oli masentunut ja apaattinen.

Sitten jos joku jolla on oikeasti ollut jotain iho-ongelmia ja shampoo tuo avun siihen niin ehkä sitten voidaan puhua hyvän ihon salaisuudesta. Se, että on aina ollut hyvä iho ei kerro vielä yhtään mitään. Joillain vaan nyt on hyvä iho.

Vierailija
26/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:28"]

Monet naiset saavat hyvän ihon e-pillereistä. Etenkin, jos merkki on diane nova (on aknelääke).

Eivät ole valideja jakamaan ihonhoito-ohjeita.

[/quote]

Ne hormonit ovatkin ykkösasia ihonhoidossa ja ihmisen normaali hormonituotanto on riippuvainen ravinnosta. Jos ruoasta ei saada tarpeellisia rakennusaineita hormonituotantoon, niin ei ole mikään yllätys että iho on huonossa kunnossa. Ihminen tarvitsee eläinperäistä ravintoa, myös sitä aivan turhaan mustamaalattua eläinrasvaa ja kolesterolia.

Vierailija
27/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 00:02"]

Mun ihoa kans kehutaan, minä en pese kuin vedellä aamusuihkussa. Mitään rasvoja en käytä, enkä meikkiä.

[/quote]

Sama. Ne toiset ravaavat kosmetologeilla ottamassa hoitoja ja tuhlaavat omaisuuden ties mihin "heleyttäviin" ja "kosteuttaviin" tuotteisiin ja tukkivat ihonsa heti aamusta meikillä. Kukaan ei uskalla edes kokeilla olla ilman sitä purkkiarsenaalia, joka nyt vaan kuuluu jokanaisen kylppäriin, koska mainokset sanoo, että ne auttaa ja tekee sinusta iäti nuorekkaan. Joojoo, ihan samat geenit ne on miehilläkin eivätkä hekään tarvitse ihonhoitoon mitään kemikaaleja (paitsi markkinamiesten mielestä).

Vierailija
28/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, aina kysytään ihonhoitovinkkejä. Ne ovat vesi ja perusvoide. Sitä ei sitten uskota.

Vierailija
29/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen meikannut aina hyvin vähän ja olen suurimman osan aikaa lman meikkiä, mutta eipä sekään ihoani ole koskaan sen paremmaksi tehnyt. Isot rumat ihohuokoset, paljon mustapäitä ja vähintään menkkojen aikana näppylä tai kaksi, että ei luonnollisuuskaan automaattisesti ole hyvän ihon salaisuus. Eipä niillä kaikilla miehilläkään ole hyvä iho, mutta eipä ketään kiinnosta miesten suuret ihohuokoset tai mustapäät.

Vierailija
30/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset saavat hyvän ihon e-pillereistä. Etenkin, jos merkki on diane nova (on aknelääke).

Eivät ole valideja jakamaan ihonhoito-ohjeita.

Vierailija
31/31 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyshormonit on olleet parasta mun iholle! Raskauden ja imetyksen aikana myös ok. Muuten melko fiasko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme