Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks kukaan jäänyt yhteen asumaan ilman romanttista suhdetta

Vierailija
05.10.2021 |

Pitkästä liitosta on oikeastaan parisuhde kuollut. Mutta mietin voisko tää silti olla ok jatkaa yhdessä eloa, arki on helpompaa kaksin. Jos sit muuten keskittyis omaa elämää rakentamaan, eikä asettaiskaan kumppanille enää mitään odotuksia tai toiveita. Vaan alkaakohan sitä kuitenkin kaivata jostain suunnasta romantiikkaa ja läheisyyttä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet tässä romantiikan? Seksiä ja intohimoa, jotain muuta? Jonkun mielestä meillä voi olla tällainen suhde, jonkun mielestä ei.

Vierailija
2/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni elää ns kaveriliitossa ihan tahtomattaan yhteisen asuntolainan ja perheen takia. Luulen, että ongelmia syntyy sitten kun toinen löytää uuden puolison tai kumppanin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko romantiikalla seksiä? Joo, ei ole enää seksiä, mutta vahva rakkaussuhde kyllä.

Vierailija
4/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
5/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 35 vuotta jo. Menikö elämä ohi? Joo.

Vierailija
6/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tää vaan menee, kaikki ovat loppuviimeksi vain kämppiksiä.

Vierailija
7/10 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sekä seksiä että henkistä yhteyttä, mitkä nyt aikalailla puuttuvat. Me pyöritetään ihan hyvin yhteistä arkea, se sujuu. Huomaan, että itse toivon sitä henkistä yhteyttä tosi paljon, et vois jutella kaikesta, olla samalla aaltopituudella. Se puuttuu. Kuten fyysinenkin läheisyys. Eli just ne elementit mitä suhteelta kaipaan.

Mietin vaan voisko tässä kuitenkin olla tyytyväinen, jos lopettaisin toivomasta tai odottamasta puolisolta mitään. Jos vaan ottais asenteen et eletään kavereina yhdessä. Koittais löytää henkiset yhteydet muista ystävistä ja jotenkin muilla tavoin löytää onnensa. Ihan itse, kun tähän asti on jollain tapaa toivonut puolison tekevän mut onnelliseksi. Ap

Vierailija
8/10 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä noinkin voi olla onnellinen samalla tavoin kuin yksin elävätkin voivat itse luoda hyvän elämän, ja löytää onnellisuutensa ilman kumppania. Miksei sama onnistuisi vaikka asuukin toisen kanssa yhdessä.

Vierailija
9/10 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellaisessa suhteessa.

Seksi on panemista, eikä rakastelua.

Arki sujuu loistavasti.

Pienet "lipsahdukset" eivät aiheuta tunnontuskia.

Itse asiassa parisuhdetta parhaimmillaan!

Vierailija
10/10 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellaisessa suhteessa.

Seksi on panemista, eikä rakastelua.

Arki sujuu loistavasti.

Pienet "lipsahdukset" eivät aiheuta tunnontuskia.

Itse asiassa parisuhdetta parhaimmillaan!

Eikö sua haittaa se, että seksi on panemista eikä rakastelua? Mulle toi on hankalaa. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi