Salme Pasi voitti!!!!
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:10"]Salme Pasi o siis niinko Pasi Salmi. Joittenki miälest hauskaa kait mut mummiälest kyl iha normaalii suame kiält. [/quote] Kyl mää ainaki ain puhelimee sano et no Virtase Mari täs moi. Mite sit muka pitäs. [/quote] Sanot: "Mari Virtanen tässä hei." [/quote] No kyl o ihme hianosteluu tommone, ei tommost kukaa tosissaa ot.
[/quote]
"Mari Virtanen tässä hei" on aivan normaali tapa sanoa nimensä.
[/quote]
No riippuu ja roikkuu. Jos mä soitan jollekin vanhalle tutulle, jonka kanssa en ole paljon tekemisissä, niin en sano noin virallisesti, mutta sanon kuitenkin sukunimen, koska mun nimisiä ihmisiä on useitakin. Sama juttu kun mulle soittaa joku tuttu, joka tietää, että tuttavapiirissäni on etunimikaimoja, sanoo "Virtase Matti tässä terve". Matti Virtanen tässä hei sanotaan vähemmän tutuille tai virallisisissa yhteyksissä. Mutta tuo sketsihahmo nyt oli vaan määritelty sanottavaksi noin puolituttavallisesti ja sillä siisti.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:41"]
Salme Pasi on tulevaisuuden nimi Suomessa! Tiedän jo nyt yhden Jonna Janin.
[/quote]
Vitsisi ontuu. Se pitäisi olla esim. Joe Jonna.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:17"]
Siis selittäkää nyt oikeasti, miksi orava?
[/quote]
Liit(t)o-orava
[/quote]
Kiitos!!
[/quote]
Siksi että hahmon takana oli Joonas Noirdman. Ei hänen olemuksensa olisi sopinut Porin karhuksi. Toisekseen Hän oli liitto-orava, joka on aika lähellä liito-oravaa. Kolmanneksi orava on Suomen nykyinen kansalliseläin, joka kerää sympatioita pelkällä olemuksellaan. Enempiä perusteluja ei tarvi laittaa koska tuossa oli idean ydin.
Mullekin tuo nimi aukesi vasta pari viikkoa sitten Iltasanomien jutusta. Paasonen ei juonnoissaan osannut painotusta oikein, vasta kuin nyt finaalissa oli yritystä.
Paras ja omaperäisin hahmo pitkään aikaan ja Nordman on loistava näyttelijä. Poliittinen satiiri on vaikea laji, eikä sitä saa selittämälläkään kaikkiin uppoamaan. Joka vuosi kamala itku siitä, kun oma suosikki ei voittanut ja kiukuspäissään haukutaan muiden älykkyys. Tuskin kellekään oikeasti älykkäällä sille nyt suurta merkitystä on kuka voittaa tai kuka ketäkin äänestää. Jos lapsi tai duunari äänestää, mitä sitten? Perustele, miksi sinun äänelläsi olisi suurempaa painoarvoa? Pidän tuloksista kiukuttelua lapsellisempana kuin minkään hahmon äänestämistä (ja joka vuosi käyn tämän keskusteluissa kertomassa, itse en äänestä tällaisissa koskaan). Pisteet myös alapäävitsien puuttumisesta ja suht. hyvästä pokan pitämisestä.
Kommenttisi on asiallinen ja olen suurimmassa osassa kanssasi samaa mieltä. Tällä oravalla oli kumminkin paljon epäsuoraa alapäähuumoria, minkä takia Paasosen oli monta kertaa huomautettava hänelle, että kyseessä on koko perheen ohjelma ja juttujen on sovittava myös lasten korville.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:38"]
Lapset tykänny ja äänestäny.
Parasta tässä kaudessa on se että tulin kiinnittäneeksi minulle entuudestaan tuntemattomaan näyttelijään nimeltä Antti Holma. Lahjakas kaveri.
[/quote]
Mulle myös tää voittaja-Joonas tuli nyt vasta kunnolla tutuksia.
[/quote]
Joonas oli mukana Siskonpeti-sarjassa, huomioitu täälläkin.
Porissa on vitusti pasi nimisiä miehiä
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:06"]Joka kanava täynnä naisiksi laittauteneita miehiä,ei ole jaksanut naurattaa 90-luvun jälkeen kun Aake Kalliala esitti legendaarista Lady Satsumas -nimistä taikurin avustajaa. Salme Pasi oli streitti,huumori aitoa ja ansaitsi ehdottomasti voiton!
[/quote]
Aaken esittämä avustaja oli Lady Manhattan.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 16:10"]Salme Pasi o siis niinko Pasi Salmi. Joittenki miälest hauskaa kait mut mummiälest kyl iha normaalii suame kiält. [/quote] Kyl mää ainaki ain puhelimee sano et no Virtase Mari täs moi. Mite sit muka pitäs. [/quote] Sanot: "Mari Virtanen tässä hei." [/quote] No kyl o ihme hianosteluu tommone, ei tommost kukaa tosissaa ot.
[/quote]
"Mari Virtanen tässä hei" on aivan normaali tapa sanoa nimensä.