Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, tänään uimahallissa :(

Vierailija
29.11.2014 |

Olin taaperon kanssa suihkussa. Huuhtelin "nopeasti" hiukset ja samantien lapsi kirmaa jo suihkusta pois. Sinne altaille sitten shampoot hiuksissa ja ilman uikkareita.

Eikä oo ees mitään mallin vartaloa, kun raskauskiloja pudottelen...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että nolottaa, mutta uskon että ihmiset piti sitä itse tilannetta huvittavana, ei sinua, niin kuin joku jo mainitsikin. Ja sille joka sen pyyhkeen perään kuuluttaa, niin tuskin sitä tuossa tilanteessa edes ajattelee ensimmäisenä muuta kuin sitä, ettei lapselle käy mitään.

Vierailija
22/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hei pelastakaa joku mun lapsi, mä en nyt ite kerkii!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nolottavaa tisseissä ja pinpeissä on? Nehän kai siinä se juttu on jota peitellään miehiltä uimapuvuilla.

Vierailija
24/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se teki sen tahallaan! XD

Vierailija
25/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin nähä sut.. kyllä roikkui maha rumasti ja ei mitkään maailman kauneimmat rinnat

Vierailija
26/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:00"]Miten ei ehdi nappaamaan edes pyyhettä ympärilleen? [/quote] No ainakin uimahalleissa missä minä olen käynyt niin se pyyheteline ei ole ihan suihkujen vieressä? Eikai nyt moni pidä pyyhettä siinä suihkun yhteydessä, sehän kastuu.

[/quote]

No mutta onko se niin kaukana ettei pyyhettä ehdi napata mukaan..

Vierailija
27/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa lihassa olevaa naisvartaloa ei kannata hävetä. Mulla on vaikeuksia mennä edes sinne suihkun puolelle ja olisin varmaan oikeesti kuollut häpeästä vastaavassa tilanteessa. Ja joo, en ole normaali.

Vierailija
28/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva ois kiva. Ehkä.

Vierailija
29/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos en vilkkaiden lasteni kanssa tuota ole (ainakaan vielä) joutunut kokemaan.. Valitettavaa on, että monessa uimahallissa ei ole mitään ovia allasosaston ja suihkuhuoneen välissä niin varmasti tuota tapahtuu silloin tällöin.. Kaikki sympatiat ap:lle, toivottavasti voit jonkin ajan kuluttua jo nauraakin tuolle :)

Vierailija
30/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:36"]Millasia reaktioita sait? :D
[/quote] No joitain vähän nauratti, mut pari mummoa katto vähän vihaisesti. Ap
[/quote]
Mummot kattoo kaikkea vihaisesti.

Vierailija
31/31 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:25"]Hyi helvetti.Tuskin olit mitään lasten katseltavaa.Hyvä kuitenkin,että lapselle ei käynyt pahasti.Älä käy enää ilman kokouikkaria suihkussa.Läskit ei ole se ihan paras näky.
[/quote]

Oikeesti voiko sunlaisia edes ollakkaan?Sä oot oksettava, jossei tää ollut sun "hyvä" vitsi .. Kasva aikuiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän