Hävettää, tänään uimahallissa :(
Olin taaperon kanssa suihkussa. Huuhtelin "nopeasti" hiukset ja samantien lapsi kirmaa jo suihkusta pois. Sinne altaille sitten shampoot hiuksissa ja ilman uikkareita.
Eikä oo ees mitään mallin vartaloa, kun raskauskiloja pudottelen...
Kommentit (31)
" hei pelastakaa joku mun lapsi, mä en nyt ite kerkii!"
Mitä nolottavaa tisseissä ja pinpeissä on? Nehän kai siinä se juttu on jota peitellään miehiltä uimapuvuilla.
taisin nähä sut.. kyllä roikkui maha rumasti ja ei mitkään maailman kauneimmat rinnat
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:00"]Miten ei ehdi nappaamaan edes pyyhettä ympärilleen? [/quote] No ainakin uimahalleissa missä minä olen käynyt niin se pyyheteline ei ole ihan suihkujen vieressä? Eikai nyt moni pidä pyyhettä siinä suihkun yhteydessä, sehän kastuu.
[/quote]
No mutta onko se niin kaukana ettei pyyhettä ehdi napata mukaan..
Normaalissa lihassa olevaa naisvartaloa ei kannata hävetä. Mulla on vaikeuksia mennä edes sinne suihkun puolelle ja olisin varmaan oikeesti kuollut häpeästä vastaavassa tilanteessa. Ja joo, en ole normaali.
Luojan kiitos en vilkkaiden lasteni kanssa tuota ole (ainakaan vielä) joutunut kokemaan.. Valitettavaa on, että monessa uimahallissa ei ole mitään ovia allasosaston ja suihkuhuoneen välissä niin varmasti tuota tapahtuu silloin tällöin.. Kaikki sympatiat ap:lle, toivottavasti voit jonkin ajan kuluttua jo nauraakin tuolle :)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:36"]Millasia reaktioita sait? :D
[/quote] No joitain vähän nauratti, mut pari mummoa katto vähän vihaisesti. Ap
[/quote]
Mummot kattoo kaikkea vihaisesti.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 21:25"]Hyi helvetti.Tuskin olit mitään lasten katseltavaa.Hyvä kuitenkin,että lapselle ei käynyt pahasti.Älä käy enää ilman kokouikkaria suihkussa.Läskit ei ole se ihan paras näky.
[/quote]
Oikeesti voiko sunlaisia edes ollakkaan?Sä oot oksettava, jossei tää ollut sun "hyvä" vitsi .. Kasva aikuiseksi!
Ymmärrän että nolottaa, mutta uskon että ihmiset piti sitä itse tilannetta huvittavana, ei sinua, niin kuin joku jo mainitsikin. Ja sille joka sen pyyhkeen perään kuuluttaa, niin tuskin sitä tuossa tilanteessa edes ajattelee ensimmäisenä muuta kuin sitä, ettei lapselle käy mitään.