Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihastuu toiseen, mitä pitäisi tehdä

Vierailija
29.11.2014 |

Monelle käy niin, että on parisuhteessa mutta siitä huolimatta ihastuu toiseen. Av:lla on tullut selväksi, että pettää ei saa. Jos taas ottaa eron, on syyllinen perheen rikkomiseen. Jos taas päättää jäädä parisuhteeseen, mutta edelleen tuntee vahvoja tunteita toista kohtaan (tunteita ei voi pakolla lopettaa) huijaa puolisoaan, koska puolison pitäisi olla suurimman intohimon ja ihailun kohde. Kertokaapa te viisaat av:laiset mikä sitten olisi oikea tapa toimia jos ihastuu toiseen?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on helposti ratkaistu, jos ei ihastu keneenkään. Ei kannata lähteä mukaan edes pieneen flirttiin.

Vierailija
2/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus ihastut, mutta älä pidä kumppaniasi siellä jossain varalla, vaan kerro hänelle, jotta saa itse päättää OMAN elämänsä jatkosta. Ihastushan ei toki ole ns. pettämistä, mutta yhtä lailla se loukkaa (jos tietoon tulee). Haluatko kohdella sinua rakastavaa ihmistä näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos et perustaisi omaa ajatteluasi nettipalstoihin ja elämän ylituomareiden meuhkaamisiin. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää suhteissa.

Vierailija
4/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puhuttiin meillä hiljattain, ja tultiin siihen tulokseen, että parasta olisi kertoa, vaikka kipeää tekee. Päätöksiä tehtäessä pitää olla faktat tiedossa, ja vaikeuksia läpikäytäessä ei auta, jos toinen on henkisesti muualla toisen tietämättä varmasti oikeaa syytä.

Vierailija
5/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä pitäisi tehdä? Ei mitään. Ei yhtään mitään. Odottaa, että se menee ohi ja odotellessa nauttia tai kärsiä tunteesta vähän fiiliksen mukaan.

Vierailija
6/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsistä, ihastuksia tulee ja menee ja ihan turhaan niistä kertoo puolisolle ja pahoittaa toisen mielen, jos ei aio tehdä mitään asioiden eteen. Jos mun mies olisi ihastunut johonkin toiseen, niin en mä sitä haluaisi tietää.

Mä oon tällä hetkellä ihastunut työkaveriini ja pieni flirtti piristää aina ankeita työpäiviä, mutta enpä tosiaan aio tehdä mitään asialle. Katsoa saa, mutta ei koskea ;)

Vierailija
7/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ja kerroin miehelle siitä. Hän oli tietysti loukkaantunut ja pahoillaan. Enää en kertoisi, kärsisi itsekseni jos en tahtoisi erota.
Ja kyllähän se ihastus ohi meni, mutta ehkä juuri sen takia että näin kuinka paljon ihastumiseni loukkasi miestä.

Vierailija
8/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä itse haluat, älä kysy muilta!

Vierailija
9/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia tulee ja menee, mitä niistä kertomaan ja pahoittamaan toisen mieltä. Olen ollut mieheni kanssa 14 vuotta, ja ikinä en ihastumisen takia pettäisi. Ennemminkin ihastumisesta tulee itselle lämmin ja mukava olo, ja siis ihastumisen pidän vain omana tietonani ja elän sen läpi. Aina on mennyt ohi eikä niitä nyt montaa ole kohdalle osunutkaan.

Vierailija
10/11 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne. Oon ollut ihastunut toiseen jo vuosia, mutta eihän perhettä voi jättää pelkän ihastuksen takia. Silti tää toinen on päivittäin mielessä. Mistä saisin tahdonvoimaa viilentää tunteeni sitä ihanaa ihmistä kohtaan? Älkääkä sanoko että sen täydellisyys on vain illuusio, koska se ON täydellinen.

Vierailija
11/11 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia haikailla vuosia jonkun toisen perään. Itselläni menee ohi yleensä viikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän