Heikot ihmiset eivät usko Jumalaan.
mutta minkä ihmisen yksinkertaisuudelle voi.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:54"]
Eiköhän se ole toisinpäin. Meidän ateistien ei katsos tarvitse turvautua mihinkään partaiseen satu-ukkoon pärjätäksemme.
[/quote] Tuo on yksi hämmentävimmistä luuloista, että uskovat pitäisivät Jumalaa jonain "partaukkona" tai edes "oliona". Jumala itse on universumi, Jumala on kaiken alkuunpanija. Jumala on kaikkien fysikaalisten lakien laki. Hänen sanansa itse on laki. Jumala oli, on ja tulee aina olemaan.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 19:54"]
Eiköhän se ole toisinpäin. Meidän ateistien ei katsos tarvitse turvautua mihinkään partaiseen satu-ukkoon pärjätäksemme.
[/quote] Tuo on yksi hämmentävimmistä luuloista, että uskovat pitäisivät Jumalaa jonain "partaukkona" tai edes "oliona". Jumala itse on universumi, Jumala on kaiken alkuunpanija. Jumala on kaikkien fysikaalisten lakien laki. Hänen sanansa itse on laki. Jumala oli, on ja tulee aina olemaan.
[/quote]
No voi ny saatana :D
Nuorena aikuisena mä uskoin Jumalaan. Sitten mun veli kuoli, mun poikaystävä teki itsarin, mun sisko alkoi käyttää huumeita, jotkut kiduttivat mun koiran henkihieveriin ja se piti lopettaa. Parin vuoden päästä mun äiti sairastui syöpään ja kuihtui pois, jouduin raiskatuksi ja silloinen poikaystävä jätti mut sen takia. Löysin uuden miehen kenen kanssa menin naimisiin. Lapsemme vammautui synnytyksessä ja kuoli alle 1-vuotiaana. Sairastuin itse syöpään ja nyt yritän taistella itseäni terveeksi ja taas mieheni jätti minut. Jos Jumala olisi olemassa, hän ei olisi näin julma.
Istun pyörätuolissa ja mulle tuli vieras ihminen kertomaan, että vammautumisellani on jumalan tarkoitus. Täytyy sanoa, että kyllä keittää vieläkin, kun mietin tuota :/
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 20:50"]
Nuorena aikuisena mä uskoin Jumalaan. Sitten mun veli kuoli, mun poikaystävä teki itsarin, mun sisko alkoi käyttää huumeita, jotkut kiduttivat mun koiran henkihieveriin ja se piti lopettaa. Parin vuoden päästä mun äiti sairastui syöpään ja kuihtui pois, jouduin raiskatuksi ja silloinen poikaystävä jätti mut sen takia. Löysin uuden miehen kenen kanssa menin naimisiin. Lapsemme vammautui synnytyksessä ja kuoli alle 1-vuotiaana. Sairastuin itse syöpään ja nyt yritän taistella itseäni terveeksi ja taas mieheni jätti minut. Jos Jumala olisi olemassa, hän ei olisi näin julma.
[/quote] Minulle on tapahtunut samoja asioita ja uskon yhä. Tänä päivänä voin kertoa, että Jumala auttoi minut vastoinkäymisteni yli. Uskoni on vahva, se on niin monessa tulessa karaistu. Ei tuo kokemasi ole Jumalan julmuutta. Se on tätä elämää pahimmillaan, jota maapallolla eletään lihan vankina.
Minulle on tapahtunut samoja asioita ja uskon yhä. Tänä päivänä voin kertoa, että Jumala auttoi minut vastoinkäymisteni yli. Uskoni on vahva, se on niin monessa tulessa karaistu. Ei tuo kokemasi ole Jumalan julmuutta. Se on tätä elämää pahimmillaan, jota maapallolla eletään lihan vankina.
Ymmärrätköhän itsekään, miten hullulta tuo kuulostaa?
Nyt oli asiaton vitsi :DDDD