Mitä halpaa ja pientä kihlajaislahjaksi?
Läheinen sukulaiseni meni kihloihin, haluan ostaa jotain pientä mutta pää lyö tyhjää.
Kummallakaan ei oikein ole mitään tyyliä sisustuksen tai vaatetuksen suhteen joten en uskalla ostaa esim. mitään sisustusjuttua koska se tyyli on tosiaan niin ailahteleva.
He eivät myöskään harrasta mitään kiireisen työelämän vuoksi eivätkä lomalla tee mitään tiettyä esim käy Lapissa joten en voi ostaa vaikkapa kuksia.
Myös opiskelijana budjettini on aika todella pieni joten nyt ideat kehiin kiitos!
Kommentit (10)
Leipase korvapuustit ja mene kukkakimpun kanssa onnittelemaan. Tavaralahjat on so last season.
Viinipullo, esim. joku kiva luomupunkku tai kuohari, jo 20 e saa hyvää (halvemmallakin varmaan).
Vierailija kirjoitti:
Leipase korvapuustit ja mene kukkakimpun kanssa onnittelemaan. Tavaralahjat on so last season.
Meillä on tulossa viikonloppuna kahvittelut tulossa. Sinne on kyllä tulossa muitakin kuin minä mutta kai sitä voisi jotain leipoa, sen vaan ei olisi niin henkilökohtainen kun 10 muutakin syö
En ole itse tuolta tilannut, mutta hauskoja tuotteita:
Suola ja pippurisiroitin "halaus"
Mietin, mistä olisin itse ilahtunut, kun kihlauduin.
Pitääkö olla hyödyllistä? Ainakin sain jonkin rakkausaforismikirjan. Ilahduin kyllä, mutten ole avannutkaan.
Ja hassuja kynttilöitä ja purkkeja.
Lahjathan saavat olla vähän tyhjänpäiväisiä, koska minä olen oikeasti sisäistänyt sen, että ajatus on tärkein.