Siis kuinka joku oikeesti uskoo näitä nettihuijareiden juttuja???
Eihän VOI olla ihan normaaleja naisia jotka tähän ansaan joutuu (iltalehdessä tänään taas juttu että 20 000e huijattu). Tai miten tämä on mahdollista jos ihan normaali fiksu nainen? mielipiteitä? Vuoden aikana on fb:ssä tullut 4 eri viestiä miehiltä (tuntemattomia) ja heidän mielstä olen NIIN kaunis, ja bla bla...haluavat kirjoittaa, ovat joku pomo jossain yrityksessä (öljybisnes ollut 2 kertaa) jne. Kavereita ei juuri ole heidän sivuilla mm. Kerran jopa kirjoitin vähän vain todistaakseen kuinka idiootteja siellä toisessa päässä on. Hänen vaimo kuollut, rakastui minuun heti kun olin kirjoittanut 3 viestiä jne...asui Lontoossa ja halusi tulla täällä käymään??? öööö..... Tuommoinen alku on usein, mutta en todellakaan ymmärrä kuinka joku uskoo tähän...kertokaa...
Kommentit (8)
Mäkin aina mietin, miten tuollaiset ihmiset eivät ole holhouksen alaisia...
siis en vaan tajua, jos mies siellä sit pyytäisi lainaa 1000e, 500e tai whatever - ei tulisi MIELEENKÄÄN maksaa vaikka oisin kuinka kännissä (he).....ei mee jakeluun ei...
Minulle tulee yhteydenottoja ulkomaalaisilta naisilta, joissa lukee että olen juuri sellainen mies, jota he etsivät. Ovat katselleet profiiliani ja ihastuneet. Vaikka olen nainen! Se lukee profiilissanikin ja en tosiaankaan edes näytä mieheltä!
Tiedän pari miestä jotka ovat haksahtaneet tällaisiin huijauksiin. Tai itseasiassa aika monta.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:27"]
Tiedän pari miestä jotka ovat haksahtaneet tällaisiin huijauksiin. Tai itseasiassa aika monta.
[/quote]
Millaisia nämä henkilöt ovat? Jotenkin syrjäytyneitä, huono itsetunto?
Minulle tulvii sähköpostiin joka päivä viestejä afrikkalaisilta prinsseiltä ja prinsessoilta, englantilaisilta nunnilta ja ties vaikka keltä ja he kaikki haluavat lahjoittaa minulle miljoonia dollareita rahaa. Tarttee vaan lähettää pari sataa dollaria rahansiirtokuluihin... Olen melkein joka päivä voittanut jossain amerikkalaisessa lotossa taikka bingossa, mutta taas pitäis vaan lähettää ensin vähän rahaa, sen jälkeen oisin miljonääri! Pari kertaa olen saanut yhteydenoton FBI:ltä jossa minua syytetään rahanpesusta ja minua odottaa vankilatuomio. Mutta jos maksan heille pari sataa, niin he ovat valmiita antamaan asian anteeksi minulle! XD
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 17:27"]
[/quote]
Millaisia nämä henkilöt ovat? Jotenkin syrjäytyneitä, huono itsetunto?
[/quote]Juu, aika epäsosiaalisia, eivät uskalla lähestyä naisia, huono itseluottamus. Kaikki työttömiä tai työkyvyttömiä. Viihtyvät neljän seinän sisällä tietokoneen ääressä.
Kyllähän porukka haksahtaa Wincapitaan, E,goldexiin, Zinzinoon jne myös.
Ja kohta seuraavaan huijakukseen. Hölmöjä piisaa.