Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantasi sukupuolineutraaliin avioliittoon?

Vierailija
29.11.2014 |

Kerro kantasi sukupuolineutraaliin avioliittoon, huom. tähän ei sisälly oikeus ulkoiseen adoptioon tai kirkkohäihin. Vain "puolesta" tai "vastaan", ei perusteluja.

Kerro myös vuosikymmen jolla olet syntynyt, maakunta jossa asut tällä hetkellä, koulutuksesi sekä kannattamasi puolue tai puolueet. Haluaisin tehdä hieman havaintoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, syntynyt 1991, kokoomuksen kannattaja

Vierailija
2/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on samanlaisia kyselyjä jo kymmeniä. Et voisi tehdä havaintoja niiden perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:41"]Täällä on samanlaisia kyselyjä jo kymmeniä. Et voisi tehdä havaintoja niiden perusteella?
[/quote]

Linkkiä?

Vierailija
4/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtopäätös: 100% tähän kyselyyn vastanneista vastustaa sukupuolineutraalia avioliittoa.

Vierailija
5/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta avioliitto ei ole sukupuolineutraali avioliiton oikean käsityksen mukaan. Kaikilla on oltava kuitenkin mahdollisuus sopia liitostaan ja sinällään hyvä, että avioliittolakia uudistetaan. Uudelle laille olisi hyvä keksiä parempi nimi.

Olen syntynyt 1974 pääkaupunkiseudulla, olen asunut vuosia eri puolilla maailmaa, ja tällä hetkellä asun pohjanmaalla. Varsinaista puoluekantaa minulla ei ole, olen äänestänyt varmaan melkein kaikkia muita puolueita kuin vasemmistoliittoa tai perussuomalaisia hyvän ehdokkaan pohjalta. 

Vierailija
6/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
7/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolesta. Nainen, s.78, tuplamaisteri. En voi nimetä yhtään puoluetta jota kannattaisin täysin.Asun ja olen kotoisin Lapista.

Olen muuten niin lopen kyllästynyt tähän koko asiasta vouhottamiseen ja hyi helvetti yök homo-kommentteihin että olen vakavasti harkinnut meneväni naisen kanssa naimisiin heti kun se on mahdollista. Vaikka olenkin hetero, ihan vain piruuttani. Eilen kun tulos julkistettiin olin vanhempieni luona kylässä, ja kyllä, heterovanhempani avasivat pullon kuohuvaa äänestystuloksen kunniaksi. Kävin myöhemmin isovanhempieni luona ja 85-vuotias mummoni totesi "No mitäpä se kelhen kuuluu mitä aikuiset ihmiset tekkee". Näin takapajuista meillä täällä Lapissa.

Vierailija
8/8 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 16:30"]Kerro kantasi sukupuolineutraaliin avioliittoon, huom. tähän ei sisälly oikeus ulkoiseen adoptioon tai kirkkohäihin. Vain "puolesta" tai "vastaan", ei perusteluja.

Kerro myös vuosikymmen jolla olet syntynyt, maakunta jossa asut tällä hetkellä, koulutuksesi sekä kannattamasi puolue tai puolueet. Haluaisin tehdä hieman havaintoja.
[/quote]

Vastaan, ehdottomasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi