Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ev.lut kirkkoon kuulumisesta ei ole mitään hyötyä

Vierailija
29.11.2014 |

samat palvelut saa vaikkei maksaisi euroakaan kirkollisveroa. Itse säästän joka vuosi yli 500 euroa kun en kuulu kyseiseen instituutioon. Kirkonpenkkiäkin voi vapaasti mennä kuluttamaan vaikkapa jouluaamuna, yhtä tervetullut on vaikka ei kirkon jäsen olekaan. Miksi siis kuulua kirkkoon, joka ei edes enää kunnioita Raamatun perusteemoja? Ja totuushan on se, että lapsikastekaan ei riitä ketään pelastamaan joten senkään takia ei kannata roikkua uppoavan kirkkoveneen laidassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 44v en ole ikinä kuulunut kirkkoon enkä maksanut senttiäkään kirkosllisveroa. Elämässä olen pärjännyt varsin hyvin ilman kirkkoa ja sen palveluita.

Vierailija
2/4 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hautapaikkakin on yhtä kallis, kuului kirkkoon tai ei. En mäkään näe yhtään syytä maksaa kirkollisveroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikoulukaan ei ole enää ilmainen vaikka kuuluukin kirkkoon. (lapsille)

Vierailija
4/4 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 15:13"]

Ja hautapaikkakin on yhtä kallis, kuului kirkkoon tai ei. En mäkään näe yhtään syytä maksaa kirkollisveroa.

[/quote]

Mä en ainakaan edes halua tulla haudatuksi kirkkomaahan. Halvemmalla pääsee kun ripottelee tuhkan jonnekin. Eikä jälkeläisille jää haudanhoito velvoitettakaan.  t 44v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi