mitä mieltä kaverista?
Laitan kaverille vietsin,kysyy haluaako tulla kahville tai jotain...tai sitten kysyn mitä kuuluu? Häneltä tulee vastaus vasta kolmekin päivää myöhemmin...sanoo ett kiireitä.. No nyt kun hän oli aamulla laittanut viestin että nähdäänkö tänään,enkä ollut herännyt siihen viestiin,niin oli tullu 10viestiä että.miksen vastaa, vastaa!!! Tai mitä teet ku et vastaa ja voisit vastata jne..lisäksi 3soittoa. Mulla värinällä ollut. No itehän tuo ei vastaa mulle.. Ja tiedän että olisi ehtinyt kun oli laittanut melkein samaan aikaan toiselle kaverille viestiä kun minä tälle laitoin..
Kommentit (7)
Sano sille suoraan et eihän itekään vastanu
No niin sanoinki.. Vaan eipä Se siihen taas vastannu yhtään mitään :D ja kaveri kumminkin 30v
Sivuuta asia. Mut älä kiirehdi itekkään vastaamaan. Ensikerralla jos tekee saman tempun. Sit pidät pienen puhuttelun;)
Sitte Se raivoaa mulle jos mulle ei passaa just silloin kun Se haluaa nähä.. Ja kun minä pyydän,lupaa että nähdään ja sitten kuitenkin 10krt siirtää näkemistä Ym..
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 11:40"]Sitte Se raivoaa mulle jos mulle ei passaa just silloin kun Se haluaa nähä.. Ja kun minä pyydän,lupaa että nähdään ja sitten kuitenkin 10krt siirtää näkemistä Ym..
[/quote]Anna raivota. Kyllä tänne raivoa mahtuu.
Miksi olet kaveri tuollaisen kanssa? Itse en kyllä ehdottelisi tapaamisia enää ollenkaan. Minusta tuollaiset "mikst vastaa?" viestit ovat pelottavia eli ahdistavia. Vaikuttavaa epästabiililta ihmiseltä. Pitäisin hulluna, jos joku kaveri toimisi noin.
Lapselliselta kuulostaa. Ei pitäisi olla mitään nokankoputtamista, jos ei itsekään vastaa samantien.