Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu alkoi taas suklaalevyllä, oon ikuinen läski!

Vierailija
29.11.2014 |

Antakaa mulle apuja millä saisin tsempattua itteni laihduttaan, aamu alkoi taas suklaalevyllä ja vihaan itseäni!!! http://lohtusyoppo.blogspot.fi/

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan antaa mun keholle hyvää, etenkin kun muuten on hemmetin rankkaa. Aamiaiseksi rahkaa, omenaa ja pähkinöitä, kahvia myös että käynnistyy. KOhta lenkille koiran kanssa. Ällöttää miesystävän hommaamat suolakeksit ja juustotikut tuolla kaapissa -miten joku voi vapaaehtoisesti tunkea pelkkää rasvaa, suolaa ja vehnää kroppaansa!

Oma ruokaremontti on kehittynyt vuosien kuluessa, ja suosittelen sinullekin pieniä muutoksia. Aloita vaikka lisäämällä veden juontia ja opettele syömään runsas, terveellinen aamiainen. Esim. täysjyväleivät, joiden päällä sipaisu rasvaa, reilusti kasviksia ja paljon proteiinia (munaa, reilusti vähärasvaista leikkelettä, iso keko raejuustoa tms.). Pelkällä aamiaismuutoksella saat jo paljon aikaan, ja se myös edesauttaa fiksumpia valintoja päivän mittaan.

Vierailija
22/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se määrä ratkaisee. Minäkin aloitin päiväni suklaalla, tosin vain 1 palalla

t hoikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä herkkuja kotona lainkaan, koska tiedän, etten pysty syömään esim karkkipussista vain muutamaa karkkia tai suklaalevystä yhtä palaa.

Mulla myös vehnä piti yllä makeanhimoa, samoin kuin sokeri. Luulen, että valkoiseksi hötöksi käsitelty vehnä nostaa itselläni verensokerin nopeasti, jolloin se romahtaakin nopeasti ja saa aikaan makeanhimon.

Auttoi aivan uskomattoman paljon, kun jätin vehnän ja sokerin (en hedelmiä) pois. Ehkä melkein viikko oli ensin hirveää, mutta sen jälkeen ei ole tehnyt yhtään mieli makeaa. Olin siis todellisessa sokerikoukussa, se himo oli aivan hirveää.

Vierailija
24/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"] Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus. [/quote] riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.   lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa.  sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat.  t. m46    [/quote] Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin. Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut. Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen. t. teini

[/quote]

Siis lopetit myös sokeriset ruuat?
[/quote]

Jep. Enkä ole lisännyt sokeria mihinkään, teenkin juon ilman. t. teini

Vierailija
25/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"] Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus. [/quote] riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.   lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa.  sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat.  t. m46    [/quote] Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin. Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut. Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen. t. teini [/quote] Siis lopetit myös sokeriset ruuat? [/quote] Jep. Enkä ole lisännyt sokeria mihinkään, teenkin juon ilman. t. teini

[/quote]

Toistan kysymyksen, vaikka et tunnu ymmärtävän. Siis lopetit myös sokeriset ruuat?

Vierailija
26/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus.

[/quote]

riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.  

lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa. 

sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat. 

t. m46 

[/quote]

Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin.

Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut.

Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen.

t. teini
[/quote]

Ei ihan normaalilta kuulosta :D
[/quote]

Tiedän :D Isä on alkoholisti, sitä on suvussa ja joillekkin jää riippuvuus siitä ekasta kerrasta. Siks se alkoholi jäi siihen yhteen lasiin. Jos otan enemmän, niin jää päälle, koska nytkin tekee niin paljon mieli, vaikka viimekerrasta 1,5v. t. teini

Vierailija
27/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"] [quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"] Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus. [/quote] riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.   lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa.  sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat.  t. m46    [/quote] Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin. Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut. Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen. t. teini [/quote] Siis lopetit myös sokeriset ruuat? [/quote] Jep. Enkä ole lisännyt sokeria mihinkään, teenkin juon ilman. t. teini

[/quote]

No toi nyt taitaa olla yksilöllistä. Kyllä oon minäkin elämäni aikana alkoholia ja tupakkaakin maistanu, eikä niistä mitään riippuvuutta kehittyny tai sellasta tunnetta, että voi kun nyt tekis mieli. Sokeri on se mun juttu myös, mutta vaan herkuissa. Normiruuissa ja juomissa koitan vältellä sitä, eli teehen en laita sokeria enkä juo mehua tai limuja. 

Vierailija
28/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 12:30"]

[/quote]

No toi nyt taitaa olla yksilöllistä. Kyllä oon minäkin elämäni aikana alkoholia ja tupakkaakin maistanu, eikä niistä mitään riippuvuutta kehittyny tai sellasta tunnetta, että voi kun nyt tekis mieli. Sokeri on se mun juttu myös, mutta vaan herkuissa. Normiruuissa ja juomissa koitan vältellä sitä, eli teehen en laita sokeria enkä juo mehua tai limuja. 

[/quote]

Nauti sydän- ja verisuonitaudeistasi, absolutisti sokerinisti.

Vierailija
29/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:25"]

Mullapa alkoi aivan erilailla. Rakastan itseäni. Olen terveellisen ruuan arvoinen. Marharahkapirtelö lisukkeineen. Keitetty muna Vettä Kahvit En voisi enään koskaa kohdella itseäni tunkemalla lohtua kurkusta alas. Miksi ihmeessä antaisin itseni sortua syyllä kuin syyllä ruokaan tai alkoholiin joka minua vahingoittaa? Otan surun vastaan. Lähden ulos ajattelemaan. Kysyn mitä minä haluan tehdä minun ruumiilleni? Rakastan ympärillä olevia ihmisiä ehdoitta. Ja myös itseäni.

[/quote]

LOL, rangaistukselta toi sunkin aamupala kuulostaa :D

[/quote] Mä luin että se teki makkarapirtelöö...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi