Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu alkoi taas suklaalevyllä, oon ikuinen läski!

Vierailija
29.11.2014 |

Antakaa mulle apuja millä saisin tsempattua itteni laihduttaan, aamu alkoi taas suklaalevyllä ja vihaan itseäni!!! http://lohtusyoppo.blogspot.fi/

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde suosittelemaan sinulle nyt mitään megadieettiä, vaan ehkä kannattaisi käydä juttelemassa jonkun kanssa noista syömisen syistä. Miksi olet lohtusyöjä? Onko sinua jo lapsena lohdutettu ruoalla? 

Kun ymmärrät syömisen syyt, voit alkaa muuttaa käytöstäsi. 

Yritä olla ostamatta suklaalevyjä kotiin ihan ekaksi.

Vierailija
2/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy. Mun aamu alkoi pähkinöillä ja kahvilla kun ei kaapissa ole muuta!

Ei tää helppoo ole kellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevyn syöminen ei ole airaus, joka tarvii mitään terapiaa. Tai no yksityiselle tietty voi mennä, kunhan maksaa itse hömpötyksensä.

Vierailija
4/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä levy meni

Vierailija
5/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa alkoi aivan erilailla.
Rakastan itseäni.
Olen terveellisen ruuan arvoinen.

Marharahkapirtelö lisukkeineen.
Keitetty muna
Vettä

Kahvit

En voisi enään koskaa kohdella itseäni tunkemalla lohtua kurkusta alas. Miksi ihmeessä antaisin itseni sortua syyllä kuin syyllä ruokaan tai alkoholiin joka minua vahingoittaa?

Otan surun vastaan. Lähden ulos ajattelemaan.
Kysyn mitä minä haluan tehdä minun ruumiilleni?

Rakastan ympärillä olevia ihmisiä ehdoitta.
Ja myös itseäni.

Vierailija
6/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:18"]

Suklaalevyn syöminen ei ole airaus, joka tarvii mitään terapiaa. Tai no yksityiselle tietty voi mennä, kunhan maksaa itse hömpötyksensä.

[/quote]

Kukaan ei ehdottanutkaan että julkisen puolen terapiaan pitäisi mennä. 

Ap'n aloituksessa suklaalevy aamiaisena vain konkretisoi ongelman - tuskin on kyse pelkästään yhdestä suklaalevystä ikinä. 

Vierailija
7/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:25"]

Mullapa alkoi aivan erilailla. Rakastan itseäni. Olen terveellisen ruuan arvoinen. Marharahkapirtelö lisukkeineen. Keitetty muna Vettä Kahvit En voisi enään koskaa kohdella itseäni tunkemalla lohtua kurkusta alas. Miksi ihmeessä antaisin itseni sortua syyllä kuin syyllä ruokaan tai alkoholiin joka minua vahingoittaa? Otan surun vastaan. Lähden ulos ajattelemaan. Kysyn mitä minä haluan tehdä minun ruumiilleni? Rakastan ympärillä olevia ihmisiä ehdoitta. Ja myös itseäni.

[/quote]

LOL, rangaistukselta toi sunkin aamupala kuulostaa :D

Vierailija
8/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus.

Vierailija
9/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistus ehkä sulle mutta minulle ihana.
Tiedän elimistöni tarvitsevan ruokaa.
Mieluummin rahka jossa marjoja pähkinää siemeniä.
Munasta saa rasvoja ja auttaa pitämään nälän että napostelun loitolla.

Rahkassa on jo käytettynä maitotuotetta joten pari vesilasia ei ole pahitteeksi.
Leivänkin tuohon voisi lisätä mutta en ole kokenut sitä tarpeelliseksi. Syön sen mieluunnin lounaalla kasvisten ja lihan kera. Perunaa en syö.

Tasaisen ruokailu pitää napostelu tarpeen loitolla.

Itselleen valehteleminen jolla sallii milloin minkäkin herkun syömisen on vain petosta.

Jos syö herkkua , haluan tehdä sen ilman syyllisyyttä vyötärölle kertyvää rasvaa. Se syyllisyys o kierre.

Vierailija
10/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa minäkin suosittelen, joku möykky sulla on jossain, todennäköisesti tunteiden käsittelyssä. Tunnesyömisestä löytyy ainakin pari kirjaa, käy etsimässä ne. Irene Kristeri taisi olla yksi kirjailija.

itse olen myös ollut hirveän perso makealle mutta ihmeekseni olen saanut itseni kuriin. Ensin lopetin keksit -kaikki rapea ja rouskuva on minulle vaikea vastustaa- Sitten puolen vuoden kuluttua lopetin karkinsyönnin enkä edes osannut unelmoida että voisi olla tilanne ettei tee karkkia mieli! Syön hyvän jälkiruoan silloin tällöin ja voin ottaa synttäreillä palan kakkua, mutta ne maistuvat ihan supermakeille nyt ja pienikin annos riittää. Minulle perjantaikarkkipussi oli tapa, se piti saada joka viikon päätteeksi ja karkkia meni paljon.

Vierailija
11/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pikkuvinkki: älä osta kotiin ruokaa varastoon.

Annat itsellesi luvan syödä mitä vaan, mutta miksi laihduttajalla pitäisi olla suklaalevyjä kaapissa?

Vierailija
12/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus.

[/quote]

Laitahan niitä todisteita sitten, niin muutkin näkee.

Vierailija
13/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:01"]

Antakaa mulle apuja millä saisin tsempattua itteni laihduttaan, aamu alkoi taas suklaalevyllä ja vihaan itseäni!!! http://lohtusyoppo.blogspot.fi/

[/quote]

miksi hemmetissä sulla on suklaata kotona, aamulla. 

jos haluat lopettaa heitä kaikki roskiin. tupakoijakin voi lopettaa jos haluaa... viimeiset voi polttaa tai heittää pois... oma valinta. 

Vierailija
14/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

[/quote]

riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.  

lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa. 

sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat. 

t. m46 

Vierailija
15/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

[/quote]

t. m46 

[/quote]

Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin.

Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut.

Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen.

t. teini

Vierailija
16/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

[/quote]

t. m46 

[/quote]

Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut.

Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen.

t. teini
[/quote]
Ohhoh, onhan himot teinillä...

Vierailija
17/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit syödä aamusta makeaa, varsinkin suklaata?

Vierailija
18/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohtusyöminen on ongelma, mene terapiaan. Ne asiat pitää selvittää niin se lohtusyöminenkin helpottuu. 

Vierailija
19/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"] Älä osta herkkuja kotiin. Kierrä karkkiosasto kaupassa kaukaa.Sulla on varmaa sokeririippuvuus. Se on samanlainen sairaus kuin esim. joillakin alkoholiriippuvuus.Se on nykyään ihan tieteellisesti todistettu, että ihmisellä on muitakin riippuvuuksia ,kuin peli- ja päihderiippuvuus. [/quote] riippuvuus ei ole sairaus vaan addiktio.   lopeta sokerin syönti ja sen himo vähenee viikossa.  sama alkoholin kanssa. mulla on ollut molemmat.  t. m46    [/quote] Noup. Lopetin sokerin ja yhä 3kk jälkeen järkyttävä himo sokeriin. Alkoholia maistoin ensimmäistä ja ainoaa kertaa kohta 1,5v sitten, yhden lasin, ja yhä tekee mieli. Viikottain, joskus päivittäin, mutten silti ole sortunut. Tupakkaa, yhden ainoan henkäisyn otin, ja teki mieli vielä puolen vuoden jälkeen. t. teini

[/quote]

Siis lopetit myös sokeriset ruuat?

Vierailija
20/29 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:56"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 09:33"]

[/quote]

t. m46 

[/quote]

t. teini
[/quote]

Ei ihan normaalilta kuulosta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi