Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiertäjäkalvosinoireyhtymä, saitko sairauslomaa?

Kiertäjä
05.10.2021 |

Itsellä todettiin tuo viime viikolla, pistettiin kortisonia ja sairauslomaa reilu viikko. Mietin nyt, että mitä jos on tuo on edelleen kovin kipeä niin saako lisää sairauslomaa. Työ sellainen, että pitäisi kädet toimia kunnolla. Olen hoitotyössä ja sehän vaarantaa potilasturvallisuuden jos mulla ei toinen käsi toimi kunnolla tai saan kipukohtauksen juuri kun autan jotakin ylös sängystä tms. Kevennettyä työtä ei ole tarjota sellaista mikä ei rasittaisi olkapäätä.

Buranaa ja Panadolia on kipuun, mutta eipä ne kauheasti auta. Kortisoni vähän rauhoitti. Fysioterapia alkoi myös ja pitää toivoa, että sen ja kotijumpan avulla saisin tuon kuntoon.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortisonipiikki ja 2 päivää sairauslomaa. Käsi ei nouse sivulle ja olkapää kipeä. Suurtalouskokki. Kuumia pakkeja nostellessa usein pettää ja aiheuttaa vaaratilanteita. Täytyy tukea vartaloa vasten ja ylhäältä alas tapahtuvat nostot pelottavia. Yöt menee kivuissa. Fysioterapiaa voi kokeilla, mutta ei tähän auta leikkaus tai mikään.

Vierailija
22/22 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortisonipiikki ja 2 päivää sairauslomaa. Käsi ei nouse sivulle ja olkapää kipeä. Suurtalouskokki. Kuumia pakkeja nostellessa usein pettää ja aiheuttaa vaaratilanteita. Täytyy tukea vartaloa vasten ja ylhäältä alas tapahtuvat nostot pelottavia. Yöt menee kivuissa. Fysioterapiaa voi kokeilla, mutta ei tähän auta leikkaus tai mikään.

Leikkaus onnistuminen 70%. Näin kertoi leikannut kirurgi. Mulla auttoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi