Kumpi oli tyhmä: minä vai mieheni?
Minä en a. esteettisistä ja b. ekologisista syistä osta kaupan puhdistusaineita spray-pulloissa, vaan ostan tukusta tiivisteet ja laimennan niitä nätteihin suihkepulloihin. En ole kirjoittanut suihkepulloihin mitään tekstiä, vaan tiedän pullon väristä mihin tarkoitukseen sisältö on.
Noh, uusi mieheni on muuttanut luokseni ja rupesi silittämään kauluspaitojaan. Hän otti ensimmäisen silmiin osuvan suihkepullon ja luuli siinä olevan vettä. No, hän valitsi sitten kylpyhuoneenpesuaineen, hienoa. Nyt on kauluspaidat sillä kostuteltu silitystä varten!
Täällä täysi sota kumpi on syyllinen mokaan. Minä vai mieheni? Miehen mielestä pullo jossa ei lue mitään on aina vettä. Minun mielestäni jos kaapissa on 4 eri väristä spraypulloa, ei voi olettaa niiden kaikkien olevan vettä vaan pitäisi vähän ensin kysellä mitä niissä on...
Ja vedelle minulla on kyllä oma suihkepullo.
Kommentit (40)
Sinä. Laita nimilaput pulloihin jo aivan turvallisuussyistä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:18"]
Täällä täysi sota kumpi on syyllinen mokaan. Minä vai mieheni? Miehen mielestä pullo jossa ei lue mitään on aina vettä.
[/quote]
Jos miehen mielestä sisällön väri oli sininen/keltainen/punainen ei vaikuta mitään, vaan hän olettaa sen aina olevan vettä, niin eihän kovin terävältä vaikuta. Tosin vaikka kaikki olisi värittömiä, niin siinäkin vaiheessa hänen aivonsa pitäisi raksuttaa...hmm kaapissa on 4 pulloa, tuskin kukaan pitää 4 pullossa samaa nestettä eli vettä, joten niissä sattaa olla muutakin.
Ikävä miehenä sanoa näin, mutta miehesi ajatusmaailma ei vakuuta minua.
Kysymys kuuluu: miksi joku suihkuttaa erillisestä suihkepullosta vettä, kun silitysraudassa itsessäänkin on vedensuihkutussysteemi?
Olette outoja molemmat, erotkaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:32"]
Kysymys kuuluu: miksi joku suihkuttaa erillisestä suihkepullosta vettä, kun silitysraudassa itsessäänkin on vedensuihkutussysteemi?
[/quote]
Taas joku -90 luvullla syntynyt pätee, joka ei ole nähnyt kun höyrysilitysrautoja. Vanhoissa raudoissa ei ole missään vedensuihkutussyteemiä, ja jollain saattaa olla semmoinen käytössä edelleen.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:32"]
[/quote]
Taas joku -90 luvullla syntynyt pätee, joka ei ole nähnyt kun höyrysilitysrautoja. Vanhoissa raudoissa ei ole missään vedensuihkutussyteemiä, ja jollain saattaa olla semmoinen käytössä edelleen.
[/quote]
Päivitä itsesi nykyaikaan äläkä minulle vittuile.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:39"]
Päivitä itsesi nykyaikaan äläkä minulle vittuile.
[/quote]
Sun kannattaisi opetella, että elämää ja laitteita oli ennen sinun syntymää.
Miten jotkut jaksaa tapella tuollaisesta asiasta ja vielä vatvoa asiaa syyllistä etsien? Kuka tuosta sodasta hyötyy tippaakaan?
Olette molemmat yhtä tyhmiä, mikä lupaa hyvää suhteellenne. Mies ai älynnyt kysyä kun näki monta etiketitöntä suihkepulloa. Sinä et älynnyt selittää hänelle esteettis-ekologista systeemiäsi. Lopettakaa riita.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:59"]
Olette molemmat yhtä tyhmiä, mikä lupaa hyvää suhteellenne. Mies ai älynnyt kysyä kun näki monta etiketitöntä suihkepulloa. Sinä et älynnyt selittää hänelle esteettis-ekologista systeemiäsi. Lopettakaa riita.
[/quote]
Loistava vastaus. Juuri näin, ap!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:18"]Minä en a. esteettisistä ja b. ekologisista syistä osta kaupan puhdistusaineita spray-pulloissa, vaan ostan tukusta tiivisteet ja laimennan niitä nätteihin suihkepulloihin. En ole kirjoittanut suihkepulloihin mitään tekstiä, vaan tiedän pullon väristä mihin tarkoitukseen sisältö on.
Noh, uusi mieheni on muuttanut luokseni ja rupesi silittämään kauluspaitojaan. Hän otti ensimmäisen silmiin osuvan suihkepullon ja luuli siinä olevan vettä. No, hän valitsi sitten kylpyhuoneenpesuaineen, hienoa. Nyt on kauluspaidat sillä kostuteltu silitystä varten!
Täällä täysi sota kumpi on syyllinen mokaan. Minä vai mieheni? Miehen mielestä pullo jossa ei lue mitään on aina vettä. Minun mielestäni jos kaapissa on 4 eri väristä spraypulloa, ei voi olettaa niiden kaikkien olevan vettä vaan pitäisi vähän ensin kysellä mitä niissä on...
Ja vedelle minulla on kyllä oma suihkepullo.
[/quote] miksi et voisi kirjoittaa siististi etiketteihin mitä pullossa on. Et voi olettaa että muut tietävät värikoodisi. Eli oma on soppasi. Älä miestä syytä.
Toivottavasti tälle miehelle on lapsena opetettu, että ei saa laittaa suuhun ellei tiedä mitä on. Tälläinen ukkohan saattaa muuten jonkun autotallissa hutkasta ties mitkä kemikaalit pullosta vetenä, jos siinä ei lue mitä se sisältää. Minulla on esimerkiksi kossupullossa tinneriä, koska alkuperäisen korkki alkoi vuotaa.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:08"]
Et voi olettaa että muut tietävät värikoodisi. Eli oma on soppasi. Älä miestä syytä.
[/quote]
Värikoodeja ei voi tietää, mutta voiko aikuinen ihminen tietää, että vesi on väritöntä?
Sinä olet väärässä. Sinä olet nainen eli sun olis kuulunut silittää paidat.
Sinä, mutta siksi että jatkat riitelyä ja kyselet tollasta täältä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 07:23"]
Sinä olet väärässä. Sinä olet nainen eli sun olis kuulunut silittää paidat.
[/quote]
Tässä oli oikea vastaus ja oikea perustelu. 10 pistettä ja papukaijamerkki.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 06:59"]Olette molemmat yhtä tyhmiä, mikä lupaa hyvää suhteellenne. Mies ai älynnyt kysyä kun näki monta etiketitöntä suihkepulloa. Sinä et älynnyt selittää hänelle esteettis-ekologista systeemiäsi. Lopettakaa riita.
[/quote]
Juuri näin! Jos on muuttanut toisen kotiin, pitäisi älytä kysyä. Jos joku on muuttanut sinun kotiisi, pitäisi älytä selittää systeemisi. Molempi parempi. Jos edes toinen olisi älynnyt työnsä, ette olisi nyt nahisemassa. Miksi et itse silitä ukkosi paitoja, kun on antiikin aikaisia rautoja ja sekavat systeemit?
T.80-luvulla höyryraudalla silitellyt rouva, joka silittää miehensä paidat hujauksessa.
"Noh, uusi mieheni on muuttanut luokseni..."
Ihankuin niita miehia ostettaisiin kaupasta :D
Missä tukussa asioit pesuaineostoksilla?
Miehesi. Sun tavarat. Pitää osata avata suunsa, eikä olettaa.