Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatimattoman näköiset naiset, jotka ovat tehneet älyllisyydestään identiteettinsä.

Vierailija
05.10.2021 |

Jokainen varmasti tuntee naisen tai naisia, joilla on vaatimaton ja jopa vähän miehekäs ulkonäkö. Sellaisia joilla ei oikein mitään klassisia naisellisen naisen tunnusmerkkejä, on värjäämätön lyhyt tukka, ei mitään meikkiä, koruja, kirkkaita värejä tai korkokenkiä.
Juuri sellaisia tyyppejä, ketkä ovat hyvin tietoisia korkeasta koulutuksestaan ja vähän katsovat nenän varttaan pitkin matalammin koulutettuja.
He AINA muistavat ilmoittaa ja tuoda julki, etteivät yhtään ole kiinnostuneita mistään hömpästä, epä-älyllisestä ja tyhjänpäiväisestä humpuukista.
Heidän seurassaan kannattaa vaijeta tosi tv, akkainlehti ja seiskalehti harrastuksistaan, tai persusympatioistaan.
Tiedätte 100% varmasti tämän ihmistyypin. Olen siitä varma.
En halveksi tai inhoa tuota ihmistyyppiä tai mitään sellaista.

Kysyn kuitenkin, kun on selvää, että he ovat rakentaneet älykkyydestään identiteettinsä ja sen varaan perustavat omanarvontuntonsa, koska eivät ole mitään barbeja, niin oletteko oikeasti koskaan kuulleet heidän suustaan mitään mullistavan älykästä tai viisasta?
Jos olette, niin mikä on sellainen lausahdus tai viisaus, joka herätti teissä kunnioitusta, tai todisti teille, että on se vaan älykäs ihminen tuokin.

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. Saan näppylöitä ap:n kaltaisista.

Vierailija
2/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku probleema on vain siinä, että koska he ovat pääasiassa yksin, he toljottavat sitten salattuja rohkeita tv:stä kaiket illat. Siksi en näitä ottanut vakavasti enkä vaimoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaltainen sitten olen?

Kerro ihmeessä?

Ja perustele kuvitelmasi jotenkin? Mistä implikoit mitäkin, ja miksi?

Vierailija
4/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä!

Vierailija
5/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen mutta olen myös kaunis silti ja vaatimaton.

Vierailija
6/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä kaltainen sitten olen?

Kerro ihmeessä?

Ja perustele kuvitelmasi jotenkin? Mistä implikoit mitäkin, ja miksi?

Apua.

Vierailija
7/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku probleema on vain siinä, että koska he ovat pääasiassa yksin, he toljottavat sitten salattuja rohkeita tv:stä kaiket illat. Siksi en näitä ottanut vakavasti enkä vaimoksi.

Eivät koulutetut  naiset katso tuollaista televisiosta.

Vierailija
8/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät toljota salattuja rohkeita, kun lukevat tiedeartikkeleita.

Hauskaa kun se on paha asia naisessa jos on kotona kiltisti ja yksin, mutta jos on ihmisten kanssa ulkona hemputtelemassa tai viihteellä, niin sitten on myös paha.

Vedä vaikka hanskaasi sinäkin!

Vierailija
9/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli jännä teissä "elättäjä" miehissä on se miten muistatte jatkuvasti dissata pienituloisia naisia vaikka sieltä omasta kotootakin saattaa löytyä pienituloinen nainen..

Vierailija
10/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen  alasti ja älykäs. Puen päälle mieheni t-paidan, haisen hielle ennenkuin menen suihkuun ja olen ilman meikkiä.

Vierailija
11/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan ei ymmärrä lukemaansa? Miten noinkin lyhyt aloitus on mahdottoman pitkä palstalaisille luettavaksi saati ymmärrettäväksi?

Vierailija
12/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät koulutetut  naiset katso tuollaista televisiosta.

Kyllä muuten katsovat.

Vierailija
13/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tehtiin jopa ylen toimesta tv-ohjelma eli parittomat, googlatkaa. Vaatimattoman näköiset matalatasoiset naiset painottamassa omaa statustaan ja älyään ja yrittivät saada tasokkaampia miehiä.

Vierailija
14/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuollainen mutta olen myös kaunis silti ja vaatimaton.

Eli olet älykäs?

No siinä tapauksessa ymmärrät lukemasi, eikö totta?

Jos ymmärrät lukemasi, niin ymmärrät aloituksessa esiintyneen myös kysymyksen.

Osaatko vastata kysymykseen, vai oletko vain wanna be "älykäs"?

Tällä palstalla on aika paljon itseään älykkäinä pitäviä, mutta lukutaidottomia mouhkaajia.

Vierailija
15/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen  alasti ja älykäs. Puen päälle mieheni t-paidan, haisen hielle ennenkuin menen suihkuun ja olen ilman meikkiä.

Ikä, ulkonäkö ja älykkyys määräävät haluttavuuden tason. Onnea!

Vierailija
16/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmisiä, jotka julistaisivat etteivät katso tv:stä jotain, tms. mitä 'epä-älyllistä' he eivät tee. Älykkäille ihmisille olennaista on se, mitä ihminen tekee, ei se mitä hän missään tapauksessa ei tee.

Vierailija
17/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä, ulkonäkö ja älykkyys määräävät haluttavuuden tason. Onnea!

🤣🤣🤣

Ap, älykäs ja varakas? Jäit katkerana tänne toisten nauttiessa Puolan antimista.

Vierailija
18/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaat varmaan vielä enemmän niitä nättejä älykkönaisia kuin niitä vaatimattoman näköisiä.

Vierailija
19/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. On paljon ihmisiä, joiden mielestä muokattu ulkonäkö on rumempi kuin muokkaamaton.

Vierailija
20/226 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan ei ymmärrä lukemaansa? Miten noinkin lyhyt aloitus on mahdottoman pitkä palstalaisille luettavaksi saati ymmärrettäväksi?

Ensin tehtiin harhainen yleistys ja sitten kysyttiin sen pohjalta pahantahtoinen kysymys. Eihän tuohon voi vastata mitään mielekästä.