Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa ihan kamalasti, että mun tytön poikaystävä ei ole tosissaan mun tytön kanssa

Vierailija
05.10.2021 |

Viimeiset pari päivää on ollut niin itkuinen ja vihainen. Kuulema poikaystävä ei ehdi/saa nähdä, mutta silti saa snäppiä, että on kavereiden kanssa viettämässä aikaa. Olen tytölle suoraan sanonut, että kannattaa tuo homma laittaa nyt jäihin, mutta eihän se mua kuuntele. Äitinä aavistan, että kohta sattuu...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tyttäresi tuleva anoppi kieltänyt poikaansa tapaamasta tytärtäsi. Tästä yleensä kysymys.

Vierailija
22/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on opetettu tytölle, että seurustelun on tarkoitus johtaa avioliittoon asti. Siksi ei tunnu tällainen "kokeilu" hyvältä nyt alkuunkan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tuo poika on ihan tavallinen, huonosti kasvatettu poika joka ei osaa puhua tai ”kehtaa” sanoa suoraan ettei kiinnosta tarpeeksi, eikä mikään ”jännnnä”.

Yritetään kasvattaa lapsista sen verran itseään ja muita kunnioittavia, etteivät roikkuisi tai roikottaisi.

Vierailija
24/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset pojat on kyllä usein tosi huonosti kasvatettuja, pleikkarin ääreen passattuja tyyppejä joiden on annettu syrjäytyä sinne ruutujen äärelle eikä ole vaadittu normaaleja sosiaalisia taitoja ja opetettu miten ollaan naisten kanssa.

Suomessa hyvin kasvatetuilla, sosiaalisilla pojilla on iso etumatka näihin lusmuihin.