Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua pelottaa ihan kamalasti, että mun tytön poikaystävä ei ole tosissaan mun tytön kanssa

Vierailija
05.10.2021 |

Viimeiset pari päivää on ollut niin itkuinen ja vihainen. Kuulema poikaystävä ei ehdi/saa nähdä, mutta silti saa snäppiä, että on kavereiden kanssa viettämässä aikaa. Olen tytölle suoraan sanonut, että kannattaa tuo homma laittaa nyt jäihin, mutta eihän se mua kuuntele. Äitinä aavistan, että kohta sattuu...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ole, mutta tyttö tulee oppimaan tästä.

Vierailija
2/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren on valitettavasti tehtävä omat virheensä. Vanhemman tehtävä on tukea ja lohduttaa lastaan ja auttaa eteenpäin (ja korkeintaan jupista takanapäin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttösi takertuja?

Vierailija
4/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vielä harjoittelee. Älä puhu pojasta pahaa, tyttösi tykkää hänestä. Pahan puhuminen vain loukkaa lastasi. Jos sattuu, niin sitten sattuu ja sä olet tukena.

Vierailija
5/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren on valitettavasti tehtävä omat virheensä. Vanhemman tehtävä on tukea ja lohduttaa lastaan ja auttaa eteenpäin (ja korkeintaan jupista takanapäin).

Ja ehkä käydä salakavalasti antamassa jampalle köniin jossain vaiheessa kun sitä vähiten odottaa…

Vierailija
6/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla tottakin että ei saa nähdä. Ehkä pojan vanhemmat eivät pidä tyttöäsi hyvänä seurana pojalleen. Selvästi välittää tytöstäsi kun kuitenkin laittaa snäppiä. Jos ei kiinnostaisi ollenkaan, ei pitäisi yhteyttä.

Vierailija
7/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen naiset kuvittelevat että me miehet elämme vain teitä varten

Vierailija
8/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret vielä harjoittelee. Älä puhu pojasta pahaa, tyttösi tykkää hänestä. Pahan puhuminen vain loukkaa lastasi. Jos sattuu, niin sitten sattuu ja sä olet tukena.

Juuri näin. Ei kannata asettua nuoren rakastamaa ihmistä vastaan, vaan oman nuoren tueksi.

Vierailija
9/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, eipä mennyt kauan ennen kuin palstan miehet kävivät osoittamassa kuinka "kilttejä" he itse ovat.

Täytyy jälleen kerran todeta, että olen tainnut väistää luodin kun minulla ei ikinä ole ollut miestä.

Vierailija
10/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla tottakin että ei saa nähdä. Ehkä pojan vanhemmat eivät pidä tyttöäsi hyvänä seurana pojalleen. Selvästi välittää tytöstäsi kun kuitenkin laittaa snäppiä. Jos ei kiinnostaisi ollenkaan, ei pitäisi yhteyttä.

Kuka teini välittää äidin mielipiteestä onko joku tyttö tai poika sopiva kumppani? Jos oikeasti tykkää niin ei siinä muita kuunnella kun tekee vaan mieli jatkuvasti olla toisen lähellä...

Vierailija
11/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla mieli muuttuu usein näissä seurusteluasioissa.

Jossain vaiheessa on opittava, että ne omat toiveet harvoin toteutuu ja pettymyksiä tulee.

Niiltä on tosi harva välttynyt ja ne voivat ottaa myös koville.

Vierailija
12/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä ottaa kolhut elämässä vastaan ihan itse ja niin sen pitääkin olla. Vaikka vanhemmista tuntuis kuinka pahalta,ei elämää voi tasoittaa lapsille valmiikis. Pettymykset onosa elämää ja sydänsurut on osa elämää ja kasvamista.

Harvemmin sitä sen ekan poikkiksen/tyttiksen kanssa elämä vietteään loppuun saakka yhdessä. Oltiin kuinka tosissaan tahansa. 

Vierailija
13/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ollaan niin nuoria, että puhutaan poika-tai tyttöystävistä, niin harvapa aikuisten oikeasti tosissaan edes on.

Vaikka se sillä hetkellä onkin maailman tärkein ja ihanin, niin viikon kuluttua saattaa olla toisin.

Ollaan yhdessä niin kauan kuin yht'äkkiää ei enää ollakkaan. Uusia tulee ja menee vielä monia, molemmilla, ennenkuin oikeasti tosissaan ollaan.

Vierailija
14/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka teini välittää äidin mielipiteestä onko joku tyttö tai poika sopiva kumppani? Jos oikeasti tykkää niin ei siinä muita kuunnella kun tekee vaan mieli jatkuvasti olla toisen lähellä...

Totta. Tämän olen oman poikani kanssa oppinut. Pojan toinen tyttöystävä oli mun silmään heti jotenkin epäilyttävä ja sanoin suoraan mun lapselle, että mun mielestä tyttö ei ole sopivaa seuraa. Tämä tyttö vaikutti niin ylimieliseltä, että mun oli vaikea pitää hänestä. Poika ei kuitenkaan kuunnellut mua ja jatkoi tämän tytön kanssa vehtaamista, kunnes yhtenä päivänä tuo tyttö oli vaihtanut mun pojan lennosta toiseen ja löysin mun lapsen itkemässä omassa huoneessaan. Mä aavistin tuon heti, mutta näinhän se on, että nuoren on tehtävä itse omat virheensä.

Vierailija
15/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika jättää tyttösi, teidän vain pitää elää se hetki. Älä turhaan sitä etukäteen pelkää.

Vierailija
16/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täällä ei voi toisen puolesta elää. Riittää, että tuet lastasi ennen ja jälkeen kuluvan hetken sekä ennen kaikkea tässä hetkessä.

Kauhistuttaa kyllä hieman tämä nuorison käsitys seurustelusta, mutta ainahan sukupolvi toisensa jälkeen haastaa sovinnaisuuksia ja muuttaa elämän tolaa.

Vierailija
17/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tämän olen oman poikani kanssa oppinut. Pojan toinen tyttöystävä oli mun silmään heti jotenkin epäilyttävä ja sanoin suoraan mun lapselle, että mun mielestä tyttö ei ole sopivaa seuraa. Tämä tyttö vaikutti niin ylimieliseltä, että mun oli vaikea pitää hänestä. Poika ei kuitenkaan kuunnellut mua ja jatkoi tämän tytön kanssa vehtaamista, kunnes yhtenä päivänä tuo tyttö oli vaihtanut mun pojan lennosta toiseen ja löysin mun lapsen itkemässä omassa huoneessaan. Mä aavistin tuon heti, mutta näinhän se on, että nuoren on tehtävä itse omat virheensä.

Täysin sama kokemus täällä. Mutta nuoret on yllättävän vahvoja. Parin viikon tai kuukauden päästä on jo uusi kulta kainalossa.

Vierailija
18/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse elää epävarmuudessa. Voin sanoa satavarmasti että poika ei ole vakavissaan tyttäresi suhteen. Ei kukaan nuori poika ole

Vierailija
19/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hän arvostaa, että kerroit tämän täällä.

Vierailija
20/24 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse elää epävarmuudessa. Voin sanoa satavarmasti että poika ei ole vakavissaan tyttäresi suhteen. Ei kukaan nuori poika ole

Ai ei kukaan nuori poika ole? Et taida tuntea heitä kovin hyvin. Hyvin usein se on se poika, joka on täysin tytön talutusnuorassa ja käyttäytyy typerästi hormonipäissään. Näille ne erot on myös pahempia, kun eivät millään halua luopua, osa on sairaalloisen mustasukkaisiakin.