Haluan positiiviset kummit meidän tyttärelle. Sellaiset jotka laittavat tykkäyksen ja sydämen julkaisuihin
Haluan myönteiset ja ystävälliset kummit meidän tyttövauvalle. Joku toinen voi ottaa toisenlaiset, mutta meille merkitsee myös somekäyttäytyminen. Jos et vaivaudu tykkäämään tai laittamaan sydäntä, vaikka kuitenkin koko ajan somea käytät, niin meille et pääse kummiksi.
Kommentit (23)
En ole onneksi ystäväpiirissäsi, joten ei haittaa vaikken kummiksi pääse :)
Miks se on niin tärkeää just somessa tykkäillä, eikö tärkeämpää ole suhde kummilapseen?
Niin ja tietysti se uskonnollinen kasvatus…
Kuka edes haluaa nykypäivänä lahja-automaatiksi?
Vierailija kirjoitti:
Sinua Ap ei varmasti ottaisikaan. Olisit viimeinen vaihtoehto. Sen verran nopeasti hyökkäsit kirjoittamaan ilkeän kommenttisi. Hyh.
Tämä on hyvä pointti!
Meillä on yhdet sukulaiset, jotka laittavat näitä sydämiä puolitutuille, mutta meidän sisarensa perheen päivityksistä eivät edes tykkää.
Ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa… tai ovat kateellisia yms.
Vierailija kirjoitti:
Näin rumasti ajattelevalla tuskin kovin laajaa ”ystäväpiiriä” onkaan 🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
No kuka sinua olisi mihinkään pyytämässäkään😂😂😂😂
Hyi! Vanhemmat, jotka haluavat, että kummit ovat somessa - ja vielä päästävät heidät lastensa someen. Ja vielä pyytävät sydämiä ja tykkäyksiä! Kuvottavaa.
Siis jos joku sukulainen alkaisi tykätä lapsen somesta... Se olisi aivan kauheaa.
Luuletko että sun lapses käyttää samaa somea sitten teininä, kuin hänen keski-ikäiset kumminsa? Joku facebookkikin on nykyään vain >40v käytössä, instagram on myös liian nolo alle 20-vuotialille. Ja toisaalta taas kukaan normaali ihminen ei käytä mitään tik-tokkia tms. teinien "somea".
Aloittaja ansaitsee kusitiiviset pommit.
Ja jostain syystä kuvittelet että me haluamme teille kummiksi?
En haluaisi olla edes tuollaisten ihmisten kaveri.
Pakotettuja tykkäyksiä ja sydämiä lapselle. Upeaa.
Rakastan kummityttöäni syvästi, mutta en todellakaan ole missään Facessa tms. Enkä mene.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kummityttöäni syvästi, mutta en todellakaan ole missään Facessa tms. Enkä mene.
Oikea meininki.
Huh. Ite olen kauhee somekaveri, kun käyn facessa about joskus ja jouluna, enkä muista ilman someakaan merkkipäiviä.
Olen kolmen, nyt jo aikuisen lapsen kummitäti. Oon kyllä muistanut lasten synttärit vuosittain rippikouluun asti, ja senkin jälkeen täysi-ikäistymispäivän ja pyöreät synttärit, häät ja valmistujaiset. Mutta somessa - uh.
Sorry. Elämä on joillain muutakin kuin somessa päivystämistä.
Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes haluaa nykypäivänä lahja-automaatiksi?
Mitä olen lähipiiriäni seurannut heillä on ollut vaikeuksia niitä kummeja löytää. Itse en kuulu kirkkoon, joten ap jää nyt ilman sydämiäni.
Niin samaa mieltä, myönteiset ja ystävälliset ihmiset kunniaan.