Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mistä, MISTÄ on peräisin uskomus, että rokote estää taudin tarttumisen ja oireet??? Ei minulle ainakaan tällaista ole koskaan luvattu.

Vierailija
05.10.2021 |

Eristysosaston lääkäri sanoi minulle, että kannattaa jatkossa ottaa influenssarokotus niin ei enää tavata niissä merkeissä. Painotti että rokotus LIEVENTÄÄ tautia ja voi mennä vain viikon siedettävänä kuumeena ohi.

Mä en ymmärrä miksi ihmiset luulevat että esim. koronarokotus estää tartunnat satavarmasti (niin kuin asia ei ole)?

Rokote lieventää tautia tosi paljon - ja se on todella paljon se!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer Scientists: ‘Your [COVID] Antibodies Are Better Than The [Pfizer] Vaccination.' #ExposePfizer

Pfizerin tiedemiehet myönsi todella mielenkiintoisia asioita. Kuvitella että moni suomalainen on antanut terveytensä näiden tyyppien käsiin. Onko tämä maailman historian järkyttävin huijaus?

Vierailija
2/5 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on väittänyt että rokote estäisi tartunnan? Itse en ainakaan ole törmännyt moiseen väittämään missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteria heikentää sisälukutaitoa.

Vierailija
4/5 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai rokotetutkin saavat taudin ja kuten olemme nähneet myös kuolevat siihen:

Täysin rokotettu, perusterve Bridgerton-sarjan Marc Pilcher kuoli koronaan

Tuplarokotettu, Emmy-palkittu Bridgerton-sarjan maskeeraussuunnittelija Marc Pilcher kuoli sunnuntaina koronaan kolmen viikon taistelun jälkeen, kertoo The Hollywood Reporter. Hän oli perusterve ja 53-vuotias.

https://www.hollywoodreporter.com/tv/tv-news/marc-pilcher-dead-bridgert…

Mutta onneksi tosiaan oli ottanut piikit, nyt hänen ei tarvitse kuitenkaan kärsiä vakavaa taudin muotoa.

Vierailija
5/5 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on väittänyt että rokote estäisi tartunnan? Itse en ainakaan ole törmännyt moiseen väittämään missään.

Tällaisilla palstoilla päivästä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä