Mun on vaikea uskoa kenekään miehen tuntevan tunteita mua kohtaan
Niin. Mun on tosiaan vaikeaa, miltei mahdotonta uskoa kenenkään miehen tuntevan tunteita mua kohtaan. Aina ajattelen heidän olevan mun kanssa vain, koska seksi. Eli mun luo tulevat sellaiset, jotka eivät muualta saa. Tosin en mä tykkää oikein seksistäkään tai en varsinkaan ennen tykännyt, joten täytyy olla todella epätoivoinen kaveri.
En itsekään tunne juuri tunteita ketään miehiä kohtaan, ts ne eivät ikinä ehdi syntyä, kun jo nään sen seksinhimon miehen silmissä ja tajuan, että sitä ne onkin vain vailla enkä näe, että niillä olis mua kohtaan mitään tunteita, vaikka oliskin tai vaikka niitä ehkä voisi kehittyä, ellen ala torjuvaksi, koska mua niin vituttaa se ainainen seksi seksi seksi.
Kommentit (60)
Niinpä. Olis mielenkiintoista kuulla jonkun lassukan mielipide asiaan. Siis vaikkapa Henry Laasasen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:45"]
Niinpä. Olis mielenkiintoista kuulla jonkun lassukan mielipide asiaan. Siis vaikkapa Henry Laasasen.
Ap
[/quote]
Ne varmaan käskis nostamaan enemmän markkina-arvoa ja panostamaan naisellisiin ominaisuuksiin, sen kummemmin pohtimatta mitkä miesten motiivit on.
Eipä sillä, mulla ei ole ulkonäkö ongelma vaan pikemminkin jotkut muut seikat ilmeisesti.
Koska olen ymmärtänyt lassukoiden valittavan sitä, että naiset eivät halua heitä. Sitten kun on tällainen kuin minä, niin mitä tekee lassukkamies? Haluaa olla se riikinkukko, joka pörhistelee hetken mun edessä, nusasee ja lähtee kohti seuraavaa valloitusta. Eli lassukat haluavat pohjimmiltaan olla vain samanlaisia, kuin miehet, joita he katsovat ylöspäin. Tästä, etteivät he ole, he syyttävät naisia. Vaikka miten se on naisten vika, jos lassukkamies vaan ei ole se riikinkukko, jolle mä haluaisin antaa hetken huumaa, vaan odottaisin aitoja tunteita ennen seksiä, jolloin se lassukkamies voisi saada mut omakseen. Haluaako ne oikeasti edes naista? Vai olla vain paskapäisiä valloittajamiehiä?
Ap
Joo, ei mullakaan ulkoiset seikat ole ongelma, vaan nimenomaan vaikeaa on tunteiden puolella, niiden tunteiden saamisessa esille ja edes näkemisessä toisessa.
Ap
Kannattaisiko hieman katsoa minkälaisten miesten kanssa pelehtii? Ja onko pakko aina pelehtiä? Jos ei osaa erottaa huonoja miehiä hyvistä, niin kannattaa varmaan kehittää itseään sille tasolle että tuon erottelun osaa tehdä.
Oon niin samaa mieltä noista lassukoista!!!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:53"]
Kannattaisiko hieman katsoa minkälaisten miesten kanssa pelehtii? Ja onko pakko aina pelehtiä? Jos ei osaa erottaa huonoja miehiä hyvistä, niin kannattaa varmaan kehittää itseään sille tasolle että tuon erottelun osaa tehdä.
[/quote]
En mä mitään pelehdi. Ja kivaa, jos sä oot tavannut miehiä, jotka ensin haluavat vain tutustua, eikä seksiä.
Tarvitset jonkin vähän vanhemman ihmisen, joka ymmärtää asioita erilailla, toki sielläkin on näitä seksinnälkäisiä, mutta elämä on koulinut ainankin minut ymmärtämään muutakin kuin seksin, toki se on tärkeää ihmiselle, mutta niin on myös ystävyys ja hellyys, olla vain toisen kainalossa ja tuntea toisen lämpö. Ei kannata luovuttaa, vaikka elämä on, niin ei sitä koskaan tiedä. +50 mies.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:55"]
[/quote]
En mä mitään pelehdi. Ja kivaa, jos sä oot tavannut miehiä, jotka ensin haluavat vain tutustua, eikä seksiä.
[/quote]
En ole montaakaan kertaa tavannut miestä joka haluaisi sänkyyn kanssani. Olen heteromies.
[/quote]
Taas tätä. Me naiset ei olla milloinkaan ennustajia eikä selvännäkijöitä.
Jos mulle olisi joku kertonut etukäteen millaisia ne hyvän taustan omaavat ja pitkissä parisuhteissa mua ennen olleet miehet voisivat oikeasti olla, niin olisin nauranut vaan niille kertojille kun ei sitä oikeasti uskoisi. Mutta ei, kantapään kautta oppii tuntemaan onko millaisen henkilön kanssa tässä tekemisissä. Toivottavasti.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:57"]
[/quote]
[/quote]
En ole montaakaan kertaa tavannut miestä joka haluaisi sänkyyn kanssani. Olen heteromies.
[/quote]
No mitä sä sitten rupeat neuvomaan? Sä et itsekään tajua miten seksinhakuisesti itse edes käyttäydyt, satanen vetoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mitä sä sitten rupeat neuvomaan? Sä et itsekään tajua miten seksinhakuisesti itse edes käyttäydyt, satanen vetoa.
Ap
[/quote]
No jos baarista raahaan kännissä naisen kotiin niin ei siinä ensimmäisenä ole mielessä avioliitto. Sillä on merkitystä missä niitä miehiä tapailee.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:53"]Kannattaisiko hieman katsoa minkälaisten miesten kanssa pelehtii? Ja onko pakko aina pelehtiä? Jos ei osaa erottaa huonoja miehiä hyvistä, niin kannattaa varmaan kehittää itseään sille tasolle että tuon erottelun osaa tehdä.
[/quote]Ja on olemassa vain hyviä taii huonoja miehiä?Hyvässä miehessä ei mitään huonoa ja huonossa ei mitään hyvää?Joku päivä sä vielä yllätyt.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
No jos baarista raahaan kännissä naisen kotiin niin ei siinä ensimmäisenä ole mielessä avioliitto. Sillä on merkitystä missä niitä miehiä tapailee.
[/quote]
No MÄ en puhu nyt mistään baareista. En todellakaan. Vaan ihan tutustumisesta suhdemielessä.
Ap
En keksi tuolle muuta syytä kuin rumuus. Oletko rehellisesti sanottuna ruma? Jos et ole, mikä muu voisi olla syynä?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 20:53"]Kannattaisiko hieman katsoa minkälaisten miesten kanssa pelehtii? Ja onko pakko aina pelehtiä? Jos ei osaa erottaa huonoja miehiä hyvistä, niin kannattaa varmaan kehittää itseään sille tasolle että tuon erottelun osaa tehdä. [/quote]Ja on olemassa vain hyviä taii huonoja miehiä?Hyvässä miehessä ei mitään huonoa ja huonossa ei mitään hyvää?Joku päivä sä vielä yllätyt.
[/quote]
Olette varmaan nuoria. Jos parikymppisenä tapailee miehiä jotka hallitsevat flirttailun ja menevät mielellään sänkyyn niin todennäköisyys sille että löytää fiksun ja uskollisen kumppanin on pieni. Nörtit ovat ehkä parempaa seuraa siinä mielessä. Muuten odotelkaa että miehet kasvaa henkisesti. Tehkä sillä välin jotain muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:04"]
En keksi tuolle muuta syytä kuin rumuus. Oletko rehellisesti sanottuna ruma? Jos et ole, mikä muu voisi olla syynä?
[/quote]
Näytät olevan auttamattomasti pihalla näistä kuvioista mitä naisille tapahtuu. Itse tiedän olevani ihan keskiverto ja nätti ja silti tätä tapahtuu, enkä todellakaan ole ainut tuntemani nainen jolla on samoja ongelmia. en ole ap
En kyllä mitenkään käsitä miten toi rumuus nyt liitty asiaan. Joku halusi ilmeisesti vaan loukata.
Sama. Oon kyllä menettänyt jo toivoni tän asian suhteen. Ei miehet ole musta olleet kiinnostuneita vain kun pelkän seksin takia. Mitään muuta yhteyttä en niiden kanssa tunne tai ne muhun tunteita pysty muodostamaan. Ei kukaan mies vaan vaikuta siltä, että voisin olla ns. sen 'naistyyppiä' tai joku, jonka kanssa ne haluaisi jotain yhteistä suhdetta...seksi on oikeastaan ainoa hetki että saa niiden huomiota.