Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi harrastaa seksiä toisen kanssa kun on varattu?

Vierailija
28.11.2014 |

Tuli tuosta pettämisketjusta mieleen, että miten sitä pystyy edes varattuna harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa? Eikö siinä muka tule mikään stoppi päälle, että ei tällaista vaan voi tehdä? Ja kaikki tauditkin voivat levitä ja voi tulla raskaaksi jne. Yök.

Itse en usko että edes pystyisin siihen fyysisesti tai henkisesti. Olen ollut mieheni kanssa 12 vuotta enkä tänä aikana ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin hänen kanssa. Muutama ihastuminen on vuosien varrella ollut, mutta fiksu ihminen pystyy tällöinkin pitämään pään kylmänä ja housut jalassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ihmiset eivät pystyisikään, mutta niin moni pystyy ja katsoo, että se on aivan oikein. 

Vierailija
2/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen päätynyt seksisuhteeseen varattuna ollessa siksi koska meillä ei ollut yhtään seksielämää. En koskaan ajatellut että pystyisin siihen, mutta kai ne tarpeet on minullakin. Mieheni on pitkäaikaissairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tuli raskaaksi pettämisreissullaan. Tuon jälkeen ei huvittanut kyllä itse kokeilla samaa, sen verran venäläistä rulettia. Ovat miehensä kanssa yhdessä edelleen kuitenkin.

Vierailija
4/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo kovin vaikeeta. Laittaa vaan sen sinne ja liikuttelee edestakas.

Vierailija
5/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhden kerran suhteen aikana ollut niin ihastunut toiseen, että olisin voinut hyvin harrastaa hänen kanssaan seksiä. Aina kun näimme, oli välillämme ihan uskomaton energialataus ja se ihastuksen tunne. Jotenkin sain kuitenkin pidettyä itseni kunniallisena naisena ja emme päätyneet sänkyyn, vaikka se olisi voinut olla lähelläkin. Voin kuvitella että tuollaisessa tilanteessa vähemmän harkitseva luonne olisi antanut vain mennä. Eli tavallaan ymmärrän kyllä sen miten se pettäminen voi tapahtua, vaikken itse sänkyyn hypännytkään. Tietenkin on vielä niitä ihmisiä jotka panee ihan mitä vaan ja missä vaan, eikä heitä paljon mikään hetkauta. Tällaisia tapauksiakin on tullut nähtyä useampia..

Vierailija
6/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksin harrastaminen varattuna valitettavasti on yllättävän helppoa, etenkin jos on humalassa ja/tai ihastunut kovasti. Vaatii tosi järkevää ja harkitsevaa luonnetta että pystyy aina välttämään kiusaukset. Olen edellisessä suhteessani pettänyt kerran, päädyin sänkyyn harrastuskaverin kanssa. En pitänyt itseäni pettäjätyyppinä, joten opin että kaikkea voi tapahtua. Ja olen varovaisempi tätä nykyä. Esim. jos ihastuisin suhteessa ollessani, välttäisin humalassa olemista ihastuksen seurassa, koska tällöin kynnys seksiin laskee,

Vierailija
7/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jopa puolet elämänsä aikana päätyy suhteessa panemaan jotain muuta, niin aika helppoa sen täytyy olla.

Vierailija
8/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pettänyt enkä oo ylpee siitä, mutta se tavallaan opetti miten helposti varsinkin kännissä yksi asia johtaa toiseen. Vaikka olisi aina aatellut että en mä ainakaan pystyisi.

Vierailija
9/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan voi. Itse olen menettänyt toiveet täysin mihkään uskolliseen parisuhteeseen. Kaikki ne pettää, valehtelee ja yleensä jättää. Siinä on se kiteytettynä.

Vierailija
10/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Humalatilaakaan ei voi syyttää, jokaisen aikuisen pitäisi kyllä rajansa tietää kännäämisensä kanssa. En osaa edes ajatuksissa mennä suutelua pidemmälle jonkun vieraan kanssa, ja oikeassa tilanteessa en lähellekään sitä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja toivottavasti toiset 15 vuotta ovat edessä.

Vierailija
11/15 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on itsekurista. 

Tilanne on vähän niinkuin syömisen kanssa. Herkkua on tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta lopputulos on se että perä siitä vain leviää, jos kaikkea maistelee ja paljon.

Itse petin edellisessä suhteessa ja voin pahoin sen johdosta. Sittemmin minulle on annettu uusi mahdollisuus, enkä ole kertaakaan ollut edes lähellä pettämistä.

Kyse on päätöksen tekemisestä ja siinä pysymisessä, vaikka parisuhteessa olisi vaikeita hetkiä. Sitä minun mielestä lupaus rakastaa toista merkitsee. 

Jos siihen ei pysty on parempi erota. Jos toisaalta on sovittu vapaamielisemmästä käytöksestä, se onkin sitten aivan toinen juttu.

M45

Vierailija
12/15 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista seksiä se on, onko varattu vai ei. Minä ainakin panen jos tilaisuus tulee ketä haluan. Ei kai siitä ole pakko muijalle kertoa.

Vierailija
13/15 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä nyt pystyy. Ei kaikkien seksielämä todellakaan siellä kotona niin auvoista ole, että sitä haluaisi säästellä itseään vain sille yhdelle ja ainoalle. Eikä rakkautta puolisoa kohtaan ole eikä ehkä ole koskaan niin ollutkaan. Toiset vaan on niin tunnekylmiä tyyppejä tai sitten tunteikkaina tyyppeinä punninneet tilanteensa sellaiseksi, että seksi toisen kanssa vain on parempi ratkaisu, kuin ero nykyisestä. 

Mieluitenhan seksi toisen kanssa kannattaa hoitaa luvan kanssa siltä vakituiselta. Tai sitten ei todellakaan jäädä kiinni. Itse en ole koskaan pettänyt, mutta seksielämäni on ollut aina sellaista kuraa ja lukkoisuutta, että kun kerran tuli vastaan rakkaus joka vapautti minut niistä ja ajatuskin seksistä tämän toisen kanssa tuntui tajunnanräjäyttävälle suunnilleen niin yes, tilanteen tullen olisin vaikka pettänyt. Mutta ei sitten tullut edes tilaisuutta. Miehelleni kerroin aika pian mikä on tilanne, hän otti sen rauhallisesti ja olemme edelleen yhdessä ja keskinäinen seksielämämme on aiempaa paljon parempaa. Saisin kokeilla vierasta luvalla, mutta ei ole ketään ketä haluaisin näköpiirissä. Vain se yksi toinen mies kelpaisi. Katsotaan, mihin tilanne etenee. (Hänkin on nimittäin laillani toinen hyvin lukossa oleva.)

Vierailija
14/15 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:32"]

No itse olen päätynyt seksisuhteeseen varattuna ollessa siksi koska meillä ei ollut yhtään seksielämää. En koskaan ajatellut että pystyisin siihen, mutta kai ne tarpeet on minullakin. Mieheni on pitkäaikaissairas.

[/quote]

Aika törkeää pettää sairasta puolisoa. Mä kyllä nostaisin tänne sinne raskaana olevan / juuri synnyttäneen pettämisen rinnalle.

Vierailija
15/15 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti kun käyttää maksullista. Silloin ei ole ihastumisen tunteita pelissä. Oikeastaan toimitus muistuttaa siinä tapauksessa enemmän hierojalla käyntiä kuin kiihkeää rakastelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan