Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orja

Vierailija
15.05.2012 |

Oikeita Bdsm kokemuksia.kertokaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana loma

Vierailija
2/6 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämmösen vanhan kirjoituksen, enkä ole ehkä hetkeen ollut näin kiihottunut :D Ihan sama onko k.o. tarina totta vai ei, voisin itsekin innostua moisesta.

Tilanne on siis se, että olen jo pidempään ollut kiinnostunut bdsm:stä ja nimenomaan alistuvana osapuolena, ja nyt olen viimein tavannut miehen jolla vaikuttaisi olevan halua ja taipumuksia alistajan rooliin. Olemme tunteneet jo vuosia, mutta tapasimme vuosien tauon jälkeen muutama kuukausi sitten ja hiljalleen rakastuimme.

Olen aina ollut aktiivinen sängyssä, enkä oikein tiedä miten ilmaista miehelle että haluaisin hänen "ottavan" minut, rajustikin. Tiedän hänen kuuluvan eräälle bdsm-foorumille ja alistaneen exäänsä. Ilmeisesti minä olen niin innokas sängyssä ettei tajua minun haluavan samaa? :D

Kokemuksia, ideoita? Mietin myös voiko vuosia kestänyt ystävyytemme olla esteenä, ettei kehtaa tai halua alistaa minua?

Niin, ja olen 32-vuotias nainen, jos sillä nyt on mitään merkitystä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs kyselet,esitä omat kokemukset ensin,luuletko et joku alkaa kertoon nui vaan ku sä pyydät???????

Vierailija
4/6 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni episodi elämästämme.

Loppukesästä viime vuonna olimme saaneet lapset hoitoon pidennetyn viikonlopun ajaksi, joten meillä oli kaipaamaamme ja tarvitsemaamme harvinaista aikaa toisistamme nauttimiseen kunnolla. BDSM on ollut osa seksuaalisuuttamme aina. Sovimme toisillemme tässäkin mielessä loistavasti. Vaimollani on suuri tarve saad olla alistettuna ja minulla vastaava seksuaalinen tarve alistaa häntä. Normaalissa arkielämässä näiden tarpeiden toteuttaminen jää vain pieniin hetkiin jolloin sidon hänet sänkyymme tai piiskaan ääntä varoen häntä illalla lasten jo nukkuessa. Tällainen osa seksiä on sinänsä tyydyttävää, mutta silloin tällöin tarvitsemme kokonaisvaltaisempaa ja pidempikestoista BDSM-seksiä tai oikeastaan elämämää alistussuhteessa.

Nyt ajaessamme kohden kesämökkiä oli jälleen mahdollsuus muutaman päivän täydelliseen irtiottoon arjesta. Olimme menossa lomalle BDSM:n maailmaan. Kerroin vaimolleni autossa ajatukseni. Tämän mökillä olon aikana hän on minun täydellisessä hallinassani ja orjattareni. Minulla on häneen kaikki oikeudet. Häntä tullaan rankaisemaan pienimmästäkin rikkeestä ankarasti ja sen lisäksi tulen rankaisemaan häntä muulloinkin vain omaksi ilokseni. Hänen on oltava nöyrä ja ehdottoman tottelevainen ja toimittava kaikessa juuri kuten määrään ilman mitään kyselyjä. Tähdensin vielä, että tulen aivan varmasti ja paljon käyttämään häntä hyväkseni niin ruoskien, kahleissa pitäen kuin tietenkin naiden kaikkiin mahdollisiin reikiin. Kysyin häneltä, sopiiko tällainen Herra - orjatar järjestely hänelle näiden yhteisten päiviemme ajaksi. Lisäsin vielä, että järjestely astuu voimaan välittömästi, jos hän sen hyväksyy ja silloin siis sitä haluaa. Halusin pelin olevan meille molemmille selvä ja avoin. Toisaalta tiesin, että hänestä on nöyryyttävää ja hänelle silloin kiihottavaa joutua ääneen myöntämään omat seksuaaliset taipumuksensa, halunsa saada piiskaa ja olla alistettuna.

Hän oli hetken hiljaa ja ajatteli asiaa ja ehkä kamppaili itsensä kanssa saadakseen itsensä näin kertomaan halunsa. Hän sanoi: "Kyllä." Kysyin vielä: "Mitä kyllä? Mitä haluat?" Hän vastasi: "Haluan olla orjattarenasi ja sinun omaisuuttasi täydellisesti. Saat käyttää ja tehdä minulle mitä haluat, rakas." Sanoin: "Hyvä, mutta tästälähin sinun on aina lopettava sanomasi sanaan Herrani, muuten saat ankaran rangaistuksen. Ymmäsitkö?" Hän vastasi lyhyesti "Kyllä", mutta huomasi nopeasti virheensä ja jatkoi "Herrani". Lomamme oli siis alkanut.

Kokeillakseni hänen tottelevaisuuttaan käskin tiukkaan äänensävyyn häntä paljastamaan rintansa, koska halusin nähdä ne ja puristella niitä. Hän veti mitään kyselemättä heti avokaulaisen puseronsa rintojensa alle välittämättä puseronsa mahdollisesta venymisestä ja irrotti poisti rintaliivinsä. Tie oli vilkasliikenteinen ja tiesin, kuten hänkin tiesi, että muista autoista näkyi hyvin, missä asussa hän oli. Hän kuitenkin totteli kuuliaisesti ja oli jo asennoitunut siihen, että valta ja vastuu olivat yksin minulla. Käskin hänet riisumaan myös hameensa alta pikkuhousunsa ja heittämään ne ikkunasta ulos merkkinä siitä, ettei hänellä ole lupaa käyttää sellaisia tämän retkemme aikana. Hän kauniisti poisti ne ja heitti ne ikkunasta lainkaan empimättä. Näin ajaessani saatoin toisella kädellä huvikseni leikitellä hänen pillullaan. Minulle ei tullut yllätyksenä, että huommasin hänen olevan hyvin kostea ja kiihotuksesta avoimen paisunut makoisasta hävystään. Lyhyt loppumatkamme meni minulla hänellä leikkien. Maistelin häntä ja välillä laitoin sormeni hänen suuhunsa ja käskin hänen nuolla ne puhtaiksi. Hän selvässä kiihottuneisuudessaan nuoli niitä parhaansa nukaan suurella antaumuksella pyrkien selvästi olemaan minulle myös mieliksi, kuten kunnon orjattaren kuuluukin.

Perille tultuamme ja tavarat purettuamme, hän yhä rinnat paljaina, koska en ollut sanonut niistä mitään, käskin häntä riisumaan vaatteensa, koska tulen ruoskimaan hänet rajusti nyt heti alkuun, jotta hän tajuaa täysin alistetun asemansa. Ruoskinnan jälkeen, ilmoitin myös, tulen kiinnittämään häneen kahleet joilla hänet on aina halutessani helppo kytkeä kiinni. Tiesin, että orjattaren asemassa pysymistä helpottavat tuollaiset tuunnusmerkit, jotka ovat koko ajan tunnettavissa.

Hän riisui puseronsa ja hameensa, muutahan hänellä ei enää ollutkaan, ja oli edessäni alastomana. Olen ylpeä hänen vartalostaan. Huolimatta kahdesta lapsestamme on hänen vartalonsa jopa seksikkäämpi kuin ennen avioliittoamme. Hänen rintansa olivat suuremmat ja takamuksensa täyteläisempi korostaen entisestään hänen uumaansa. Kiinnitin hänen ranteisiinsa nahkahihnat, joissa oli metalliset lenkit. Hänen kaulaansa laitoin kaulapannan, josta riippui talutushihna. Ilmoitin, että kaulapantaa ei tulla riisumaan näinä päivinä tai öinä.

Kuistillamme on koukku katossa jo aiemmista leikeistämme siellä. Siinä liian suuressa koukussa roikkuu normaalisti lyhty. Nyt poistin sen ja kiinnitin orjattareni siihen käsistään ruoskittavaksi. Hän seisoi nöyränä ja valmiina kuumassa keskipäivässä kädet suorina ylhäälle kiinitettyinä odottamassa Herransa ruoskan sivalluksia.

Otin laukustani kolmihaaraisen ja melko pitän ruoskan. Se oli paljon kivuliaampi ja jätti helpommin jälkiä kuin yleisemmin käyttämäni lyhyempi ja monihaaraisempi ruoska. Nyt olikin tarkoitus antaa hänelle, ja myös itselleni, kunnollinen siirtymisriitti orjattaren ja Herran asemaan. Nostin ruoskani ja annoin vauhdin, jolla suuntasin sen kasvot minua kohden olevan orjattareni lantion suuntaan. Isku oli luja ja kiertyi hänen takamukselleen. Hän värähti ja tahtomattaan suustaan pääsi pieni inahdus. Jälki tuli välittömästi näkyviin kiertyen laniosta pakaroiden yli aina toiselle kupeelle. En kuitenkaan jäänyt ihailemaan kaunista jälkeä, vaan löin uudelleen hieman edellisen yläpuolelle. Muutamien ruoskan sivallusten jälkeen orjattareni alkoi jo rimpuilla kahleissaan. Kysyin häneltä, onko hänellä jotain vastaansanomista tästä ruoskinnastani. Hän vastasi hieman huohottaen kauniisti: Ei, Herrani." Annoin ruoskani kirjoa kauniin punaisia raitoja hänen vartaloonsa kaikkialle. Naiseni orjattarena ruoskittuna ja samalla selvästi kiimassa. Laitoin käteni hänen jalkoväliinsä ja huomasin sen minkä kyllä aavistinkin, Hän suorastaan tulvi kiimansa mettä. Huomasin, että sormeni oli aiheuttamssa hänelle samantien orgasmin. Kielsin häntä saamasta orgasmia ennenkuin annan luvan. Minusta oli huvittavaa seurata, miten hän urhoollisesti taisteli saamasta orgasmia. Olin kuitenkin itsekin niin kiihottuneena, että minun oli päästävä käyttämään juuri ruoskittua orjatartani muutenkin kuin häntä ruoskimalla, joten irrotin hänet kattokoukusta. Hänen jalkansa eivät kantaneet ruoskinnan ja voimalkaan kiihotumisensa vuoksi, joten autoin hänet polvilleen kuistin lattialle. Käskin hänet nelinkontin eteeni. Hän siirtyi nopeasti. Otin kiihotuksesta jo melkein särkevän elimeni esille ja muistutin häntä, että hän saa orgasmin avain silloin kun käsken. Noukin lyhyemmän monihaaraisen ruoskani viereisestä lauksutani samalla kun tunkeuduin hänen käytännössä kyrpääni imevään pilluunsa. Hän oli vaikeuksissa taistellessaan tulemaan pyrkivää orgasmiaan vastaan. Nostin ruoskan ja rytmitin työntöni piiskan sivalluksiin. Saatuani hyvän ja tasaisen tahdin käskin hänet saamaan orgasmin. Piiskani iskeytyi hänen selkäänsä ja takamuksilleen samaa rauhallisen tasasita tahtia kun työnnin häneen. Hän totteli välittömästi. Keskityin tuntemaan, miten hänen pillunsa voimakkaasti sykki kaluni ympärillä samaan tahtiin minun ja ruoskani kanssa. Liukkaus ja pillun märkyys lisääntyivät samalla hänessä äkkinäisesti. Hänen orgasminsa tuntui jatkuvan loputtomiin. Lopulta jouduin lopettamaan sen, koska olin päättänyt purkautua hänen suuhunsa.

Vedin märkänä kiiltävän kaluni ulos hänestä ja kävelin hänen toiseen päähänsä. Käskin häntä avaamaan suunsa ja työnnyin siihen rajusti. Hän pyrki ynisten tuottamaan minulle mahdollisimman suurta nautintoa. Varmasti osin kiitollisuudesta ja osin halustaan olla mahdiollisimman hyvä orjatar Herralleen. Naidessani häntä suuhun jatkoin yhä hänen piiskaamistaan. Lopulta en enää pystynyt pidättelemään itseäni ja päätin purkautua häneen. Lisäsin lyöntieni voimaa ja tuntiessani ppurkautumiseni olevan käsillä käskin häntä saamaan orgasmin. Hänen orgasmisna alkoikin nyt pelkästään piiskani ja suuhun naimisen ansiosta. Samalla hetkellä, kun spermani purkautui syvälle hänen nieluunsa, hänen ihonsa punehtui kauttaaltaan ruoskani jälkien välistä ja hänen reisiään myöten alkoi valua pillunsa nestettä. Purkauduin kauan häneen hän nieleskeli antaumuksella spermaani samalla jo täristen orgasmistaan.

Lopulta vetäessäni kaluani hänen suustaan hän ei tahtonut enää pysyä edes kontallaan, mutta tietäen tehtävänsä hän kuitenkin kauniisti puhdisti sen suullaan ja nuoli kielellään vielä viimeiset spermani sen kärjestä. Päätin armahtaa hänet ja kannoin hänet sänkyyn hetkeksi lepäämään ennekuin kiinnitän häneen orjuuden loput merkit, panta ja käsikahleethan hänellä jo oli ruoskani antamien merkkien lisäksi.

Herra ja orjatar -lomaamme oli vasta kulunut tuskin tuntiakaan.

Vierailija
5/6 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ihmeissäni. Kirjoitus oli hyvä ja heppikin nosti päätään, kirjoitin tannoin samantapaisen jutun mutta se poistettiin. " pahin " paikka oli jutussani se kun nain naista takaapäin ja lennätin satsit sisään, otin kyrpäni pois ja työnsin käteni pilluun. siinä fistatessani nainen sai orgasmin ja imi ja runkkasi kyrpääni niin että tulin, ja nupiks nuoli spermani pois.

Hyvin kirjoitettu tuo novelli. Miksi minun tekstini otettiin pois ja tuo novelli sai jäädä?????????????

Vierailija
6/6 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävyys ja todellinen rakkaus on jonkinlainen este näille leikeille.se muuttaa aina jotain.eli viisaampaa hakea tuntematon ja tutustua vain sen verran että saa käsityksen luotettavuudesta ja sit menoks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme