Syökö tilhet aronioita?
Kommentit (7)
Räkätit ainakin syövät ja jättävät silloin viinimarjat syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Räkätit ainakin syövät ja jättävät silloin viinimarjat syömättä.
Kätevää! Mä mietin aroniaa ennen kaikkea siksi, että se on tosi kaunis ruskan aikaan. Ja tämä tuli mieleen siitä, kun räkätit ovat juuri syömässä pihlajanmarjoja. Mietin, että jääkö niitä tilhille lainkaan!
Ap
Aika vähän on koskaan näkynyt aronioissa tilhejä. Pihlajan tyhjensivät parissa päivässä. Mutta onhan komeen punainen pensas nyt ruskassa. Suosittelen. Marjatkin hyviä pakkasen pureman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on koskaan näkynyt aronioissa tilhejä. Pihlajan tyhjensivät parissa päivässä. Mutta onhan komeen punainen pensas nyt ruskassa. Suosittelen. Marjatkin hyviä pakkasen pureman jälkeen.
Mulla on kotimatkan varrella yksi pitkä aroniapuskarivi, ja ne on todella kauniita just nyt! Oikein leimuava punainen.
Meillä on pihassa monta pihlajaa, ja tilhet tapaa niissä aina jossain vaiheessa talvea vierailla, jos on marjoja. Ne ovat kyllä niin hienoja lintuja!
Ap
Meillä on kyllä pihlajanmarjat kohta syötyy jo, ja niitä oli tosi paljon. Orapihlaja oli aivan täynnä, ja sekin aidanne on jo tyhjä. Naapurin pihassa näytti olevan alaoksilla vielä aronioita, mutta räksät syö niitä.
Meillä eivät ehtineet tilhet eikä muutkaan linnut syödä aronioita kun poimittiin talteen ja puristettiin mehuksi. Syökööt linnut pihlajanmarjat sitten.
Siis niitä marjoja, jos joku haluaa nyt viisastella. Oon kovassa flunssassa eikä oikein ajatus kulje.
Ap