Urheilevat lapset paremmN näköisiä
Olin uimassa tänään. Ennen ajattelin, että kaikkien teinien ja lapsien kropat samanlaisia, hoikkia ja lapsenomaisia. Teinien vartalot olivat löllyviä, lihaksettomia tai hoikkia ja kauniit lihakset kuultivat ihon läpi.
Mulla ei ole lapsia, mutta aion laittaa lapseni liikuntaharrastukseen. Itse olen vasta nuorena (20v) aloittanut liikunnan 30kg painonpudotuksen seurauksena. Hävetti koulu-uinneissa. Ja muutenkin.
Laittakaa lapsenne liikkeelle. :)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 17:56"]Pedari
[/quote] Se, että kiinnitän huomiota toisten ihmisten vartaloihin tekee minusta pedarin? En himoinnut heitä, runkannut altaassa tai ihaillut suihkussa. Ap
Totta se on että lihaksisto, jäntevyys ja ryhti paranee liikunnan myötä. Itseänikin harmittaa etten nuorena alkanut harrastaa, nyt olen tällainen huonoryhtinen laihaläski vaikka olen lähestulkoon normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 18:02"]paremmN???
[/quote] paremman.
Näin on, puhumattakaan terveydestä! Mun lapset harrastavat mitä haluavat (eikä oo mopoja ja pelikoneita) ja kyllähän tuon eron huomaa naapurien pihtipolvisiin pullukoihin...
poikani täyttää 11v. Ui neljättä vuotta ja nyt toista vuotta on valmennusryhmässä. No kilpauimarin kroppa on upea jo noin pienellä pojalla.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 19:22"]poikani täyttää 11v. Ui neljättä vuotta ja nyt toista vuotta on valmennusryhmässä. No kilpauimarin kroppa on upea jo noin pienellä pojalla.
[/quote] Hienoa
Lol