kerroin lapselle joulupukista ja nyt hän ei edes katso minuun
Mitä tehdä? Poika on aivan myrtynyt. Oletteko itse kertoneet?
Kommentit (13)
Kerroin että me annamme lahjat että me ollaan tonttuja.
apua
No ei tota hei kuulu vanhemman lapselleen kertoa. Siis ihan todellako se ei tiennyt oollenkaan epäillä joulupukin olemassaoloa ja sitten sinä sen menit totuuden kertomaan oma aloitteisestiko?!
Voi ei. Olisit kertonut vasta joulun jälkeen. Senkin tonttu.
Aloitin sanomalla että joko sulle on selvinnyt kuka ne lahjat antaa. Siitä Se sitten lähti. Poika on jo 10, ajattelin että ainakin epäilee, mutta ei...
ap
Joo no kyllä tuon ikäiselle voi ja pitääkin kertoa. Miten poika ei ole itsr huomannuyt?
Itse tiesin jo alle kouluikäisenä, että pukki oli isäni. Silti oli jännittävää kun pukki tuli ja jakoi lahjat. Sellainen joulun taika. :) Miksi moinen pitäisi pilata?
Oikeasti kymmenen vuotias usko vielä joulupukkiin? Entäs hammaskeijuun? :DD
Hampaat on jo kaikki lähteneet, en tiedä...
ap
Olen vähän yli kolmekymppinen ja silti uskon vakaasti joulupukkiin. Mitä ihmeen iloa vanhemmat saavat siitä, että "kertovat vähän totuuksia" lapsilleen? Ei jestamanjeeraa. Onko siitä ollut jollekin joskus jotain havaittavaa haittaa, että on uskonut joulupukkiin, kummituksiin ja lohikäärmeisiin? Kyllä kaikille varmasti jää aikaa miettiä lahjojen ansaintalogiikkaa ja lahjanjakautumisen epäoikeudenmukaisuutta.
Minä olen jo 3-kymppinen. Joulupukkiin en enää usko, mutta uskon että vampyyreita, demoneita ja zombeja on oikeasti olemassa vaikka mieheni yrittää vakuutella ettei niitä ole.
Onhan joulupukki ja asuu Korvatunturilla...Millainen äiti vie lapsen jouluilon ja vielä nyt joulun odotuksen kynnyksellä? Oliko se sinulta pois antaa pienen pojan uskoa joulun taikaan? Uskomattomia törppöjä ihmiset.
Muistathan sitten kertoa myös, että raamattu on satukirja ja jumala jesse ja henki hupsuja kertomuksia tuosta pölinäkirjasta? Ettei jeesusta oikeasti ole ja juttu on aikuisia varten!
Mitä sä kerroit?