Miksi Petteri Orpo yllättyy kaikesta?
Elääkö hän jonkinlaisessa tietoumpiossa, ja sitten kun pamahtaa ulkomaailmaan on totaalisen _yllättynyt_?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Petteri on tyhmä. Siis oikeasti vajaaälyinen.
Tämä juurikin. Historian yksinkertaisin PM.
Petterillä on huono muisti, hän ei osaa hahmotta valtavan suuria asiakokonaisuuksia eikä hänen ajatuksenkulkunsa ole lainkaan luovaa ja innovatiivista. Hän on sellainen keskiverto mies. Hän ratsastaa itseään fiksumpien ajatuksilla, ymmärryksellä ja ideoilla, eikä osaa luoda mitään uutta ja omaa itse.
En nyt muuta keksinyt vastaukseksi. Sori siitä.
"Hyvänen aika, missä minä olen? En haluaisi taas yllättyä, mutta pakko se kai vaan on. Eikö tämä paikka sijaitsekaan Levillä?" (Petteri Orpo)
Yllätys päivässä pitää mielen uteliaana. t. Petteri
Miksi ap hokee tuota jatkuvasti. On typerys mikä ei yllätä ketään.
Yllättyi kun sai asumistukea Kesärantaan.
Yllättyy ja jyrähtelee tämä pieni mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juurikin. Historian yksinkertaisin PM.
Hän on tietotumpio tietoumpiossa.
Orpo taisi aloittaa tuon yllättymisensä isommassa mittakaavassa vuonna 2015, jolloin hän oli sisäministerinä. Sen jälkeen hän onkin sitten yllättynyt milloin mistäkin.
Yllättyi kun poskarit CBD:tä kolahti niin kovaa piti mennä heti nukkumaan
No jos pääosin lymyilee jossain mökkioloissa Kainuussa niin moni asia voi yllättää.
Mietin, että jos alkaisi häiritä variksia ja lokkeja Petteri Orpo-naamaria pitäen, koska linnuilla on hyvä kasvomuisti ja saattavat kantaa kaunaa ylisukupolvisesti.
Saataisiin lintuarmeija joka hyökkää Orpon kimppuun.
Team Riikka ja Team Orpo?
P. O. yllättynee perusteellisesti seuraavissa eduskuntavaaleissa.
Hänen pitäisi teetättää kosmetologilla sellaiset todella korkeat kulmakarvat, jotka ilmentäisivät hänen yllättyvyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos alkaisi häiritä variksia ja lokkeja Petteri Orpo-naamaria pitäen, koska linnuilla on hyvä kasvomuisti ja saattavat kantaa kaunaa ylisukupolvisesti.
Saataisiin lintuarmeija joka hyökkää Orpon kimppuun.
Team Riikka ja Team Orpo?
Loistava idea!
Ainakin on helkutin pinnallinen tyyppi