Miksi rikkaat omalla älyllään rikastuneet naiset
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:26"]
Varmaan biologisestikin naiset ja miehet arvostavat eri asioita parinvalinnassa. Naisille miehen status on tärkeä, koska se mahdollistaa heidän lapsilleen myös hyvän aseman yhteisössä. Fiksuilla, menestyneillä naisilla onkin usein rinnallaan samanlaiset miehet. Miehet taas arvostavat naisissa enemmän ulkonäköä ja nuoruutta. Siksi hölmökin, mutta hyvännäköinen nainen kelpaa menestyneelle miehelle. Tosin melkein kaikilla tuntemillani menestyneillä miehillä on ihan tavalliset vaimot. Tunnen vain yhden meklarin, jolla on järkyttävä silikonibimbovaimo. Tällä miehellä ei tosin ole mitään koulutusta eikä ole kovin sivistynyt.
[/quote]
Pakko nyt kysyä, että onko susta siis tuo silikonibimbonainen esimerkki siitä palkintovaimosta? Ehkä hän näyttää luonnossa sitten kauniilta, mutta noin kuvaillen kuulostaa aika järkyltä.
[/quote]
No eihän hän vastaa ollenkaan minun käsitystäni kauniista naisesta, ehkä ollut joskus, mutta nykyisin huulitäytteet ja silikonien koko mennyt ihan överiksi... Uskon kuitenkin, että tuo tuttapiirini mies on tämän naisen kanssa tämän ulkonäön takia, koska eipä tömä nainen fiksu tai erityisen mukavakaan ole. Makuja on monia.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 15:30"]
No koska sellaisia ei ole. Ei älykkäitä , eikä itse rikastuneita naisia. Kumpaisiakaan.
Rikkaat naiset on aina perijöitä tai miehensä erossa rullanneita.
Naiset eivät itse osaa omatoimisesti rikastua. Ja sitä älykkyyttä ei löydy, yhdeltäkään naiselta.
[/quote]
On niitä. Esimerkkinä Madonnan. Helvetin rikas nykyisin, itse menestyksensä luonut ja viime vuosina poikaystävät ovat olleet vuosikymmeniä nuorempia.