Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahansuovat ämmät

Vierailija
28.11.2014 |

Minkä ihmeen takia niin monet nuoret tytöt ovat niin perkeleen mustasukkaisia ja pahansuopia toisiaan kohtaan? Ei pystytä aidosti olemaan onnellisia toisten puolesta ja kaikista keksitään juoruja. Minun koulussa nämä tytöt ovat juurikin niitä suosittuja tyttöjä. Bileissä he ovat tullee monta kertaa vaan kertomaan minulle juoruja muista ja nauravat muiden asuille ja ulkonäölle. Mikä tekee joistakin tytöistä niin julman?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Ja sitten esitetään kuitenkin mukavaa. Yksi tuttu on juurikin tuollainen ja sitten laittaa ties mitä nyyhkytarinoita someen kuinka vaikka antoi kodittomalle kaksi euroa ja iih...

Vierailija
2/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on, että heistä se ilkeys ei näy heti. Se selviää vasta silloin, kun on hetken tutustunut ja jos tekee jotain heidän mielestään väärää niin on heti juorujen kohde :D ihmiset myös helposti uskovat heitä, koska heidät tunnetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto ja katkeria muille. Saavat nautintoa, kun mollaavat muita ja samalla pönkittävät omaa itsetuntoa.

Vierailija
4/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan meidän koulun ns. mean girlsit.

Kuvittelivat rulettavansa ja olevansa parhaita ja kauneimpia eikä kukaan saanut astua heidän varpailleen ja auta armias jos joku kiinnostui samoista pojista joista he olivat kiinnostuneita, vaikka pojat eivät heidän kanamaisuudelle paljon lämmenneet. Minä puhkesin kukkaan tuolloin, sain pojilta huomiota ja tein muutamat mallintyökeikat, se oli heille liikaa eivätkä kutsuneet minua enää mihinkään bileisiin koska vien kuulemma aina muiden kundikaverit! Mielenkiintoinen näkökulma tuokin koska minä en edes seurustellut noihin aikoihin enkä pahemmin poikien kanssa liikkunut, joten tuollaisen juorun pistivät liikkeelle mutta se osui myöhemmin heidän omiin nilkkoihinsa.

Vierailija
6/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha tuollaisia ne on! Mun koulussa ne ns suositut tytöt esitti pojille tosi kivaa ja kaikille uusille oppilaille ja niille, joiden kautta ne pääsisi "piireihin". Olin heille kuin ilmaa, kun pysyin poissa heidän tieltään. Pikkuhiljaa heitä alkoi ärsyttää kun en jaksanut olla enää se seinäruusu ja tulin ulos kuorestani. Viimeinen tikki heille oli, kun aloin seurustelemaan heidän Kaveripoikansa kanssa! Alkoi kunnon paskamyrsky. Vieläkin ollaan yhdessä, eli hahahaja heidän paskajuorut ei tepsinyt! ;)

Vierailija
7/7 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!