Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin 40v ikäisenä lapsen tai lapsia ovat 60v, kun lapsi aikuinen ja saattaa olla että vanhemmat kuolevat näkemättä

Vierailija
08.02.2024 |

lapsenlapsiaa. Isoja riskejä saada lapsia vanhana.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko elämän ainoa tavoite nähdä lapsenlapset?

Aikoinaan lapsia saatiin 25 v ajan ja pitempäänkin, sitä ei välttämättä ennättänyt näkemään edes omaa kuopustaan.

Vierailija
2/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Yks tuttu kuoli hulirumpsis vaan 40-vuotiaana muutama vuosi sitten. Jäljelle jäi mies ja kolme lasta, ikävälillä 6-13. Ei elämää voi ennustaa.. eikä liioin kannata pelätä, mitä jos..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40v ikäisenä lapsen tai lapsia ovat 60v... Mitä tuo tarkoittaa??

Vierailija
4/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolee niitä nuorempiakin. 

T. 67v mummo jolla 6 lastenlasta vaikka sai omia vasta 34 vuotiaana

Vierailija
5/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. No minun vanhempani eivät näe lapsenlapsia koska en lapsia aio tehdä. Onneksi siis eivät sen takia kiiruhtaneet lisääntymishommiin (olivat 35 ja 37 v).

Vierailija
6/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy myöntää, etten ymmärrä yhtään, mitä ap yrittää sönköttää.

Vierailija
7/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eläkkeelle pääsee noin 68v iässä, joten sitä ei välttämättä sinun maailmassasi ennätä edes lopettamaan töitään ennen kuin tuoni kutsuu.

Vierailija
8/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voi sattua niinkin, kuten minun lapselleni, että ei ehtinyt isäänsä näkemään koskaan, koska isä menehtyi jo, kun lastani odotin.

Ja minä olin 19-vuotias lapsen saadessani.

Vierailija
9/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Yks tuttu kuoli hulirumpsis vaan 40-vuotiaana muutama vuosi sitten. Jäljelle jäi mies ja kolme lasta, ikävälillä 6-13. Ei elämää voi ennustaa.. eikä liioin kannata pelätä, mitä jos..

Noo juuri tämän takia ne pitää tehdä nuorena. Ettei lapsille tule valittuna tuo kohtalo iän takia.

Vierailija
10/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Elämä on tai ei ole.

Vierailija
11/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei taida oppia kirjoittamaan selkeästi, ennenkuin jo kuolo korjaa. Niin omituista tekstiä koko aloitus oli.

Mitä muiden asiat edes sinulle kuuluvat, AP? 

Vierailija
12/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai lapsen 35 v ja 41 v tämä jamppa haudattiin. Kouluajoilta tuttu tyttö sai lapsen 25 v ja 29 v oli hautajaiset. Shit happens.

Vierailija
13/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuossa hiukan järkeä, mutta ikävä kyllä elämä ei mene aina niin kuin suunnittelee. Joiltakin tosiaan saattaa jäädä näkemättä lapsenlapset ja joiltakin kokonaan omat lapsetkin.

Vierailija
14/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvästä tulee sulle papukaijamerkki postissa. Osaat laskea 40 + 20 .

Vierailija
15/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 43 kun synnyin.  Olin 43 kun hän kuoli, kolmen lapsen äiti.

Itse olin nelikymppinen kun kuopus syntyi.  Hänellä on nyt kaksi lasta, esikoisen syntyessä  hän oli 38 v.     

Vierailija
16/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy myöntää, etten ymmärrä yhtään, mitä ap yrittää sönköttää.

Et ole ainoa. Mä olen nyt lukenut tuon nyt monta kertaa eikä aukee... Harmittaa kun äidinkielen taito on nykyään todella surkeaa, kirjoitusvirheet jotenkin ymmärtää mutta että mistään ei saa mitään tolkkua on jo hälyttävää.

Vierailija
17/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo juuri tämän takia ne pitää tehdä nuorena. Ettei lapsille tule valittuna tuo kohtalo iän takia.

Mitä ihmettä tämä lause oikein tarkoittaa? Miten kohtalo voi tulla "valittuna" kenellekään?

Vierailija
18/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolee niitä nuorempiakin. 

T. 67v mummo jolla 6 lastenlasta vaikka sai omia vasta 34 vuotiaana

Niin? 34v nyt on ihan tavallinen ikä, ei mitenkään vanha.

Vierailija
19/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuria pitää pidentää ja eläkeikää nostaa kun ihmisten elinikä pitenee, mutta sitten kun puhutaan lasten hankkimisesta niin yhtäkkiä ollaankin jo kuuskymppisenä jalka haudassa. Jo on.

Vierailija
20/50 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua nähdä mitään lapsenlapsia. Enkä voi edes tietää, haluavatko tai saavatko lapseni omia lapsia. Minulla on oma elämäni, lapsillani omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän