Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinko mennä päivystykseen? Valtavat vierotusoireet
04.10.2021 |
kun Face ja Insta kaatuneet. Tartten varmaan jotain rauhoittavaa.
Kommentit (3)
Päivystyksessä ei anneta rauhoittavia. Korkeintaan telkkaria voi katsoa odotustilassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En oo huomannut minkään kaatuneen,tullut viestei keskusteluita.En istu koneilla päiviä,iltoja, en öitä.Vit...a koko netti! Muita samanlaisia?Netti ja syöminen vie niin turhaa aikaa.Kun laihdutin lenkkarit jalkaan kulkemaan 3-8h.Koira kivoin kaveri
Alue: Aihe vapaa
Sinne vaan jonoon. Satoja muitakin samassa tilanteessa.