Hyvä Arja Juvonen!
Kommentit (26)
Ei missänä nimessä vassareihin. Kannatan tasa-arvoista avioliittoa kuten he, mutta sitten taas maahanmuutossa ajattelen ihan eri tavalla. Ei ole järkeä esim. katsoa sormien läpi sellaisia maahanmuuttajia, joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia tai seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Kun vassarit kritisoivat kotimaan homokammoisia tai naisvihaajia, sulkevat he silmänsä eräiden muiden yhteisöjen vastaavia. Norjassa sentään vassarit ovat kunnostautuneet paremmin kuin meidän kotovassarit, siellä he sentään ovat paremmin ilmaisseet huolensa näitäkin asioita kohtaan.
Huomenna annan ääneni tälle fiksulle ja viehättävälle naiselle. Ah, mikä nainen!
Ihana arja. Ääni meni jo hänelle :)
Hitto kun mä missasin äänestyksen, äänestikö Arja lain puolesta?
Arja on kohta toisessa puolueessa.
Jeps, pointsit Arjalle. Jotenkin säälittävää on ollut katsella, kun hän on ollut poissa lakivaliokunnan kokouksista. Ja tilalla Mika Niikko (huh). Timo Soinin määräyksellä varmaankin. Timo Soini, joka ITSE puhui, että omantunnon kysymyksissä kukin saa äänestää persuissa tavallaan, mutta tämä on kai joku poikkeus tämän iivisniemeläisen, kaikentietävän kaiken yläpuolella olevan persun ajatusmaailmassa. Ei ymmärrä, ei. Hyvä Arja, vaikken ikinä koskaan persuja äänestä.
Rohkea nainen, äänestää omatuntonsa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:55"]
Jeps, pointsit Arjalle. Jotenkin säälittävää on ollut katsella, kun hän on ollut poissa lakivaliokunnan kokouksista. Ja tilalla Mika Niikko (huh). Timo Soinin määräyksellä varmaankin. Timo Soini, joka ITSE puhui, että omantunnon kysymyksissä kukin saa äänestää persuissa tavallaan, mutta tämä on kai joku poikkeus tämän iivisniemeläisen, kaikentietävän kaiken yläpuolella olevan persun ajatusmaailmassa. Ei ymmärrä, ei. Hyvä Arja, vaikken ikinä koskaan persuja äänestä.
[/quote]
Just tämä Soinin kaksinaamaisuus tässä kysymyksessä on mua ärsyttänyt. Hyvä Arja, pointsit hänelle!
Sanktioita luultavasti tulossa. Riittääkö määräaikainen eduskuntaryhmästä erotus vai potkitaanko pois puolueesta? Miten käy seuraavissa eduskuntavaaleissa, jos ei ole puolueen tukea?
Arja on idolimatskuu! Ei Soinin omatunnon pitäisikään rajata jokaisen puolueen jäsenen kantaa omatunnonkysymyksissä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:47"]
Kerrankin nostan persulle hattua.
[/quote]
Sama täällä!
Timo Soini taas....... huh huh.
NO KUN EI VAAN VOI
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:59"]
Sanktioita luultavasti tulossa. Riittääkö määräaikainen eduskuntaryhmästä erotus vai potkitaanko pois puolueesta? Miten käy seuraavissa eduskuntavaaleissa, jos ei ole puolueen tukea?
[/quote]
Vaihtaa todennäköisesti puoluetta ja kannattaakin vaihtaa, sillä en usko, että persuja nähdään seuraavassa hallituksessa.
Eilen täällä pohdin ( alapeukkujen kera ) uskaltaako joku äänestää Timo Soinin omaatuntoa vastaan. Ja katos perskule, pisteet Arjalle, OMASTAtunnosta.
Kunnioitettava ratkaisu. Todennäköisesti myös fiksu liike strategisesti. Kyllä sukupuolineutraalin avioliittolain kannattajissakin on muiden asioiden suhteen persujen kanssa samoilla linjoilla olevia. Heistä monelle avioliittoasia on kynnyskysymys äänestyskäyttäytymisessä.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:07"]
Aikooko palstan tuoreet Juvos-fanit hylätä lapsensa sairaalan "baby change" -luukkuun?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112418863849_uu.shtml
[/quote]
Voisitko avata, miksi mun pitäisi hylätä vauvani sen takia, että ihailen Juvosen selkärankaa, tai edes siksi, että todellakin kannatan noita luukkuja?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 14:07"]
Aikooko palstan tuoreet Juvos-fanit hylätä lapsensa sairaalan "baby change" -luukkuun?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014112418863849_uu.shtml
[/quote]
Myös toi luukkuasia nostaa Juvosen pisteitä mun silmissä. Siinä on sulle nainen, joka uskaltaa ajatella ja avata suunsa. Ihmisen pitää kyllä olla täyskahjo, jos ei kannata vauvaluukkuja.
Hyvä Arja! Nyt tiedän ketä äänestän seuraavalla kerralla. Arja on persujen konservatiivi-liberaali (tai liberaali-konservatiivi), kun taas muut persujen kansaedustajista ovat arvokonservatiiveja tai sitten jotkut heistä eivät uskaltaneet äänestää puoluejohtoa vastaan. Konservatiivi-liberaaleja puolueita muuten ovat esim. Tanskan Venstre, Norjan FrP ja Hollannin VVD. Ajavat järkevää maahanmuuttopolitiikkaa mutta ovat myös arvoliberaaleja. Suomessahan tuo yhtälöhän varmaan menee monella yli ymmärryksen, mutta mitä se kertoo sitten suomalaisista..?