Laki hyväksytty!!!
Kommentit (140)
Vittu mitä homo kansaa nää Suomalaiset. Kyllä ulkomailla nauretaan makeasti.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:30"]
Ei vielä. Nyt lakialoite menee suureen valiokuntaan. Mitään lakia ei ole vielä hyväksytty.
Eduskunta on saanut äänestettyä tasa-arvoisesta avioliittolaista.
Eduskunta äänesti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta.
Myönteinen kanta tasa-arvoiseen avioliittoon etenee ensi viikolla suureen valiokuntaan. Suuri valiokunta laatii tällöin oman mietintönsä lakiehdotuksen muuttamisesta tai hylkäämisestä. Enemmistö suuren valiokunnan jäsenistä kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia.
Suuren valiokunnan mietinnön jälkeen avioliittolaki tulee uudelleen eduskunnan täysistuntoon, ja eduskunta hyväksyisi lopullisesti uuden avioliittolain 2-3 viikon kuluttua.
Lisää asiasta hetken kuluttua.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785732809.html?pos=navnow
[/quote]
Saankö minäkin kohta mennä naimisiin toisen mieheni kanssa ja lapseni saa kaksi isää?!? Tarkoittaako tasa-arvoinen avioliittolaki sitä, että se hyväksyy myös moniavioisuuden?!? Joko minäkin olen tasa-arvoinen lain edessä?!! En! Olen kyllä iloinen muiden puolesta, mutta edelleen pettynyt siitä, että lakia nimitetään tasa-arvoiseksi avioliittolaiksi. Mutta ehkä tämä on yksi askel suvaitsevampaa yhteiskuntaa, ehkä meidän vuorommen on kymmenenvuoden päästä, kun nämä yksiavioiset heterot eivät enää pelkää oman asemansa puolesta.
Kohta Suomi on taas sivistysvaltioiden joukossa! :)
Ihmisoikeuksia vastustavat voisivat minun puolestani muuttaa vaikka Venäjälle, tosin sitten heillä kannattaa olla suunnitelma B valmiina, jos vaikka oma lapsi sattuu olemaan homo. Äitien olisi hyvä muistaa, että jokainen homo ja lesbo on jonkun rakas lapsi ja miettiä sitten kantaansa. Tai voihan iljettävän homolapsen vaikka hylätä, kuten kuka tahansa rakastava aikuinen toimisi!
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Muuta Venäjälle tai muslimivaltioihin, jos niin kiinnostaa kumarrella niiden ihmisoikeuksia loukkaaville mielipiteille. Sivistysvaltiot hurraavat Suomelle
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Niin nautetaan, jossain Etiopissa ja Saudi-Arabiassa, koska niiden yhteiskunnat on niin paljon edistyneempiä. Eiku.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:33"]Aika paljon homoja täällä av-palstalla.
[/quote]
Miten niin? Perustele.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:30"]
Ei vielä. Nyt lakialoite menee suureen valiokuntaan. Mitään lakia ei ole vielä hyväksytty.
Eduskunta on saanut äänestettyä tasa-arvoisesta avioliittolaista.
Eduskunta äänesti tasa-arvoisen avioliittolain puolesta.
Myönteinen kanta tasa-arvoiseen avioliittoon etenee ensi viikolla suureen valiokuntaan. Suuri valiokunta laatii tällöin oman mietintönsä lakiehdotuksen muuttamisesta tai hylkäämisestä. Enemmistö suuren valiokunnan jäsenistä kannattaa tasa-arvoista avioliittolakia.
Suuren valiokunnan mietinnön jälkeen avioliittolaki tulee uudelleen eduskunnan täysistuntoon, ja eduskunta hyväksyisi lopullisesti uuden avioliittolain 2-3 viikon kuluttua.
Lisää asiasta hetken kuluttua.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288785732809.html?pos=navnow
[/quote]
Saankö minäkin kohta mennä naimisiin toisen mieheni kanssa ja lapseni saa kaksi isää?!? Tarkoittaako tasa-arvoinen avioliittolaki sitä, että se hyväksyy myös moniavioisuuden?!? Joko minäkin olen tasa-arvoinen lain edessä?!! En! Olen kyllä iloinen muiden puolesta, mutta edelleen pettynyt siitä, että lakia nimitetään tasa-arvoiseksi avioliittolaiksi. Mutta ehkä tämä on yksi askel suvaitsevampaa yhteiskuntaa, ehkä meidän vuorommen on kymmenenvuoden päästä, kun nämä yksiavioiset heterot eivät enää pelkää oman asemansa puolesta.
[/quote]
Lakialoitetta kehiin vaan, minua ei ainakaan haittaa jos toisiaan rakastavat, terveet aikuiset haluavat solmia avioliiton. :)
Jihuu nyt voin mennä siskoni kanssa naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:34"]
Jos olette perillä Suuren Valiokunnan edustajista, niin läpi menee, että mätkähtää:). Ihan päivä ihmisoikeuksille. Hyvä Suomi ja Jaata antaneet edustajat!
[/quote]
Tarkoitat kai EI:tä antaneet edustajat? Tällä kertaa EI tarkoitti kyllä ja toistepäin.
Eli nyt voidaan taas siirtyä kiinnostavimpiin aiheisiin.
Persuissakin oli yksi asiallinen - Juvonen. Miten Soinin suu menee? ;-)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:30"]
VOITTO!!!!!!!!!
JÄRJEN JA IHMISOIKEUKSIEN VOITTO!
Hihhulit haistakaa pitkä paska. :)
[/quote] Tämä kommentti on yksi hyvä esimerkki siitä, mitä olen arvellut alusta asti eli ei kyse ole mistään kahden ihmisen välisestä rakkaudesta vaan riidanhalusta. Ihmisillä on kauhea kapina kristillisiä arvoja ja uskovia vastaan ja näillä tällaisilla keinoilla sitten luullaan, että kristityt lannistuvat.
Kuten itse olette sanoneet, minun ja kaltaisteni elämä ei muutu millään tavalla. Mies ei voi tästä edeskään olla miehen mies, eikä nainen naisen vaimo. Laki takaa juridisia oikeuksia ja niitä kannatan, mutta vaimoa se ei naisesta naiselle tee, koska vaimoksi tullaan toisella lailla. Tästä edeskin he ovat puheissa ja teoissa vain toistensa kumppaneita, joilla juridiikka takaa oikeuksia. Että sillä viisiin :)
[/quote]
Miten niin?
Jee! Tänään saunomaan ja siitä sitten johonkin nauttimaan pari lasillista skumppaa
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:43"]
Mutta ehkä tämä on yksi askel suvaitsevampaa yhteiskuntaa, ehkä meidän vuorommen on kymmenenvuoden päästä, kun nämä yksiavioiset heterot eivät enää pelkää oman asemansa puolesta.
[/quote]
Minun puolestani saisitte mennä naimisiin heti. Askel kerrallaan, onneksi ollaan tultu jo aika pitkälle niistä ajoista, kun esim. naiset eivät saaneet opiskella yliopistossa tai äänestää.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:36"]
Nyt pitää tehdä aloite lain kumoamisesta :)
[/quote]
Kokeile
Voi olla 50.000 nimeä tiukassa.
Venäjä-äidin helmoissa
kielletty on vain anaali
Tasa-arvo ei paljoa kiinnosta
sillä homoile ei kunnon slaavi
Minulla ei ole mitään homoja vastaan enkä ole edes HC-uskovainenkaan, mutta kyllä avioliitto minusta silti on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi.
2