Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalan työhaastattelu

Vierailija
28.11.2014 |

Huh huh. Kävin pari päivää sitten työhaastattelussa. Oli aika karua kun minua haastatteli 4 ihmistä. Siinä sitten itselläni jäi muutamiakin sanoja kurkkuun. Kotimatkalla otti päähän kun tajusin miten pellen itsestäni tein. Eikä minua helpottanut se että hakijoita oli 110. Eipä ole mitään kuulunut. :(

Muita kokemuksia teillä hoitoalan työpaikoista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinkö haastattelussa kantaa homolakiin?

Vierailija
2/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keväällä yhdessä haastattelussa asuntolaan jonne palkattiin muutamia kesätyöntekijöiksi. Kyseessä oli rymähaastattelu. Meitä oli 15 tyttöä siellä. Siinä sitten jokainen sai kertoa itsestään aluksi. Sitten annettiin aihe jossa pohdittiin miten kuntouttava työote toimii jne. Joukossahan oli tietenkin näitä mielistelijöitä jotka korostivat paremmuuttaan puhumalla kirjakielellä ja käyttämälle sellaisia termejä joita ei puhekielessä kuule. Mulla tuli kauhee myötähäpee näiden puolesta. Yksi lisäksi kaivoi jotain helkkarin vihkoa johon oli tehny pitkän liutan muistiinpanoja ko. työpaikan toiminnasta sittän hän luki vihkosta yliasiallisesti monta kertaa "palatakseni asiaan koskien teidän toimintaanne jossa luki keskeisistä arvoista...." jne. Itselläni tuli  melkein oksennus.

Mikä kamalinta niin nämä kaikki tärkeilevät henkilöt olivat vasta 20-vuotiaita. Saa toki olla innoissaan ja kiinnostunut työpaikasta mutta toi näytelmä paistoi 10 km päähän.

Onneksi en päässyt. En sitten tiedä valittiinko nämä tärkeilijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:45"]

Kysyttiinkö haastattelussa kantaa homolakiin?

[/quote]

Eipä kysytty xD

Vierailija
4/4 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up