Saako sukupuoliyhdyntää harrastaa ennen papin lupaa?
EI. Se on ehdottomasti kauheaa SYNTIÄ! JOhtaa kadotukseen.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 16:34"]Vihreät ympäristönatsit ovat nykyajan papisto. Panna saa vaikka pöynimuria tai opettajaa, mutta ei tehdä lapsia, syödä lihaa tai ajaa bensacitymaasturilla!
[/quote]
Voi vittu. Sanooko se pappi perkele alttarilla että nyt saatte luvan naida. Älä viitsi. Mene nukkumaan.
Jokainen päättää itse omalla kohdallaan. Ellei sitten tule raiskatuksi/ insestin uhriksi.
Eikös nämä syntihöpinät jo piisaisi tälle päivälle? Täytyisi keksiä jotain uusia pelottelutapoja ihmisille, kun monikaan ei usko enää jesseen ja muuhun sellaiseen.
No mutta siinä tapauksessa minä haluan ja tykkään olla syntinen. Tänään aion olla oikein todella syntinen ja moneen kertaan ;)
Niin. Mutta miksi sitten nämä synninhedelmät kelpaavat kirkon jäseniksi?
Eli miksi pappi suostuu kastamaan lapsen, joka on syntynyt aviottomana?
Minulla se johtaa tavallisesti orgasmiin ja hyvään oloon!
Mä menin naimisiinkin ilman papin lupaa, sen jälkeen olen harjoittanut avioseksiä ilman papin lupaa. Sori.
siinä tapauksessa ei, jos pappi on seksipartneri ja ei halua yhdyntää.
Ainoastaan anukseen saa panna, kunnes pappi on siunannuy sukupuoliyhdynnän
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:17"]
Ainoastaan anukseen saa panna, kunnes pappi on siunannuy sukupuoliyhdynnän
[/quote]
Kai nyt saa vähän lipastakin?
Jokainen vastaa teoistaan ja puheistaan viimeisellä tuomiolla. Sehän on selvä synti kuudetta käskyä vastaan.
Vihreät ympäristönatsit ovat nykyajan papisto. Panna saa vaikka pöynimuria tai opettajaa, mutta ei tehdä lapsia, syödä lihaa tai ajaa bensacitymaasturilla!