Tukea eroamiseen
Tarvitsen tukea eroamiseen, siihen että sanon kumppanille että haluan erota. Jotenkin tuntuu niin vaikealta. Monesti olen päättänyt että huomenna otan puheeksi kun lapset ei ole kotona. Sitten jää tekemättä. Uskoisin että hän ei halua erota. Olen aina ollut huono lopettamaan suhteita, lyhyitäkin. Tämä suhde on pitkä, yhteistä historiaa ja yhteisiä lapsia. Olenko itsekäs kun haluan erota vaikka mies ei ole juoppo eikä väkivaltainen
Kommentit (4)
Mikä helvetti eroamisbuumi nyt on ku naiset ei uskalla. Itse ilmoitin vaan miehelle että haluan erota. se oli sillä selvä. En ole sitä sen jälkeen nähnyt. Juteltiin 7 kk eron jälkeen ekan kerran puhelimitse.
Nyt sanot: haluan erota. piste
Hankit asunnon ja muutat pois miehen työpäivän aikana.
Voi herranen aika!!! ”Olenko itsekäs kun haluan erota vaikka mies ei ole juoppo eikä väkivaltainen?” Siis ET OLE selvittänyt itsellesi eron syitä? Et oikeasti tiedä oletko vain itsekäs? Mitä sinä oikeasti luulet että täällä voidaan neuvoa? Kynä ja paperia käteen ja kirjoitat itsellesi ne syyt miksi haluat erota, ja sitten ne seikat jotka puoltavat liittoon jäämistä. Sen listan otat mukaan kun menet neuvontaan. Piste.
Miksi haluat erota?