Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitsa täyte ehdotuksia.

Vierailija
28.11.2014 |

Meillä pitsa perjantai. Uusia täytteitä kaipaisin. Kyllästynyt ainaiseen jauheliha,kana-feta,ilmakuivattu kinkku täytteisiin. Jotain muuta välillä mikä maistuu lapsillekin. Teettekö itse tomaattikastikkeen vai valmiina? Entä mitä juustoa?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalle Muttin tomaattimurskaa

Päälle juustoraastetta, mozzarellaa

Sitten ne täytteet

Vierailija
42/54 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzan täytteissä tärkeintä on tuoreus. Eli jos sinne laittaa herkkusieniä, niin ne eivät tule mistään purkista. Niin kuin ei tule paprika tai valkosipulikaan. Kinkku ostetaan tuoreena, pilkotaan itse siitä palasta, eikä osteta mitään valmista suikaletta. Tomaattimurska tehdään itse, ei osteta säilykkeenä. Siinä on hyvät lähtökohdat.

Juuri näin.

Me tehdään tomaattikastike itse. Valkosipulia ja oliviöljyä kattilaan, lisäksi tomaattikuutioita, tomaattipyrettä, basilikaa, balsamicoa, suolaa, sokeria ja pippuria. Ei tarvi kauaa keitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli järkevä keskustelu. Hirveästi ei näkynyt ehdotuksia täytteeksi, ei ainakaan hyvällä äidinkielellä!

Vierailija
44/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikanauta, jalapeno, paprika, ananas valkosipuli, oregano, juusto, tomaattikastike lidlin tuubista, johon valkosipuli, öljy ym yrtit sekoitettu.

Vierailija
45/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana oppi soppa kuutio piztsa päällinen

Vierailija
46/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonnikala, sinihomejuusto, punasipuli, ananas. Näillä mennään useimmiten.

Vierailija
47/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sana ehdotuksia:

pitsatäyte-ehdotuksia

pitsaperjantai

elämämkoulu

Vierailija
48/54 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzan täytteissä tärkeintä on tuoreus. Eli jos sinne laittaa herkkusieniä, niin ne eivät tule mistään purkista. Niin kuin ei tule paprika tai valkosipulikaan. Kinkku ostetaan tuoreena, pilkotaan itse siitä palasta, eikä osteta mitään valmista suikaletta. Tomaattimurska tehdään itse, ei osteta säilykkeenä. Siinä on hyvät lähtökohdat.

Juuri näin.

Me tehdään tomaattikastike itse. Valkosipulia ja oliviöljyä kattilaan, lisäksi tomaattikuutioita, tomaattipyrettä, basilikaa, balsamicoa, suolaa, sokeria ja pippuria. Ei tarvi kauaa keitellä.

Tomaattikastiketta ei tarvi keitellä lainkaan. Ihan kylmänä tulee hyvä. Se on sitten makuasia, mitä siihen laittaa. Itse laitan purkin Mutti-tomaattimurskaa, ruokalusikallinen pyreetä, loraus hyvää oliiviöljyä, basilikaa, sokeria, suolaa ja välillä myös pari kynttä valkosipulia murskattuna. Nämä vaan kylmänä sekaisin ja se on siinä. Tuosta annoksesta tulee juuri sopivasti kahteen pellilliseen kastikkeet.

Vierailija
49/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en ollut minäkään kovin hyvä kieliopissa, mutta noi yhdyssanat on huippu! Sori vaan ;) 

Vierailija
50/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Tomaattikastiketta ei tarvi keitellä lainkaan. Ihan kylmänä tulee hyvä. Se on sitten makuasia, mitä siihen laittaa. Itse laitan purkin Mutti-tomaattimurskaa, ruokalusikallinen pyreetä, loraus hyvää oliiviöljyä, basilikaa, sokeria, suolaa ja välillä myös pari kynttä valkosipulia murskattuna. Nämä vaan kylmänä sekaisin ja se on siinä. Tuosta annoksesta tulee juuri sopivasti kahteen pellilliseen kastikkeet.

Hirveä määrä kastiketta!

Edellisessä oli tomaattia. Ei tomaattimurskaa.

Jos tekisin kastilkeen murskasta, keittelisin kyllä.

Vierailija
51/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitsatäyte-ehdotuksia on yhdyssana. 

Pizzatäyte-ehdotus: kanaa, ananasta ja katkarapuja sekä luonnollista juustoa ja tomaattikastiketta.

Vierailija
52/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihaa, salamia, chilipepperonea, sipulia, valkosipulia, mexicana kastike

-Mies

Vierailija
53/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jauhelihaa, salamia, chilipepperonea, sipulia, valkosipulia, mexicana kastike

-Mies

ääni tälle

Vierailija
54/54 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet on hyviä ja samoin savustetut simpukat sopii pitsaan erinomaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi