Minkälaisia te nuoret/nuorehkot naiset olette, joita nuoret/nuorehkot miehet ei lähesty?
Täällä kun näkyy säännöllisesti valitusta aiheesta.
Oletteko miettineet, millaista signaalia itse annatte? Oletteko mukavia ja uteliaita, ulospäinsuuntautuneita?
Vai kävelettekö tuolla hapan ilme kasvoilla tai muutoin sulkeutuneena, ette ota kontaktia ulkomaailmaan, ette hymyile iloisesti jne.?
Kommentit (27)
pitkä, tanakka ja miesmäinen. möreä ääni.
Kuka hullu uskaltaa lähestyä naisia randomisti näinä meetoo-aikoina?
En ole enää kovin nuori, mutta alle 40v kuitenkin. Ei ole ikinä randomisti kukaan lähestynyt, jos ei kännikaloja lasketa. Suhteet on aina alkanut, että mies on jollakin tavalla tuttu, kaverin tai töiden kautta tms. Ja netistä jotain seuraa ollut myös. Olen mielestäni ihan tavallinen, hoikka jne. Miesten sanomana pieni ja söpö. Vartaloa kehutaan myös. En kulje naama nurinpäin, olen muutenkin huumorintajuinen. En itse oikein aloita juttua, mutta jos mulle jutellaan, juttelen myös. Sinkkuna olen ollut jo muutaman vuoden, tasan kerran käynyt edes kahvilla miehen kanssa. Sekin netin kautta löytyi. Seksisuhteita on kyllä ollut ja on edelleen, mutta parisuhdetta ei ole kukaan halunnut.
Hiljainen. En kälätä turhia, puhun vain jos oikeasti on aihetta. En käy baareissa, mutta tykkään esim. kirppiksistä ja kahviloista.
Miksi minun pitäisi hymyillä iloisesti koko ajan, kun olen lenkillä tai kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu uskaltaa lähestyä naisia randomisti näinä meetoo-aikoina?
Mikä on meetoo? Ei sellaista ole.
Tässäpä naisille mallia miten miehiä houkutellaan tehokkaasti!
Sinä et tiedä ulkonäköäni etkä millaisia miehiä olen lähestynyt. Oliko siis mitään järkevää sanottavaa? Tämä tasoteorian jauhaminen ei ole sellaista.