Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia te nuoret/nuorehkot naiset olette, joita nuoret/nuorehkot miehet ei lähesty?

Vierailija
04.10.2021 |

Täällä kun näkyy säännöllisesti valitusta aiheesta.

Oletteko miettineet, millaista signaalia itse annatte? Oletteko mukavia ja uteliaita, ulospäinsuuntautuneita?
Vai kävelettekö tuolla hapan ilme kasvoilla tai muutoin sulkeutuneena, ette ota kontaktia ulkomaailmaan, ette hymyile iloisesti jne.?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelen lähestulkoon kenen kanssa vaan aiheesta kuin aiheesta, hymyilen ja nauran paljon. Ei ole lähestytty ainakaan kolmeen vuoteen. En tiedä missä on vika.

Sinussa on vika, miksi itse et lähesty, miksi aina odotat että muut lähestyy?

Olen eri mutta olen lähestynyt kymmeniä ja kymmeniä miehiä viimeisen 20 vuoden aikana. Ei se tarkoita että niistä aloitteista seuraisi mitään, eikä se poista sitä faktaa että minua ei kukaan ole lähestynyt.

Lähesty tasoistasi seuraa, naisilla kun tuppaa olemaa kovat luulot itsestään ja ruma/lihavakin nainen yrittää komeita sportttisia miehiä, tämä on nähty tinderissä.

Sinä et tiedä ulkonäköäni etkä millaisia miehiä olen lähestynyt. Oliko siis mitään järkevää sanottavaa? Tämä tasoteorian jauhaminen ei ole sellaista.

Vierailija
22/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä, tanakka ja miesmäinen. möreä ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu uskaltaa lähestyä naisia randomisti näinä meetoo-aikoina? 

Vierailija
24/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää kovin nuori, mutta alle 40v kuitenkin. Ei ole ikinä randomisti kukaan lähestynyt, jos ei kännikaloja lasketa. Suhteet on aina alkanut, että mies on jollakin tavalla tuttu, kaverin tai töiden kautta tms. Ja netistä jotain seuraa ollut myös. Olen mielestäni ihan tavallinen, hoikka jne. Miesten sanomana pieni ja söpö. Vartaloa kehutaan myös. En kulje naama nurinpäin, olen muutenkin huumorintajuinen. En itse oikein aloita juttua, mutta jos mulle jutellaan, juttelen myös. Sinkkuna olen ollut jo muutaman vuoden, tasan kerran käynyt edes kahvilla miehen kanssa. Sekin netin kautta löytyi. Seksisuhteita on kyllä ollut ja on edelleen, mutta parisuhdetta ei ole kukaan halunnut.

Vierailija
25/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen. En kälätä turhia, puhun vain jos oikeasti on aihetta. En käy baareissa, mutta tykkään esim. kirppiksistä ja kahviloista.

Miksi minun pitäisi hymyillä iloisesti koko ajan, kun olen lenkillä tai kaupassa?

Vierailija
26/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu uskaltaa lähestyä naisia randomisti näinä meetoo-aikoina? 

Mikä on meetoo? Ei sellaista ole.

Vierailija
27/27 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä naisille mallia miten miehiä houkutellaan tehokkaasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi