Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti

Vierailija
04.10.2021 |

Jännittävää

Kommentit (469)

Vierailija
181/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mun elämää mitenkään. Hyvin pärjään ilmankin.

Vierailija
182/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tää laajenee koskemaan tärkeämpiä kohteita tai ihan koko internettiä tai sähköjä.

Jos onkin joku hyökkäys? Kuka tietää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mut eilen just sanoin et harmittaa jos kaikki kuvat häviää facesta, en sitten kerinnyt ottaa talteen. Tyhmä minä, pitäisi toimia heti.

Vierailija
184/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näe nyt Siepon ihania muotoja 🥲

Vierailija
185/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"– Näyttäisi siltä, että Facebook on ikään kuin poistettu verkkoavaruudesta. Tätä ei ulkopuolinen pysty helposti tekemään. Ylläpitäjä on todennäköisesti tehnyt virheen. Virheen perumiseen menee aikaa. Osittain ne järjestelmät, joilla virhe pitäisi perua, ovat poissa verkosta, Hyppönen jatkaa."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-facebook-instagram-ja-whatsap…

Liittyy takuulla siihen ilmiantouutiseen, minkä kopsasin uussuomalaisesta tänään aamupäivällä. Joku paljastanut facebookista todella arkaluontoista tietoa, kts sivulla 8. Ovat katsoneet parhaaksi panna systeemin matalaksi, jottei käry kävisi ja todisteita löytyisi.

Tuskin. Miksi sitten Twitter ja monet operaattorit ovat samaan aikaan kaatuneet tai vähintääkin suurissa ongelmissa? 

Vierailija
186/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy influencerin? Kelle myy Anna puuroa? Linda huulipunaa ja Alexa kynsilakkaa?

Vierailija
187/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne ne kaatui?

Kiinaan, taas. Pari vuotta sitten maailman kaikki dataliikenne kaapattiin kulkemaan pekingin kautta, kesti pari tuntia silloin.

188/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija465 kirjoitti:

Mitä jos sitä vedetään uusiks ihmisten tietämättä? Tietäiskö joku näkyykö sellanen, tietääks vaikka "ammattipiirit" jos siellä jotenkin sitä "uusitaan"?

Lisäyksenä että luin vuosi sitten että jotkut Jenkeissä haluis vetää netin uusiks (en osaa ihan termejä, mutta yritetään), niinku eri alustan (ko?) jolloin sen hallinnointi siirtyisi niille eikä olis enää "neutraalia" ja pyyteetöntä kuten alunperin ollut, ja tarkoitus olisi. Oon jo vuoden pelännyt että koska se käy, ja koska loppuu tiedonsaanti kuten ennustettu joiltakin jotka seurailee mitä on käynnissä. Liittyi vielä kai uudempaan blockchain-teknologiaan, josta en ymmärrä humppaakaan, mutta tietyt porukat haluavat vetää sellaiseksi kaiken nettijutun. Käsitin sen verran että silloin ne myös voi piilossa touhuta ja muutella vähän miten huvittaa niitä "pohjajuttuja" ym. Sori, kädetön olo kun en oo atk-ihminen. Ehkä joku voi selventää/kommentoida. Mä kyl silloin sen verran tajusin että säikähdin. Se haisi.

Vierailija
189/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei haittaa mun elämää mitenkään. Hyvin pärjään ilmankin."

Pelkästään FB:llä on 3 miljardia käyttäjää ympäri palloa eli pyöreästi joka toinen maailmankansalainen käyttää sen alustaa. Revi siitä, vähättelijä!

Vierailija
190/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites somevaikuttajien töille käy, ne jotka elää sille? Sofia Belorf esim.

Sohvi joutuu hakemaan toimeentulotukea!

Joutuu jo nyt:D Mut sehän oli jo hävinnyt muutenkin somesta joku viikko sitten. 

Vierailija
191/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisten salajuoni kun korona ei tuhonnutkaan länsimaita.

Vierailija
192/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tää laajenee koskemaan tärkeämpiä kohteita tai ihan koko internettiä tai sähköjä.

Jos onkin joku hyökkäys? Kuka tietää..

Terroriteko. Samoin kuin Lars Vilksin "tapaturmainen" kuolema. 

Vierailija
193/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan mielenkiinnolla mitä selittää Zukkerbeeri että mistä tämä johtuu, vai selittääkö mitään…

Vierailija
194/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne on

Vierailija
195/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyllähän Claus Schwab jo aikoja sitten uhkaili kyberpandemialla. Olisi kuulemma pahempi pandemia kuin korona.

196/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä omien kuvien kannalta aattelen tätä, onneksi sekä fb ja instagram sisältö on aika uusina varmuuskopioina tallessa.  Kuviensäilytyspaikkoja ovat mulle, ja wa käytössä tosi  vähän. Signal on parempi

Saas nähdä mitä säveltävät syyksi.  Hyvinkin voi olla joku oma tietoturvamoka 

Saaks uuno kysyy (haluisin kans talteen kuviani ym.) että miten helpoiten sen tekee että ottaa varmuuskopion? Voiks kertoo, joku?

Vierailija
197/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua, nyt mulla meni päivän palkinto Farm Heroes Sagassa !

Vierailija
198/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin !!!!! Praying

Vierailija
199/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi tärkeää tietää edes se, ovatko hakkerit päässeet iskemään vai onko kyse omasta mokasta?

Mä kanssa ihmettelen sitä, että kun katko kestänyt jo pidemmän aikaan, niin miten mitään virallista tiedotetta ei ole tullut???! Alkaa salaliittoteoriat pyöriä omassakin päässä…

Vierailija
200/469 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki voi kaatua muka yhtäaikaa? Tuo on suunniteltu isku - kiristysyritys, testi tai kaappaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä