Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti
Kommentit (469)
Ei kiinnosta. En ole somessa, paitsi joskus on saanut pelätä, että joku on laittanut itsestä jotain nettiin. Sellanen outo fiilis. Mut ei kai sentään. Jos jotain omalla naamalla olisi, kai siitä tulisi jotkut sanomaan.
Puolet maapallon väestöstä on Facebookissa. Ainakin lähes. Onhan se sinänsä melkoinen saavutus ja osoitus USA:n korkeasta osaamisesta.
Signal on parempi kuin venäläinen Telegram.
Facebook on maailman suurin vakoiluohjelma. Koulussa on jopa pakotettu käyttämään Facebookia! Edesvastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Puolet maapallon väestöstä on Facebookissa. Ainakin lähes. Onhan se sinänsä melkoinen saavutus ja osoitus USA:n korkeasta osaamisesta.
Teknisesti FB on lähinnä roskaa. Suckerperä ei edes opiskellut tietotekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoiko joku muu että Facebook ei olisi vielä alkanut toimia?
Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!
Minä toivoin! Niin väsynyt koko someen.
Vierailija kirjoitti:
Naamakirjahan on tyhmemmän kansanosan viihdettä. Tähän ryhmään ei kuulu he , jotka ovat siellä ammattinsa takia näyttelijät ym.
Se viisaampi kansanosa kirjoittelee täällä AV-mammojen palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naamakirjahan on tyhmemmän kansanosan viihdettä. Tähän ryhmään ei kuulu he , jotka ovat siellä ammattinsa takia näyttelijät ym.
Juuri näin. Ei tarvitse esitellä itseään kiiltokuvin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen olla eri mieltä. Itse arvioisin, että vähintään 10 % tämän palstan aloitusten tekijöistä on avohoitopotilaita.
Tämä ylitti uutiskynnyksen. Täysin tarpeettomia sovelluksia kaikki ja ajanhukkaa lähinnä noiden käyttäminen.
Aina kun naapurin mummo laittaa vedenkeittimen päälle, netti katoaa. I’m just saying.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että tällä kertaa on kyse kyllä hieman suuremmasta viasta tai mahdollisesti jopa tietoisesti tehdystä alasajosta.
Rokotetut työntekijät massasairastuneet koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen olla eri mieltä. Itse arvioisin, että vähintään 10 % tämän palstan aloitusten tekijöistä on avohoitopotilaita.
Mulla ainakin on oikein hyvä hoito 🤪😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loput 90% naamakirjassa:) Näytät poistavan viestejä kun vastaus ei ole sitä mitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, nyt on asiantuntija paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loput 90% naamakirjassa:) Näytät poistavan viestejä kun vastaus ei ole sitä mitä toivot.
Tältähän se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoiko joku muu että Facebook ei olisi vielä alkanut toimia?
Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!
En olisi huomannut fb:n tai instan kaatuneen ellen olisi lukenut siitä täältä. Käytän molempia vain satunnaisesti, enkä koe mitään painetta postata kumpaankaan omia päivityksiä. Tuorein fb-päivitykseni taisi olla lähes 5 vuotta sitten, ja instaan en ole koskaan postannut mitään. Fb on minulla käytössä enää siksi kun sieltä löytyy aktiivisia keskusteluryhmiä lähes minkä tahansa harrastuksen tiimoilta. Instassa seuraan enimmäkseen vain kuvataiteilijoita. Whatsappin kaatuminen vaikutti elämääni eniten, koska se on ensisijainen tapani pitää yhteyttä ihmisiin.
Okei, se on nyt noussut kokonaiset kuusi tuntia ihmiset joutuivat näkemään kasvotusten eikä vain somettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siirtykää Telegrammiin viestittelemään, ei vuoda tiedot Facebookille
Ei kiitos venäläiselle "vatsapille".
Toimiihan toi puhelinkin ihan hyvin, ei tässä tarvitse sen parempaa sometusvälinettä. Mutta mä olenkin boomer. Tottunut kurjuuteen.
voi työ lampaat kun, ette mistään tunnu mitään tietävän. Ainakin looginen syy-seuraus ajattelu kyky tuntuu monelta puuttuvan.
Siirtykää Telegrammiin viestittelemään, ei vuoda tiedot Facebookille