Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook, instagram ja whatsapp kaatuneet maailmanlaajuisesti

Vierailija
04.10.2021 |

Jännittävää

Kommentit (469)

Vierailija
421/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää Telegrammiin viestittelemään, ei vuoda tiedot Facebookille

Vierailija
422/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. En ole somessa, paitsi joskus on saanut pelätä, että joku on laittanut itsestä jotain nettiin. Sellanen outo fiilis. Mut ei kai sentään. Jos jotain omalla naamalla olisi, kai siitä tulisi jotkut sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet maapallon väestöstä on Facebookissa. Ainakin lähes. Onhan se sinänsä melkoinen saavutus ja osoitus USA:n korkeasta osaamisesta.

Vierailija
424/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signal on parempi kuin venäläinen Telegram.

Facebook on maailman suurin vakoiluohjelma. Koulussa on jopa pakotettu käyttämään Facebookia! Edesvastuutonta.

Vierailija
425/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet maapallon väestöstä on Facebookissa. Ainakin lähes. Onhan se sinänsä melkoinen saavutus ja osoitus USA:n korkeasta osaamisesta.

Teknisesti FB on lähinnä roskaa. Suckerperä ei edes opiskellut tietotekniikkaa.

Vierailija
426/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoiko joku muu että Facebook ei olisi vielä alkanut toimia?

Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!

Minä toivoin! Niin väsynyt koko someen.

Vierailija
427/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamakirjahan on tyhmemmän kansanosan viihdettä. Tähän ryhmään ei kuulu he , jotka ovat siellä ammattinsa takia näyttelijät ym.

Se viisaampi kansanosa kirjoittelee täällä AV-mammojen palstalla?

Vierailija
428/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamakirjahan on tyhmemmän kansanosan viihdettä. Tähän ryhmään ei kuulu he , jotka ovat siellä ammattinsa takia näyttelijät ym.

Juuri näin. Ei tarvitse esitellä itseään kiiltokuvin:)

Vierailija
429/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen olla eri mieltä. Itse arvioisin, että vähintään 10 % tämän palstan aloitusten tekijöistä on avohoitopotilaita. 

Vierailija
430/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ylitti uutiskynnyksen. Täysin tarpeettomia sovelluksia kaikki ja ajanhukkaa lähinnä noiden käyttäminen.

Vierailija
431/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun naapurin mummo laittaa vedenkeittimen päälle, netti katoaa. I’m just saying.

Vierailija
432/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tällä kertaa on kyse kyllä hieman suuremmasta viasta tai mahdollisesti jopa tietoisesti tehdystä alasajosta.

Rokotetut työntekijät massasairastuneet koronaan.

Vierailija
433/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkenen olla eri mieltä. Itse arvioisin, että vähintään 10 % tämän palstan aloitusten tekijöistä on avohoitopotilaita. 

Mulla ainakin on oikein hyvä hoito 🤪😘

Vierailija
434/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loput 90% naamakirjassa:) Näytät poistavan viestejä kun vastaus ei ole sitä mitä toivot.

Vierailija
435/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on asiantuntija paikalla.

Vierailija
436/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja loput 90% naamakirjassa:) Näytät poistavan viestejä kun vastaus ei ole sitä mitä toivot.

Tältähän se vaikuttaa.

Vierailija
437/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoiko joku muu että Facebook ei olisi vielä alkanut toimia?

Ahdistaa kun aina pitää seurata tuttuja ja olla tykkäilemässä ja itse ei jaksa juuri koskaan mitään päivittää. Oli eilen illalla jotenkin kevyempi olo kun ei päässyt koko Facebookkiin!

En olisi huomannut fb:n tai instan kaatuneen ellen olisi lukenut siitä täältä. Käytän molempia vain satunnaisesti, enkä koe mitään painetta postata kumpaankaan omia päivityksiä. Tuorein fb-päivitykseni taisi olla lähes 5 vuotta sitten, ja instaan en ole koskaan postannut mitään. Fb on minulla käytössä enää siksi kun sieltä löytyy aktiivisia keskusteluryhmiä lähes minkä tahansa harrastuksen tiimoilta. Instassa seuraan enimmäkseen vain kuvataiteilijoita. Whatsappin kaatuminen vaikutti elämääni eniten, koska se on ensisijainen tapani pitää yhteyttä ihmisiin.

Vierailija
438/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, se on nyt noussut kokonaiset kuusi tuntia ihmiset joutuivat näkemään kasvotusten eikä vain somettamaan.

Vierailija
439/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtykää Telegrammiin viestittelemään, ei vuoda tiedot Facebookille

Ei kiitos venäläiselle "vatsapille".

Toimiihan toi puhelinkin ihan hyvin, ei tässä tarvitse sen parempaa sometusvälinettä. Mutta mä olenkin boomer. Tottunut kurjuuteen.

Vierailija
440/469 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi työ lampaat kun, ette mistään tunnu mitään tietävän. Ainakin looginen syy-seuraus ajattelu kyky tuntuu monelta puuttuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän